Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kangaskauppoja?

Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 09.11.2010 14:40
    Täällä kun pyörii useampikin teitä ompelutaitoisia ihmisiä, niin osaisiko joku antaa vinkkiä kangaskaupasta tai -tukusta, josta saisi oikeasti laadukasta kunnollista pvc:tä ja joustavaa, napakkaa puuvilla-sekoitetta.. Jään kiitollisena odottelemaan, josko joltain tulisi hyvä vinkki...
    Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 09.11.2010 18:07
    Ainakin heavenly circus myy muistaakseni pvc:tä (myös nettikaupassa). Hinta/laatu suhteesta en osaa sanoa mitään Myös kangastukku myy jonkinlaisia asusteisiin/asuihin tarkoitettuja keinonahkoja. Näistäkään en ole itse kokeillut mitään. Tampereen seudulla Eurokankaasta löytyy ainakin yhtä vinyylin tapaista kangasta, mutta mielestäni ei ole kovinkaan laadukasta. Menee kovin herkästi ryppyyn yms.

Toivottavasti tästä oli jotain apua!
    Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 09.11.2010 18:27
    Kiitos groomeri, Eurokankaasta vois ainakin kysyä. Tarve olisi aika isolle määrällä (tuotantoon, sillä kyselen erään valmistajan puolesta), joten voipi olla että Heavenlyn kapasiteetti ei välttämättä riitä, tosin eihäb sitä tiedä ennenkuin kysyy. Olen ehtinyt jo olla yhteydessä tuonne kangastukku.comiin, mutta pvc-näytteitä pyytäessäni sain ihan toisenlaisia kangaspaloja.. Miten tää voikin olla niin vaikeeta
    Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
    • Lähetetty: 10.11.2010 13:32
    Mitä minulla tuli tuosta pvc:stä mieleen oli ensimmäisenä Magic Frog. Itse olen teettäny siellä pvc-hameen ja hyvää laatua tuntuu olevan ku ainaki vielä on kestäny miun lähes päivittäistä käyttyä. Joten ite ehdottaisin että kannattaisi kysästä että mistä Magic Forg tilaa pvc-kankaansa. Se on tosin tietenki ihan kokonaan toinen asia että suostuvatko kertomaan, heh! Tässä osoite: www.magicfrog.fi
    Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 25.11.2010 22:38
    Eurokankaan PVC:tä en kyllä voisi suositella. Joskus jonkun palan ostin ja ompelin siitä vyötärökorsetin. Vieläkin näkyy nätisti kankaassa taitokset siltä ajalta kun se oli pakalla.
      Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit