Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2009 21:37
Viimeset 3 yötä on pyörinyt taas ihmissusien, tutujen paikkojen, koulun, ystävien ja kauhun ympärillä. Takaa-ajoa, täysikuuta, epäselviä varotuksia ja lauseita, ilmeitä stilkuvana.

Näen todella usein unta sodasta. Olen itse sotilaana taika siviilinä. Ja sitten takaa-ajosta. Osaako kukaan kertoa omaa merkitystä näille jos sattuu löytymään unikirja?
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 17.02.2009 15:12
Näin unta ,että lauloin Metal Gearin Revolver Ocelotille oopperaa! Mitä hemm.. O_O
Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.03.2009 19:36
Kaikkein yleisimpiä unia minulla ovat käsittämättömät painajaiset.. Ne ovat aina sellaisia että en ole koskaan sellaista kokenut esim. ei kauhuleffoista tai tarinoista ne vaan tulee jostain minun synkän pääkoppani läpi xD
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.03.2009 22:03
Näin viime yönä jännää unta.

Unessa tunsin muka Chrystaliksen tältä foorumilta. Chrysillä oli sitten tulossa joku keikka, jossa hän soittaisi pianoa bändissä joka soittaa klassista rockia (WTF...). Olin lupautunut tulemaan kuuntelemaan hänen keikkaa Helsinkiin, mutta sitten seuraavana aamuna kun heräsin niin en jaksanutkaan lähteä täältä Jyväskylän perukoilta häntä kuuntelemaan. Soitin sitten hänelle ja kerroin etten pääsisi tulemaan. Chrys oli ymmärtäväinen, mutta hänen äänensä puhelimessa kuulosti tosi oudolta; aivan kuin 13-vuotias poika alkavine äänenmurroksineen olisi puhunut. Ajattelin, että onpas hänellä outo ääni.

Ei muuta, siihen se loppui. Ehkä Chrys voisi vastata tähän kertomalla onko hänellä niin outo/kimeä ääni kuin unessa (jos nyt sen pystyy kuvittelemaan). En kyllä usko Chrystaliksen ääntä miksikään kovin korkeaksi...
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.03.2009 15:04
Tänä aamuna heräsin nauraen, koska näin niin käsittämätöntä unta! Useimmiten en näe (tai en muista) unia ollenkaan, joten sen vuoksi tämä oli vieläkin hauskempaa. Olen tainnut lukea liikaa tuota "artisti jota et voi sietää" ketjua.
Antti Tuisku ajoi pyörällä ja minä juoksin perässä. Minulla ei ole mitään tietoa, miksi hän minua pakoon ajeli, tai miksi minä yritin hänet kiinni saada. Lopulta varastin itsekin pyörän, jolla jatkoin Tuiskun takaa-ajoa. Heräsin siihen, että hengästyin kovasta polkemisesta ja repesin nauruun samantien.
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.03.2009 16:22
Näin muutama yö sitten aivan ihmeellistä unta:

Olin lukion A-ruotsin oppitunnilla enkä ymmärtänyt hölkäsen pöläystäkään. Tunnin jälkeen törmäsin ylä-asteen inhottavaan ruotsinmaikkaan, joka alkoi selittää aivan onnessa minulle omia juttujaan ja lopuksi lykkäsi käteeni täydellisiä harakanvarpaita sisältävän kirjeen. Menin kouluni aulaan, jossa yksi kavereista natusti porkkanaraastetta. Porkkanaraasteen nähtyäni tajusin kuinka nälkäinen olin ja päätin kipaista koulun vieressä asun mammani luona hakemasa ruokaa. Rivitalon pihassa kohtasin siskoni ja pakenimme yhdessä sisälle, kun yhdeksän sormusaavetta TSH:sta aikoi hyökätä kimppuumme. Sisällä kyyristelimme ihan paniikissa ja odotimme, koska ne tulisivat ikkunoista läpi. Lukkiuduimme vessaan juuri viime hetkellä. Mustat ratsastajat murisvat oven lukon ja yksi aaveista lähestyi minua käsissään täysinäinen vessapaperirulla ja Fiskarssin oranssit sakset aikomuksenaan nylkeä minulta kasvoista iho. Jostain kumman syystä kyseinen ratsastaja päätti antaa minulle vielä hetken armoa ja vetäytyi pois. Tajusin, ettei minulla ollut mitään mahdollisuuksia paeta, joten tartuin lavuaarin reunalle jätettyyn partakoneen terään ja viilsin vasemman käden ranteeni auki.

Kenties liian paljon LOTHR: ia??
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2009 19:58
Näen paljon unia maailman lopusta ja joka kerralla näen oman kuolemani. Noita unet ovat myös yleisiä(magia toimii paremmin unessa kuin hereillä ollessa ).
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.03.2009 08:59
Näin viimeyönä taas jotain niin outoa unta että ei mitään rajaa.

Olin tuttuun tapaan koululla oleilemassa, kaverini kanssa ideoimme liikemateriaalia johonkin tanssiin. Ja ihan hetkessä hyppäsimme tanssisalista toiseen päähän koulua keskelle jotain hirveää kriisitilannetta, siel koululla oli jotain terroristeja tai vastaavia pahantekijöitä, niillä oli pommeja mukana ja ne sirotteli niitä ympäri koulua uhkaillen että tämä paikkapa lentää ilmaan kohta. Ja ne ei päästäneet ketään ulos, meidän koko luokka oli siinä samassa tilassa niiden heppujen kanssa. Jostain syystä me päätettiin lähteä juoksemaan ulko-ovelle huolimatta siitä että niillä unen terroristeilla oli aseet ja ne yritti ampua meitä. Päästiin ulos ja juostiin hirveää kyytiä pois sieltä koululta varottamaan muita lähellä olevia niitä tyypeistä. Sitten ne pommit räjähti ja koko koulu romahit ihan kuin korttitalo. Hetkeä myöhemmin miun kaveri tuli nuhjuisen näkösenä paikalle että joo hän kävi vähän höykkyyttämässä niitä tyyppejä ja jäi vähän romahtaneen rakennuksen alle mutta pääsi pois.
Sitten taisinkin herätä.

Mitähän ihimettä tämän päässä pitää liikkua että näkee tuollaisia unia. Nyt en enää ikinä uskalla mennä kouluun xD
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.03.2009 19:23
Harrastusketjussa mainittiin lucid dreaming; selkounien näkeminen. Minusta olisi mielekästä jatkaa keskustelua aiheesta täällä. Kuinka moni näkee, kuinka moni ei? Mitä teette selkounissanne?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Selkouni
(Linkki tietämättömille)
Kirjoittanut: Equilibrium (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.04.2009 02:36
Tänä yönä pitää yrittää pariin otteeseen wild-tekniikkaa lucidin saamiseksi. Kohta kun meen nukkuu voisi jo koittaa buustata mielen valmiiks koitokseen. Laittelen aamulla tuloksii, jos en ihan kokonaan sorru nukahtamaan.

Harmittaa vaan kun joutuu tekemään niin paljon työtä noiden selkounien saamiseksi. Kun en ees normaalisti meinaa muistaa tavallisia uniakaan Mussa jotain vikaa sen suhteen. Sitten kiva kuulla että jollain tää tapahtuu luonnostaan. Vähän niinkuin venyttelyssäkin jotkut luontaisesti taipuu, mutta mä jouduin tekee todella paljon työtä sen eteen, mitä muut omaa jo luonnostaan. Ei mee nallekarkit tasan.
Mutta enköhän nyt koita skarpata tässä ja harjoitella astetta kovempaa (kun tätä vapaa-aikaa nyt on).
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit