Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Manga ja anime.

Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2008 12:06
Näin animesta ja mangasta puheenollen, onko kukaan goottifoorumilaisista menossa Heinäkuussa Kuopiossa järjestettävään Nekoconiin?

Minä koukutin itseni Trinity Blood animeen ja mangaan. Tyksin. Kuin myös Hellsingistä ja Elfen Liedistä. Listassamme "animesarjat joita hirmu moni katsoo" on myös Naruto, Inuyasha...
Toki myös Ghiblin leffat, Totoro, Liikkuva Linna yms, ovat aivan ihania.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 17.06.2008 12:34

Lainaus: Tiragen

Näin animesta ja mangasta puheenollen, onko kukaan goottifoorumilaisista menossa Heinäkuussa Kuopiossa järjestettävään Nekoconiin?

En Nekoon oo tulossa ainakaan tänä vuonna, kun tuo lähempänä sijaitseva Animecon on aikatauluissa

Lainaus: Tiragen

Minä koukutin itseni Trinity Blood animeen ja mangaan. Tyksin.

On pitänyt jo pitkään katsastaa tämä uutukainen... Suomen mangakustantaminen on edennyt niin räjähdysmäisesti, ettei mun kaltaset hitaat ihmiset pysy perässä

/editto.
Nyt täytyy kyllä tullavähän hehkutamaan tuota Yukito Kishiron sarjaa "GUNMM". Luin juuri äsken sen loppuun, ja herranjumala kun on hieno teos! Menee suoraan mun kolmen lemppari mangan joukkoon (Akiran ja Angel Sanctuaryn joukkoon, duuh). Suosittelen erittäin paljon kaikille scifin/filosofian ystäville, tai niille jotka vain kaipaavat vakavampaa mangaa. Plussana hyvät taistelukohtaukset ja erinomainen suomennos.
huhhuh.. Täytyy lukea heti uudestaan.
Kirjoittanut: Increase (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.08.2008 19:10
Studio Ghiblin teokset ovat kyllä niitä parhaita, sulattavat minut aina Esim. se Liikkuva linna
Animesarjoista Ghost in the shell on mielestäni hyvä, sellaista vakavanpaa eikä mitään kömpelöitä koulutyttöjä jotka saavat yhtäkkiä maagisia voimia ja pelastavat maailman. Ne hajottavat pään, ei minulle. Ja sitten Death note on hyvä
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.09.2008 22:28

Lainaus: Increase

Studio Ghiblin teokset ovat kyllä niitä parhaita, sulattavat minut aina Esim. se Liikkuva linna

Totta! Tonari no Totoro on aivan huippu. Ja kaikki muutkin ko. studion elokuvat. Just kattoin sen Maameren tarinat, oli upea.
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.09.2008 12:51
Itse lueskelen Ravea (lähinnä hyvän huumorin pauloissa), Bleachia, FMA:ta, Deathnotea, Trinitybloodia, Narutoa ja ynnä muuta kaikkea.
Olen hyvin avarakatseinen ja minua on mahdoton saada eroon niistä. *Manga did really own'd me)!
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.09.2008 12:58
Joskus olin sitä mieltä, että manga ja anime ovat kaiken pahan laku ja juuri, mutta kuinkas kävikään... Olen aika uusi vielä koko jutulle ja olen vasta pikkuhiljaa avartamassa, ööh, repertuaariani. Netissä on tullut luettua Deathnotea ja onhan tota suomeksikin luettu. Mutta jopa Deathnote enemmän rakastan Nanaa. Mangaa, animea ja myös ne leffat. Yasu
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 05.09.2008 14:15
Odottelen jo innolla nyt syksyllä ilmestyvää Vampire Hunter D:n toista osaa, joka on viivästynyt nyt jo reippaasti... puoli vuotta? Kyllä nuo Hideyuki Kikuchin kirjoittamat vampyyri- ja demonisarjat ovat parhautta! Myös ihan hiljattain suomeksi julkaistu Pet Shop of Horrors lämmittää sydäntä, vaikka koko sarjan olenkin jo englanniksi moneen kertaan kahlannut läpi.

Lainaus: Nocturne

Joskus olin sitä mieltä, että manga ja anime ovat kaiken pahan laku ja juuri,

Sama täällä, ja sen jälkeen dissasin kaikkea muuta mangaa paitsi Akiraa, jota varjelin kuin emo pentujaan. Mutta kuinka kävikään?

Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.09.2008 14:31
Mulla on yks kaveri, joka on tehokkaasti aivopessyt mut.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2008 12:09
Eihän kukaan voi tykätä KAIKESTA mangasta ja animesta, mutta varmasti jokainen löytää sarjan jota on mieleen (fantasiapeleissäkin myydään varmaan yli paria sataa sarjaa)
Ite on tullut luettua niin monia että lista alkaisi olla turhankin pitkä, myös monet animesarjat on olleet mieleen (kuten esim. Elfen Lied tulee nyt ekana mieleen)
Englanninkielisenä pääosin, koska suomennokset aika usein huonoja, animet japaniksi (alkuperäinen on aina paras) ja enkku subit.

Ja mielisarjat/leffat// ovat yleensä aika synkkiä, tai niissä on muuten ideaa, ei mitään ylisuosittua Narutoa (vaikka täytyy myöntää että jäin tähänkin koukkuun joskus parisen vuotta sitten... lopetin kun fillerit alko käydä hermoon... onneksi, ei se ees oo niin hyvä)
Kirjoittanut: PuzzleMind (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.09.2008 12:31
Tietääkö kukaan mitään tuosta Hime anime/mangasta jonka mainos banneri pyörii täällä gootti.net sivuilla? Näyttää mielenkiintoiselle, mutta eipä yksi kuva voi koko totuutta sanoa varmasti
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit