Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jouluterveiset

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.12.2009 23:39
Ankeaa Joulua ja masentavaa Uutta Vuotta kaikille karvaturville. Mikäli näette lentäviä punanuttuisia setiä sekä härskejä poroja, niin ampukaa ne alas ja lopettakaa sienien syönti.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kalmankoura
  • Lähetetty: 22.12.2009 21:55
Kalmankouran sähköiset joulukortit vuodesta 2006 - tähän vuoteen.

itse sain tänä vuonna tälläisen joulutervehdyksen, joten piristän teitäkinLeevi and the Leavings
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2009 02:11
Buon Natale kaikille täältä Italiasta Lähettäkää pakkasenne tänne!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 23.12.2009 05:10

Lainaus: Amelia De Vlarie

Buon Natale kaikille täältä Italiasta Lähettäkää pakkasenne tänne!

*asettelee yhden pakkaspyryn siististi jäähdytettyyn kuplakuoreen ja laittaa postilaatikkoon*
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2009 08:40

Lainaus: Amelia De Vlarie

Lähettäkää pakkasenne tänne!

*Survoo koko vimmatun vaakasuoran lumimyräkän merikonttiin ja potkaisee perään* Ole hyvä, ei me tätä tarvita!

Rauhaisaa joulua ja iloista uutta vuotta kaikille goottinetin syövereihin joutuneille.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 23.12.2009 08:48
Hyvää joulua teille myös minun puolestani! Ainakin on valkoinen joulu tällä kertaa myös Etelä-Suomessa. Täällä on aamulla satanut turhan räntäistä lunta, joten taitaa olla taas hellettä tulossa. Nyt maassa on paikoin melkein polveen asti lunta.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.12.2009 10:40
Hyvää joulua!
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.12.2009 10:42
Bleh, bah, ack!

Toisin sanoen, jostain syystä joulu ahdistaa minua ja jaan tämän teillekin ylläolevalla tervehdykselläni. Olkaa hyvä vaan.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.12.2009 15:15
Mustaa joulua, kinosten keskellä, kaikille foorumilaisille, ja päheää uutta vuotta 2010
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.12.2009 18:29
Tämän vaatimattoman pikku piirroksen myötä haluan toivottaa mahtavaa joulua itse kullekin foorumilaiselle porukoineen!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit