Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.10.2011 18:12
Äiti soitti ja pyysi huomenna sen ja pikkusysterin kanssa kaupungille! Edes jotain tekemistä tälle viikonlopulle, eikä tarvitsekaan yksinään lähteä kirppiskierroksille!
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2011 18:10
Kun palasin tänään kämpille, oli sellainenkin ameebafiilis, että päätin vetäytyä huoneeseen seuraavaksi 24 tunniksi hiljaisuuteen. Kävi kuitenkin niin, että molemmat kämppikset siirtyivät ulkoilmaan ja mulla n. 90 neliötä ameeboitumistilaa!

Tämä siis tarkoittaa, että saan rauhassa pistää Dark Sanctuaryn ja Ophelia's Dream:in tuotantojen läpikäynnit päälle, narauttaa punkkupullon auki ja piirtää.. Tasan niin paljon, kuin tahdon ilman häiriöitä!
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.10.2011 01:21
Vihdoin... mulla... on... oikea... sänky! Käytiin torstaina äidin kanssa hakemassa ja nyt ei tartte nukkua enää japanilaisittain lattialla. Lisäksi ilonaiheita on sellaset asiat, kun:
a. Kaveri on tällä hetkellä yökylässä ja käytiin uimahallissa hierontasuihkujen alla, hyörysaunassa ja poreammeessa rentoutumassa.
b. Keskiviikkona tulee rahaa, siis mun mittapuulla paljon rahaa. Niin paljon rahaa on tullut edellisen (ja ainoan) kerran ylppäreissä, vaikka tokihan en voi tuostakaan suurinta osaa käyttää turhuuksiin, vaan elämiseen, mutta se antaa aika paljon tilaa hengittää.
c. Sain tänään päivällä todistetuksi itselleni, että osaan piirtää muotokuvan jos vaan haluan, ei tosin ihan mitään todella hienoa, mutta jonnimoisen.
Ja jollei tässä ole tyytyväisyyden aihetta kerrakseen, niin kerrottakoon, että nahkatakkini revennyt, repsottava tasku on ommeltu nätisti ehjäksi. Ite en ommellut, mutta silti on mahdottoman hyvä fiilis.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2011 11:30
Jospa mä nyt saisin ostettua muutaman levyn netistä, näin oottaen tätä lupaa muutaman kuukauden.
Masennus on laantumassa, koulunkokeiden tuottama stressi lähti, huh onneks. Ja muutenkin, kai tästä tulevasta viikosta tulee ihan hyvä(?)
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.10.2011 21:22
Sain vasta tänään tietää että Death in junen keikka on ensi keskiviikkona ja sinnehän olen menossa!: )
Olen tosi perilla asioista, mutta onneksi sentään tajusin nyt enkä viikon päästä.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2011 16:44
Ehkä koko opiskeluaikani upein kurssi päättyi juuri.

Olin ihan kauhuissani kun menin kurssille, koska se sisälsi runsaasti keskustelevaa opetusta, ei siis vain luentoja, vaan ihan oikeasti piti uskaltaa avata suunsa ja sanoa jotain järkevää. Lisäksi kurssia piti australialainen vieraileva proffa, joten luonnollisesti kaikki tapahtui englanniksi. Lisäksi kaikki muut opiskelijat olivat ehkä viisi vuotta minua vanhempia, graduaan työstäviä henkilöitä. Gulps.

Opetus oli todella tasokasta. Kurssi oli kiinnostavampi kuin edes osasin odottaa. Ihmiset oikeasti alun ujoilun jälkeen osallistuivat ja siellä käytiin todella hedelmällisiä keskusteluja. Kieli ei tuottanut mitään ongelmia ja sain melkein täydet pisteet kurssille vaaditusta esseestä.

Viimeinen kerta oli tänään, ja kurssin vetäjä pyysi meidät kaikki kaljalle kanssaan. Neljästätoista opiskelijasta kymmenen lähti, ja proffa maksoi kaikkien juomat. Oltiin kaikki melko hämmentyneitä. Istuttiin yli tunti baarissa, puhuttiin kaikesta mahdollisesta ja oli todella hauskaa.

Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.10.2011 09:12
Aaaah, pitkästä aikaa vapaapäivä lauantaina, joten tänään voi lähteä hieman kaupungille katsomaan iltarientojen meininkiä Osaankohan mä enää käyttäytyä baarissa..? Eiköhän tuo muistu mieleen. Hauskaa viikonloppua kaikille!!!
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.10.2011 20:50
Sain muffinssit uuniin ja kuorrutteen tehtyä, yay. Nyt hyvillä mielin suu makeaksi syyslomaa viettämään. Loppuviikosta pääkaupunkiseudulle mikäli aikataulut antaa periksi, välillä on ihan kiva vierailla hippasen etelämmässäkin. (:
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.10.2011 21:08
Shoppailua helsingissä äidin kans, vastaan tulee gootteja ja kaukana näkyy gootteja, kaunis näky Kurkkukipu hellittää ja muutenki olo on virkeä.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.10.2011 18:45
Viikonloppuni oli pitkästä aikaa töistä vapaa. Melko harvinaista vuorotyöläisellä ja vieläkin harviaisempaa ravintola-alan ihmisellä. Vapaan käytin synttäreideni viettoon ja onnistuneet kekkerit ovatkin tämänkertainen ilonaiheeni. Toki myös se, että perjantaina pidettiin yhden tekemäni näytö palautekeskustelu ja sain paljon paremman arvosanan kuin uskalsin odottaa. Näyttö tuntui menneen huonosti, mutta olinkin vain ollut turhan itsekriittinen..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit