Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän hyvä työ

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.10.2010 18:31
Pelastin opettajani pulasta ja lupauduin tekemään toisenkin juhlapuvun. En kyllä teidä mistä revin ajan siihen jos se onkin joku työläämpi projekti, mutta revinhän minä tähän edelliseenkin. Olenhan supernainen.
Kirjoittanut: Neu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.10.2010 18:49
Neuvoin kadulla vanhemman puoleisen herrasmiehen "kemikalioon" ,kysyin kelpaako supermarket mustan hiusvärin (vaimolle) ja partavaahdon ostopaikaksi.Kelpasi sentään.
Ihana,kemikalio
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.10.2010 15:07

Lainaus: kuopassa

Tuo kuulostaa kiehtovalta. Minkälaisia tavaroita sieltä pohjasta löytyy? Ostoskärryjä, polkupyöriä? Olisi supersiistiä (tai ehkä superlikaista) päästä näkemään videokuvaa tuollaisesta

Sieltä löytyi paljon kuorma-autojen ja autojen renkaita, rullakko, pakoputki, rekisterikilpi, kylttejä, kenkiä, pulloja, tölkkejä, kännyköitä, kameroita, lompakoita, pyyhkeitä, vaatteita, aurinkolaseja, leluja, astioita, roskia, narua, metalli- ja muoviromua jne.
3 roskalavallista törkyä (sekajäte, muovi ja metalli) ja parin roskalaatikon verran lasipulloja.
Hangon satama ei edes ole kovin suuri.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.10.2010 23:33
Bongasin, ostin ja kiikutin siskolle kotiin asti hänen kauan metsästämänsä liivin, kun sellaisen löysin kirsppkseltä yllättäen. Itselleni taas tehtiin noin viikko takaperin, olin tiputtanut metrosta lähtiessäni toisen hansikkaan ja eräs ystävällinen naisimmeinen antoi sen minulle takaisin.
Kirjoittanut: TyynePred (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2010 13:45
Siivosin äidin puolesta likasen wc.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.04.2011 19:22
Pukeudun loppuviikon duunissa pääsiäispupuksi ja jaan munia. Yey Olen itseasiassa aika innoissani tästä ja itsehän tätä myös ehdotin pomolle. Jos ei muuta niin pikkutyypit on ainakin kiitollisia ilmasesta suklaasta!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit