Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Lycantrophia
  • Lähetetty: 27.09.2011 23:05
Olen ehkä rakastunut. En tosin, surullista kyllä, kehenkään lihaa ja verta olevaan olentoon vaan palveluun. Päätin nimittäin eilen tutustua Groovesharkiin ja varovaisen tunnustelun jälkeen ollaan nopeasti edetty syvän ihastumisen asteelle. Sieltähän löytyy vaikka mitä mielenkiintoista ja monia kauan kaivattuja aarteita! I loves you, Sharky

Löysin btw jokin aika sitten vihdoin jonkinlaisen version siitä biisistä, jota kerran täälläkin nurisin kaipaavani. Kyseessä siis kappale, jota mummoni minulle aikoinaan lauloi, mutta naisen mentyä manan majoille unohtui kappaleen nimikin, jos sitä koskaan edes tiesinkään. Jäljelle jäi ontto tunne. Tämän tahtiin on siis pikku-Lyca aikoinaan synkistellyt: http://www.youtube.com/watch?v=tEdM4JX4gZk
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2011 11:10

Lainaus: Lycantrophia

Tämän tahtiin on siis pikku-Lyca aikoinaan synkistellyt: http://www.youtube.com/watch?v=tEdM4JX4gZk

Melodia kuulosti kamalan tutulta ja kyllähän tuo aina pari tahtia samalla tavalla menee: http://www.youtube.com/watch?v=Bgpt94GWjXE
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2011 17:41

Lainaus: Nordis

Melodia kuulosti kamalan tutulta ja kyllähän tuo aina pari tahtia samalla tavalla menee: http://www.youtube.com/watch?v=Bgpt94GWjXE

HA HAA! Joku muukin sen huomaa! Oikeastaan harkitsin itsekin tuon laittamista verrokiksi, mutta en sitten viitsinyt, kun mietin ketä tällä foorumilla mahtaa kiinnostaa hurmioitunut horinointi vanhoista iskelmistä ja työväenlauluista Muistelisin lukeneeni, että sävel on trad. Molemmat kappaleet ovat kyllä loistavia ja pidän niistä kerrassaan tavattomasti
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.09.2011 06:10
Pian on taas viikonloppu! Ei sinänsä juuri mitään tekemistä, mutta saan nukkua ja olla, eikä tarvitse yrittää ollakaan sosiaalinen!
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2011 19:49
Wanhojen puku tuli! Hihi. Armstreetiltä tilatessani olin hieman epävarma, että tuleekohan se kolttu ollenkaan mutta tulihan se ja sehän on täydellinen. Paransi koeviikkoani huomattavasti tuon paketin saapuminen.
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2011 09:45
Tein vihdoin ja viimein sen, mitä olen jo vähän aikaa miettinyt: poistin itseni facebookista! Nyt tuntuu paljon paremmalta, elämä on paljon mukavempaakin ilman sitä!
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2011 10:04

Lainaus: hannavaan

Tein vihdoin ja viimein sen, mitä olen jo vähän aikaa miettinyt: poistin itseni facebookista! Nyt tuntuu paljon paremmalta, elämä on paljon mukavempaakin ilman sitä!

Onnea Meikäläisellä on 3. päivä FB-lakkoa menossa eikä ainakaan vielä ole tullut ikävä vaikka sormi hakeutuukin automaattisesti F-näppäimelle selaimen avattuani.

Jos jokin on tänään hyvää niin se, että tänään on perjantai! Party hård!
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2011 12:54
Kaverin kanssa muutaman tunnin päästä helsinkiin shoppailemaan. Jeejee.
Kirjoittanut: Contessa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.09.2011 16:03
Joku spurgu tuli Järvenpään asemalla sanomaan mua linnanneidon näköiseksi. (vaatteiden perusteella ilmeisesti kun oli aika viktoriaaninen look tänään) Vaikka se ei meinannutkaan häipyä siitä ollenkaan, on se silti ihan kiva kuulla random kohteliaisuuksia epätodennäköisiltä tahoilta.

Lainaus: Onnetontar

Kaverin kanssa muutaman tunnin päästä helsinkiin shoppailemaan. Jeejee.

Voi, kateus! >_<
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2011 21:34
Eilen meni b-kortin teoriakoe läpi heittämällä. Inssi parin viikon päässä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit