Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.09.2009 13:37

Lainaus: Little Vampire

Unien näkeminen on kiehtovaa varsinkin kun ne muistaa elävästi herätessää.

Minusta ainakin olisi paljon mukavampaa, kun niitä ei muistaisi.
Joka öiset painajaiset, kun eivät ole muistamisen arvoisia. Pahimmista ei edes halua kertoa, mutta onneksi aina herää usein siihen, että pulssi on miljoona ja hiki on pukannut päälle, tai sitten Dark Eyes tökkii mut hereille. Mutta "kilteimmät" uneni lähes joka yö on sellaisia, että olen tappamassa porukkaa. Joko yksin tai sitten jonkun kanssa. Puukolla yleensä ja se menee hankalaksi kun saa tehdä tosissaan töitä, että uhrit saa hengiltä. Tai sitten ampumassa haulikolla väkeä tai siis väen päitä, jolloin ne leviää hienoksi mössöksi. Tai ripustamassa lihakoukkuihin ja nylkemässä. Kaunista tämä mun ajatusmaailma unissa. Ja nämä on tosiaan sieltä paremmasta päästä.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.09.2009 18:13
Muistui tässä mieleen eräs aika outo uni: Riehuin mahtavan kokoisten kynsien kanssa koulun kentällä, jossa oli valtava kuoppa täynnä vettä, taisin säikytellä siellä jotakin porukkaa...
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.10.2009 10:46
Näin viime yönä unta, että takapihallamme järjestettiin goottimiitti. Minä en jotenkin tiennyt asiasta ennen kuin foorumilaisia alkoi ilmaantua takapihallemme. Minä olin koko ajan lähdössä mukaan, mutta sitten jotenkin pihalle pääsemisessä meni niin kauan, etten ehtinyt enää paikalle... Sitten heräsin. O___o
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.10.2009 00:06
Viime yönä näin jotakin unta että pääsin tapaamaan Tarja Turusta jonkin kilpailun kautta ja sain samalla tehtyä haastattelun äidinkielen projektiin. Uni oli ihan kamalan sekava. Tarjalla oli henkivartija joka muistutti Johnny Deppiä Pääsin lopuksi sitten kuitenkin halaamaan Tarjaa ja sain nimmarin ja yhteiskuvan. Se oli mieleenpainuvinta. Jossain unessa olin Céline Dionin avustajana jollain keikalla joka oli entisellä ala-asteellani. kukaan ei tiennyt missä Célinen pukuhuone oli vaikka se oli ihan selvästi näkyvässä paikassa, tyttöjen pukuhuone salin nurkassa

Hauskin uneni on ehkäpä ollut sellainen jossa huristelin kamalaa vauhtia pitkin talvista metsää sen elisan joulumainoksen poron kanssa jollakin sinisellä auton ja reen yhdistelmällä.

Pelottavin taas oli sellainen jossa juoksin pitkin jäätynyttä järveä jättimisen karhun takaa-ajamana kun suden ulvoi ympärillä ja ainoan valon antoi kalpea kuu.
Kirjoittanut: RedDevil (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.10.2009 13:58
Huvittavin uni itselläni taisi olla joku sekava painajainen.. Tarjoilin hienossa ranskalaisessa ravintolassa koululaisille ruokaa, pitsiessu vaatteiden päällä. Ja jokaisen oppilaan kohdalla mielessä välähti kuva päättömästä verisesta ruumiista.. Ja nauroin vain niille unessa
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • • Muokkasi: DarkPrincess
  • Lähetetty: 17.10.2009 17:04
Mä näin kerran sellaista unta että olin jossain nuorisovankilassa kun olin sarjamurhaaja ja halusin sieltä pois tietenkin ja se vankila oli yläaasteeni. Sitten tapasin jonkun tytön jonka kanssa päätimme paeta yön pimeydessä. Yö tuli ja me pakenimme sellistä, kait tappamalla vartijan ja päästettiin siinä samalla muitakin ulos. Piilouduttiin aina vartijoilta ja tapettiin ne ettei voitu antaa hälytystä. Sitten päästiin ulos ja pihalle syttyi kamalasti valoja jotka osoitti suoraan meihin. Vartijoita alkoi tulla joka puolelta ja osa nuorista veti rynnäkkökiväärit jostain taskuistansa O_o Alkoi kamala tulitaistelu ja me sen tytön kanssa juostiin luoteja väistelleen muurille ja saatiin jotenkin hypättyä sen päälle ja siitä pudottauduttiin toiselle puolelle. Jostain tuli jotain helikoptereita jotka alkoi lentää metsän yläpuolella ja etsiä meitä. Me juostiin siellä metsässä ja piileskeltiin jossain. Sitten se uni loppui siihen kun joku mies juoksi kiväärin kanssa ohi ja tapoin hänet ja otin kiväärin ja ammuin helikopterin alas.

Toinen uni oli sellainen että olin jossain aukealla John Dillingerin ja hänen apureidensa kanssa ja sinne tuli kamlasti jotain natseja joita ruvettiin listimään. Dillinger, joka näytti Johnny Deppiltä (olin katsonut Public Enemiesin samana iltana) käski minun paeta ja että hän tulisi pian perässä suojelemaan mua. Juoksin siellä metsässä sitten ja tapoin niitä natseja edelleen ja Dillinger ilmestyi jostakin ja tajusin siinä vaiheessa että se on oikeasti Johnny Depp. Uni loppui siihen että Johnnyyn osui luoti kun tapeltiin joidenkin kanssa. Minä taisin olla se ampuja. Katsoin hetken kun hän makasi kuolleena maassa ja ammuin sitten itseni siihen viereen. Siihen heräsin.

Mitäköhän se alitajunta seuraavaaksi keksii
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.11.2009 19:18
Nukuin päikkärit, ja näin unta, jossa Bela Lugosi käski minun laittaa vaaleanpunaiset rastat tai en koskaan tulisi onnelliseksi. No, ja käskihän se myös ruokkia kissan.
Tiesin että mietin turhan maanisesti uutta hiusväriä, mutta että se tulee uniinkin... :|
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2009 12:51
Huhhuh kun on taas nähty pimeitä unia.

Toissayönä asuin mieheni ja kaveriporukkamme kanssa Helsingin-kämpässämme, joka oli kuitenkin suuri suuri kartano, kun sinne astui sisään. Seinillä oli paljon tauluja. Kaikilla oli jotakin outoja ominaisuuksia tai tapoja, jotka eivät olleet mitenkään loogisia toisiinsa nähden. Yksi kulki jatkuvasti pelkässä t-paidassa ilman housuja ja minä itse tykkäsin nukkua yöni makuupussissa jalkakäytävällä portin ulkopuolella. Kaikki asunnon taulut kuvasivat jotakin toimintaa, ja yhdellä miespuolisella ystävälläni oli kyky toteuttaa kaikki, mitä tauluissa tapahtui. Toinen miespuolinen ystäväni katseli taulua, jossa ihminen oli toisen sylissä ja puristi kovaa toisen käsivarsista. Hän kysyi "kuvienelävöittäjä"-kaveriltani, miksi tuo toinen puristaa niin kovaa ja näyttää pelokkaalta. Tämä vastasi kunnon Disney-tyyliin: "Tule, älä pelkää, näytän sinulle" ja koppasi toisen kaverin syliinsä ja singahti lentoon kirkkaalle taivaalle. Saatoimme kuulla sylissä olevan kaverini huudon: "Nyt mä ymmärrän, miksi se toinen puristi niin kovaa!"

Viime yönä olin juuri saanut tietää olevani raskaana ja olin mieheni kanssa mökillämme. Emme olleet varmoja, pystyisimmekö tai haluaisimmeko pitää lapsen, joten abortti olisi ollut aika todennäköinen vaihtoehto heti kun olisimme tulleet mökiltä. Odotimme sinne vieraiksi kuutta ihmistä, eli vanhempiani ja kahta tätiäni miehineen. Kun he tulivat, raskauteni alkoi kiihtyä melkoisella vauhdilla, ja tuli aivan loppuvaiheeseen pelkästään siinä ajassa, kun olimme kiivenneet rannasta mökkiin vievät jyrkät ja pitkät portaat, joita ei ole oikeasti olemassa. Ylhäällä mökissä olin aivan pakokauhussa ja itkin koko ajan, etten halua mitään lasta, mutta sukulaiseni vain lueskelivat, katsoivat telkkaria tai olivat nokosilla. Onneksi heräsin, ennen kuin ehdin synnyttää.
Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2009 15:58
Viime yönä dramatiikkaa riitti. Olin jonkinnäköisen valtion johtaja ehkä 70- tai 80-luvulla. Vihollinen hyökkäsi pienillä lentävillä aluksillaan erääseen kaupunkiin, joka oli yhdistelmä Porvoota ja jotain toista futuristista kaupunkia. Olin siellä antamassa käskyjä suurille hävittäjillemme ja yksi toisensa jälkeen ne nousivat taivaalle puolustamaan valtiotamme. Yksi hävittäjälentäjistä sai osuman vihollisen alukseen, mutta se ei vielä pudonnut. Hän ohjasi aluksen vihollisen viereen ja yritti lähitaisteluaseella viimeistellä sen. Jokin meni vikaan ja meidän aluksemme alkoi heittelehtiä. Tunsin syyllisyyttä siitä, että olin määrännyt niin kokemattoman lentäjän siihen tehtävään. Kun alus paiskautui ison, lasisen rakennuksen läpi tajusin vasta, että olin itsekin siinä sisällä. Alus oli täysin rikki ja muut sotilaat sen sisällä kuolleita. Huomasin, että jalkani toimivat vielä, mutta mahassani oli suuri haava, mistä näkyi suolia ja isoja lasinpaloja. Raahauduin selälläni kohti rakennuksen oviaukkoa ja tiesin, että en saa kuolla nyt. Joukoissani oli lääkintäryhmä, joka tuli yllättävän nopeasti hakemaan minua. Silloin pystyin kävelemään kohti mustaa ambulanssia, mutta ihmettelin mikseivät lääkintänaiset auttaneet minua kampeamaan sinne. He jotenkin pelkäsivät koskea, koska olin selvinnyt varmalta näyttäneestä kuolemasta ja siksi he eivät pitäneet minua enää ihmisenä. Pääsin ambulanssin metalliselle vuoteelle, missä menetin tajuntani.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Abigor
  • Lähetetty: 13.12.2009 18:05
Näin sitten unta että olin ristiinpukeutuja. Ilmeisesti kohtuullisen hyvännäköinen (toisin kuin oikeasti olisin kohtuulinen hirviö :P ) koska minua katseltiin haltioituneena koko ajan kun olin kaupungilla tapaamassa jotakuta. Että silleen. Unethan kuulemma harvemmin tarkoittavat mitään mutta tämä jäi askarruttamaan että mitähän ihmettä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit