Gootti.net

Viimeksi katsomasi elokuva osa 4 !

Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2011 15:35
Viimeksi tuli katsottua xXx sarjan ykkösosa kun tarjoushyllystä löysin parilla eurolla enkä enää muistanut miten se oikein meni. No, heti alkuun tuli oikein positiivinen yllätys kun leffa alkaa kovin tutulla introlla ja sitten yht'äkkiä ollaankin Rammsteinin keikalla kuuntelemassa Feuer Frei -biisiä ja näkemässä mahtavia pyroja Eikä se loppu leffakaan nyt ihan huono ollut, mutta ehdotonta laskua mahtavan alun jälkeen (hienoista autoista plussaa).
Mutta tänään taas Jali ja Suklaatehdas vuorossa jos valvoa jaksaa, nam..
Kirjoittanut: Yoa- (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.09.2011 16:18
Scream 4
Haha, siis tää oli niin pakollinen katsottava. Leffa ei sinänsä ollut mikään erikoinen, ihan sama juonihan siinä kun ennenkin. Odotin, että tämä uusin olisi jotenkin henkeä salpaavan PELOTTAVA, onhan genre kuitenkin kauhu. Mutta komediaks se mun makuuni meni.

13
Leffa oli hyvinkin ahdistava, kun ymmärsi mihin liemeen päähenkilö oli itsensä laittanut. Tykkäsin leffasta, vaikka se vastasikin oksettavuudellaan jo melkein Feed leffan tasoa. Tässä oli silti potkua! Toivottavasti tämmöistä ei silti oikeasti tapahdu missään.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.09.2011 19:18

Lainaus: Yoa-

Odotin, että tämä uusin olisi jotenkin henkeä salpaavan PELOTTAVA, onhan genre kuitenkin kauhu. Mutta komediaks se mun makuuni meni.

Itse olin jossain vaiheessa katsomassa tuota ihan leffateatterissa ja huutonauruksihan se vain meni. Harvinaisen viihdyttävä jatko-osa.
Kirjoittanut: Kataja (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2011 12:37
Katoin eilen Nosferatun kun sain sen vihdoin lainaan kaverilta, olipas kyllä mielenkiintoinen ja hieno musiikki. Surullista vaan että Orlok kuolee lopussa
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.10.2011 20:11
Kun tuntematon soittaa
Neloselta tuli eilen tuommoinen trilleri ja ensin vähän olin, että njaah, millainenhan tuo on, mutta yllättävän hyvä! Loppui jopa aika karmivasti ja monesti trillerit ovatkin pelottavampia kuin kauhuleffat! + kerrankin televisiosta tuli joku leffa, mitä en ollut vielä aiemmin nähnyt!
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.10.2011 10:54

Lainaus: hannavaan

Kun tuntematon soittaa
Neloselta tuli eilen tuommoinen trilleri ja ensin vähän olin, että njaah, millainenhan tuo on, mutta yllättävän hyvä! Loppui jopa aika karmivasti ja monesti trillerit ovatkin pelottavampia kuin kauhuleffat! + kerrankin televisiosta tuli joku leffa, mitä en ollut vielä aiemmin nähnyt!

Mie katsoin samaisen leffan, mutta mie en juuri kehuja sille anna. Mielestäni leffa oli melko tylsä. Viimeisessä 10 minuutissa tapahtui jotain vasta. Sai sitten odotella sen yli tunnin siinä kun se muikelo vaan kävelee puhelin kädessä talossa. En kuitenkaan sano, että olisi huonoin leffa mitä olen nähnyt. Ehkä jotain keskiluokkaa.
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.10.2011 22:03
SucK
mitähän tuosta sanois ainakin sai nauraa.
Kirjoittanut: Yoa- (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2011 11:24
RED.

Kohtalaisen kohtalainen. Odotin jotenkin Bruce Willisiltä paljon parempaa. Petyin hieman. Mutta ihan ok pätkä silti.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.10.2011 16:55
The Human Centipede : `D

Tosi "ihana", outo ja omaperäinen.
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.10.2011 10:23
BLITZ
ihan katottava mutta ois voinu olla parempi.

The Hole
Sama ku Blitzissä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit