Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2011 16:16
Aaaaa! Internet tiedottaa että Tekniset julkaisee viimeinkin albumin ensi kuussa. Kännykkäkameralla kuvattujen 2min livepätkien kuunteleminen tuubista kävikin tökkimään jo joskus toissavuonna. Folkpsykespugecrossovermikälie, kyllä toimii!
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.08.2011 23:55
Hurjan paljon onnea kihlautumisen johdosta!

Saimme vihdoin ja viimein miehekkään kanssa tehtyä vaatekaappiin hyllyt ja nyt on sitten viimeisetkin muuttolaatikot purettu. Yllättävän iloiseksi tulin tästä tapahtumasta, koska mikäs sen mukavampaa kuin asua omakotitalossa, iso piha omassa käytössä ja puulämmitteinen saunakin vielä.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.08.2011 12:19
Miulla on pitkän aikaa ollu vaikeuksia nukkumisen kanssa, mutta viimeyönä NUKAHDIN kun menin nukkumaan, enkä muista heränneeni kertaakaan yöllä. Yleensä herään monta kertaa, mutta nyt nukuin kuin pieni possu. Ja nyt on perjantai!! Ja ostin tänään tuoreita sämpylöitä. Namm
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2011 19:57
Ostin mieki tässä ihanan neon vihreän shokki värin.

En vielä oo sillä mitään tehny, mutta kyllä sitte ku jaksaa.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.08.2011 12:01
Kävin eilen kattomassa kavereiden kanssa Harry Potterin vikan leffan viimeisen osan. Oli ihan älyttömän hyvä! Aattelin, että saan varmaan jonkun kauhean itku kohtauksen ku jotkut siinä kuolee, mutta onneks en sitten kumminkaan, tungin vaan karkkia suuhun aina ku meenas itkettää
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2011 15:40
Sain vihdoin kirjallisen työsopimuksen paikkaan, jossa olen työskennellyt laskentatavasta riippuen jo vuoden tai enemmänkin, enemmän tai vähemmän. Periaatteessa minua kai jo pidettiin siellä jossain määrin itsestäänselvyytenä, enkä olisi ollut edes ensimmäisenä jonossa lähtemässä, jos sikseen olisi tullut, mutta jotenkin tuo paperi tuo silti jotain lisävarmuutta asiaan. Ja ilokseni sopimus ei ole määräaikainen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.08.2011 18:01
Sain koulumatkakorttini korjattua! \o/ Minulle oli alunperin myyty vääränlainen kortti, ja niin monelle muullekin, vissiin nuoren työntekijän tietämättömyyden takia. Olen sen takia joutunut maksamaan pikavuorolisiä omasta pussistani. Nyt, jonotettuani tunnin ihan toiselle Matkahuollon pisteelle, sain korttini vaihdettua oikeanlaiseen ja rahaakin takaisin.

Sain myös sähköpianoni eilen asunnollemme, joten kohta pääsen pitkästä aikaa pimputtelemaan. Kävin myös avomieheni kanssa pitkästä aikaa kahvilassa, kun minä olin kaupungilla asioilla ja hänellä oli tauko koulussa. Se on juhlaa se, kun useimpina päivinä vain nukumme muutaman tunnin vierekkäin emmekä ehdi muuten viettämään aikaa.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2011 23:30
Pimeä syysilta, kahvia, suklaakekseja, paahtoleipää appelsiinimarmeladilla ja Porco Rosso.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2011 13:21
Kouluun tullut uusi oppilas, poika, joka on gootti? Tää on jo uutta
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.08.2011 16:16
Poliisilla käyty.
asioita hoidettu ainakin alkuun..
Hähähähä, kannattaa harkita kenen niskaan paskaa alkaa kaataan..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit