Gootti.net

Viimeksi katsomasi elokuva osa 4 !

Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2013 06:56
Dark Floors. Junnuna tuli Lordia fanitettua mutta nyt taas totesin että mitä hittoa mä katon... Okei no pisteet suomalaiselle yritelmälle mutta kliseet lentelee ja silleen. Keksikää nyt jotain uutta ku hämäriä kuvia piiretelevä invalidimuksu. Noo ei siinä, Lordi on ihan jees, ja oli siinä joskus sitä jotain tunnelmaa
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.06.2013 07:26
Voi jumalauta, tuolle Dark Floorsille ei tiennyt pitäisikö nauraa väsyneesti vai nukkua väsyneesti. Kyllä niin haukotuttavaa, että katsotutan mahdollisella pummilapsellani (en siis voi tulla kummiksi niin mun täytynee olla pummitäti) ihan vaan että jos haluaa tehdä isona kauhuleffoja aloittaen kengännauhabudjetilla... Tietää mitä sudenkuoppia ainakin varoa.
Mutta Lordi on tosiaan ihan herttainen jätkä.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 12.06.2013 20:28
Eheheii tosiaan Dark Floors aiheutti täälläkin aika pahat naurut.
Poughkeepsie Tapesin katoin toissapäivänä, pitkästä aikaa oikeesti jollainlailla ahistava leffa. Jotenkin kai siksi että on aina pienenä kuumotellu sitä, että jos tuolla kellarissa vaikka olis joku mörkö, nii sitte tässä joku naamarisetä piileskelee toisten taloissa jne.
Ja Amityville Horror, oon kuullu että se ois ihan helvetin pelottava, mutta pyhpah, ei kyllä kovin kummonen.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.06.2013 20:37
Kävin katsomassa elokuvateatterissa sekä Jurassic Parkin että uusimman Star Trekin.

Jurassic Park on yksi lapsuuteni rakkaimmista elokuvista ja se oli ehkä jopa parempi kuin muistin. Rasitin koko loppuviikon kavereita puhumalla jatkuvasti velociraptoreista. En tiedä mahtaako leffa iskeä nykynuorisoon jotka eivät ole kasvaneet sen parissa, mutta hei oikeesti. Se elokuva on 20 vuotta vanha ja ne dinot näyttävät edelleen järkeviltä, vaikka ovatkin nykytiedon valossa varsin vääränlaisia.

Star Trek kyllä hiukan sattui sieluun. Ihan viihdyttävää roskaa, mutta olen henkeen ja vereen vanhojen Star Trekien fani, ja minulla on hetkittäin ongelmia hyväksyä rebootin näyttelijävalintoja. Olen valmis antamaan mahdollisuuden kaikille muille, mutta Karl Urban yksinkertaisesti ei minusta sovi lainkaan Bonesin rooliin. Voi tietysti johtua vain siitä, että sydämeni tulee aina ja ikuisesti kuulumaan DeForest Kelleylle, joten olen jokseenkin puolueellinen. Tuon uusimman leffan käsikirjoitus oli toisaalta myös ihan uskomatonta soopaa, mutta kyllä minulla silti oli leffassa hauskaa joten ei kai tuota voi liikaa parjata, vaikka nauroinkin ehkä hieman vääristä syistä.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 15.06.2013 22:18

Lainaus: Giffirt

Karl Urban yksinkertaisesti ei minusta sovi lainkaan Bonesin rooliin.

Yleisesti ottaen Karl Urbanin elokuvissa Karl Urban näyttelee Karl Urbania. Onneksi tämä toimi sentään Dreddissä.
Kirjoittanut: ixydor (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2013 02:49
Titanic tuli katsottua Naisystäväni kanssa. Nyyhkyteltiin yhdessä kun Jack kuoli... Ihana elokuva
Kirjoittanut: Hartmann (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.07.2013 19:37
Cockneys vs. Zombies tuli katsottua toisen puoliskoni kanssa, aika perus zombie-mättö meininkiä mutta ihan viihdyttävää ajanvietettä.
Kirjoittanut: Unelmoija (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.07.2013 21:01
Eilen tuli katottua zombileffa nimeltä The Dead(2010), ja vaikka tosta leffasta ei löytyny yhtään negatiivista arvostelua, niin en vaan yksinkertasesti pitäny siitä. En tiiä, onko vika mussa, mutta sain vaan paljon enemmän irti esim. Dawn of the Deadistä(alkuperäsestä).
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 28.07.2013 21:39
Gallowwalkers
Wesley Snipesin länkkäri/kosto/epäkuollut -pläjäys.
Odotin saavani lapiokaupalla paskaa, mutta yllätyin positiivisesti. Vakavahenkinen, semisyvällinen ja mikä tärkeintä, ei mikään Blade -rehash.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2013 16:06
Tulipas eilen illalla katsottua Shark Attack III: Megalodon.

Tuo Megalodon houkutteli, sillä tiesin sitten odottaa leffasta jotain jättihaita, mutta se tulikin vasta melko loppuvaiheessa elokuvaa. Lajin nuorempi yksilö tosin oli alusta asti menossa mukana, mutta odotin niin kovasti näkeväni kunnon jättimegalodonin ihan leffan alusta loppuun Oli siis odotukset ehkä vähän turhankin korkealla, mutta ei se nyt silti aivan pyllystä ollut Ainakin parempilaatuinen ja aidomman näköiset hait tässä 2002 vuonna tehdyssä elokuvassa, kuin tämän vuoden Sharknado leffassa. Tykkään näköjään paljon hai-aiheisista leffoista.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit