Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.06.2011 19:53
Huomenna Lintsille! Yey \o/
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.06.2011 00:49

Lainaus: Mortale

Tuli nähtyä Olavinlinna, Raatteentie, Kalajoen hiekkasärkät, Tuuri sekä Ähtäri eläinpuisto

Noin lähellä kävit, kun Hiekkasärkillä.. Olis ollu mukava tavata, itse kun asun täällä Kalajoella. No, etpä sinä sitä voinut tietää.

Itse nauttinut muutaman päivän aivan mahtavasta helteestä ja sain tietää, että raha-asioihin tulossa helpotusta, kunhan vain jaksaa päivystää 24/7. Lisäksi minun ei 90% varmuudella tarvitse enää viettää toista talvea tässä pienessä kopissa, jossa nyt miehekkääni kanssa asumme. Jippii!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 12.06.2011 09:38
Sääkartan mukaan tänään on viimeinen hikoilupäivä vähään aikaan, joten hellelujah!
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.06.2011 09:51

Lainaus: Sennay

Noin lähellä kävit, kun Hiekkasärkillä.. Olis ollu mukava tavata, itse kun asun täällä Kalajoella. No, etpä sinä sitä voinut tietää.

No voihan hitsi =( Oltiin siellä kaks yötä niin olis kyllä ollut aikaa tavata, mutta ei tullut mieleenkään, että joku asuu niin unelmapaikassa =D
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2011 21:24
Oli virkistävää käydä lämpimässä järvessä lilluskelemassa ja katsella saapuvaa myrskyä joka kyllä tosin taisi kaartaa johonkin muuhun suuntaan.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.06.2011 22:43
VETTÄ! taivaaltasataavettä! ja ensiviikoksi on luvattu siedettäviä lämpötiloja ja vettä.
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.06.2011 00:11
Rankka ja antoisa kendoleiri hirmuisessa helteessä tuotti tuloksensa ja sain kraduoitus 2.kyun kendossa! Olen tästä erittäin tyytyväinen, oman suunnitelmani mukaan voisin yrittää 1.danin (1. musta vyö) suorittamista kahden vuoden päästä, opettajani puhui vuodesta. Onnistunut fiilis ja uutta intoa treenaukseen, sekä tietysti monta hyvää vinkkiä ja kehittämiskohtaa tuleviin treeneihin.
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.06.2011 06:20

Lainaus: The Trap-door lover

VETTÄ! taivaaltasataavettä! ja ensiviikoksi on luvattu siedettäviä lämpötiloja ja vettä.

Niinpä! Kerrankin voi maanantaiaamuna töihin lähtiessä olla iloinen vesisateesta!
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.06.2011 10:19
Ukkonen ja sade! Heräsin aamulla jyrinään. Purrr. Aurinko ja lämpö on kiva, mutta tämäkin on kiva. Kesä on kiva. Purrhurr.

Vanhempani tapasivat eilen ensimmäistä kertaa poikaystäväni ja se meni ihan hyvin jännittämisestä huolimatta. Tulivat jotanoinkin hyvin juttuun keskenään.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.06.2011 15:25
Ihanaa, pääsen Amsterdamiin! En ole kauaa, mutta pieni loma tekee hyvää mielelle.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit