Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.01.2011 09:38
Viikonloppuloma Kinnulassa jossain kartanossa, kera ystävien.
Ah.. Pääsee täältä pois!!
Bileet!
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 14.01.2011 12:50
Kävin 3 vuoden tauon jälkeen vihdoin siellä hammaslääkärillä. Eikä ollut reikiä. Kehui vain, että oli hyvät hampaat.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.01.2011 15:16
Kävin sitten moikkailemassa muutamaa tuttua pitkästä aikaa ja oli kiva kuulla että ehkä vihdoin ja viimein olisi mahdollisuus päästä vetämään roolipelejä vähän isommalla porukalla mikä on oikea ihme täällä tuppukylässä
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2011 15:09
Lähdin pois facebookista!! JEE!!! Se on niin turha paikka sanon minä, jos ihmisillä on oikeesti mulle asiaa nii saa luvan sitte ottaa yhteyttä jollai muulla tavalla.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.01.2011 18:52

Lainaus: Vampiric_

Lähdin pois facebookista!!

Oispa mullaki pokkaa lähtee sielt...
Mutta joo, tuli ikää lisää vähän aikaa sitten jaa eilen pidettiin sukulaissynttärit, paljon ihania lahjoja ;D
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2011 18:39
Äidinkielen kirjailijakansio on ihan kohta valmis! Parhautta! Ja innostuin uudelleen sellon soitosta. Ja tähänhän ei ainakaan vaikuttanut kaunis sellomusiikki ja se, että bongasin sen täydellisen sellon (Yamaha Silent Cello SVC110). Ei, ei ollenkaan.
Enkä jaksa odottaa viikonloppua! Näen yhtä kaveria, joten luvassa on kahvittelua ynnä muuta mukavaa. Luultavasti leffailtakin tiedossa. Can't wait!
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.01.2011 19:59

Lainaus: Vampiric_

Lähdin pois facebookista!! JEE!!! Se on niin turha paikka sanon minä, jos ihmisillä on oikeesti mulle asiaa nii saa luvan sitte ottaa yhteyttä jollai muulla tavalla.

Tein saman kanssa joku aika sitten ja olen ollut monta kuukautta ilman facebookia ja pärjään varsin hyvin! On tässäkin tullut huomattua, että ketkä piti yhteyttä vaan sitä kautta ja ketkä pitää yhteyttä ilman sitä! Turha paikka, täysin samaa mieltä!

Saan ehkä kissanpennun ensi viikonloppuna, jos kaikki vaan sujuu hyvin!
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.01.2011 21:33
Tuli tosi hyvä mieli kun loggasin taas tänne ja joku oli pistänyt tuon ihanan kuvan vesinokkaeläinpehmolelusta tuonne ylös. Ei pelkästään siksi, että se linkkaa suoraan omaan postaukseeni, vaan myös siksi, että se on niin tavattoman söpö.

Gootti.net: elämä on välillä ihan kivaa.
Kirjoittanut: Astra Zorin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.01.2011 14:46
Oli ihanaa herätä oman kullan vierestä Normipäivä siis, mutta tänään se oli tavallistakin ihanampaa jostain syystä. :3
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.01.2011 18:26
Ennakkotehtävät ihan justiinsa valmiina! \o/ Maanantaina laitan ne postiin, saapuvatpahan ajoissa, kun viimeinen palautuspäivä on 15.2.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit