Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.03.2007 22:33
Näin pitkästä aikaa ihanaa unta... olin Dark Elf Wizard! En tosin muista enää unesta paljoakaan... varmaan ku luen ElfQuestia niin jotenkin sekoittui kivasti uniin.
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.03.2007 23:05

Lainaus: M Chaosbreather

Näin pitkästä aikaa ihanaa unta... olin Dark Elf Wizard! En tosin muista enää unesta paljoakaan... varmaan ku luen ElfQuestia niin jotenkin sekoittui kivasti uniin.

No nyt kaikki tuntuu näkevän jotain ihme D&D unia.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2007 22:07
Mä silloin saatananpalvonta-aikanani näin mitä hirveimpii unia , kuten et musta oli tullut pitkähiuksinen -ja hampainen vampyyri, joka lähti aina 2 aikaa yöllä saalistaa kerrostaloihin kaverinsa kanssa ihmisii. Sitten kanssa unessa menin palavaa helvettii jonkun komeen paholaisen kanssa ottaa itse Herralta vastaa seuraavaa yöllä tehtävää uhrausta.. Muitakin, mutta noi muistuu erityisesti ja sitten oli aina iltasin se fiilin, että huoneessani oli joku paha ja tumma hahmo, joka tahtoi tappaa saadakseen omakseen, oli pakko pyytää yövaloa kauhun helpottamiseksi.. Nyt tuntuu epänormaalia painetta vasemassa korvassa, kuin joku painaisi sitä
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.03.2007 22:13

Lainaus: M Chaosbreather

olin Dark Elf Wizard!

Haha tuosta tuli mieleen http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/northern_irelan d/6425333.stm
  • Lähetetty: 16.03.2007 23:02

Lainaus: FrozenCorpse

kuten et musta oli tullut pitkähiuksinen -ja hampainen vampyyri, joka lähti aina 2 aikaa yöllä saalistaa kerrostaloihin kaverinsa kanssa ihmisii. Sitten kanssa unessa menin palavaa helvettii jonkun komeen paholaisen kanssa ottaa itse Herralta vastaa seuraavaa yöllä tehtävää uhrausta

Tuohan on hieno uni. Oi ku näkisikin vampyyri unia taas...
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.03.2007 23:31
Näin reilu viikko sitten unen, jossa pari vuotta nuorempi serkkuni hirttäytyi tuttuun pihakeinuun. Muistan ihmeen elävästi, miten unessani näin serkkuni roikkuvan keinussa, itkin kamalasti ja olin aivan paniikissa.
Heräsin yöllä tähän ja todella kuvittelin, että hän on kuollut eivätkä vanhempani vain ole uskaltaneet kertoa asiasta.
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.03.2007 03:11

Lainaus: Cata

Näin reilu viikko sitten unen, jossa pari vuotta nuorempi serkkuni hirttäytyi tuttuun pihakeinuun. Muistan ihmeen elävästi, miten unessani näin serkkuni roikkuvan keinussa, itkin kamalasti ja olin aivan paniikissa.
Heräsin yöllä tähän ja todella kuvittelin, että hän on kuollut eivätkä vanhempani vain ole uskaltaneet kertoa asiasta.

No tuo oli hirveätä. :/

Näin taas yöllä unta. Tapoin predatoreita katanalla. Jöses kun oli hienoa. En kyllä ymmärrä miks näen aina väkivaltaisia unia. Hakeudun hoitoon.
  • Lähetetty: 17.03.2007 09:14

Lainaus: Speedymaza

Tapoin predatoreita katanalla.

Kiva..
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.03.2007 12:46
Mun mieleen on jäänyt selvästi sellaset unet missä joko mun yks kaveri tai minä itse on kuollut. Enemmän oon nähny unia missä itse olen kuollut.
Tapoja on ollut vaikka mitä ja aina oon onnistunut taapamaan itseni.
Yöllä sitten olen herännyt ja helpottunut että olen elossa, mutta pelännyt jos kaverini olisi kuollut.
Aamulla on ihana lähteä kouluun ja nähdä kaverini. Välillä sitten tulee halattua sitä kunnolla
Olen kyllä hyviäkin unia nähnyt mutta valitettavasti ne ei jää niin hyvin mieleen. Viimeksi näin ihan hyvää unta äikän tunnilla kun nukahdin
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.03.2007 19:40
Minä nään melko usein unia oranssista myrkkykaasusta o.O Ne on ihan outoja Kerran siinä kävi nii että olin meiän takapihalla ja sitten huomasin ku kuu tippu meiän mehtään ja sit alko leijailemaan sitä oranssia myrkkykaasua taas ja siihen se loppu Hassua
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit