Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

henkilökohtaisia ongelmia

Kirjoittanut: PiraMalevolent (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.04.2012 20:23
Ihanaa ei poika suuttunakaan. Vaan nytpä ärsyttääkin se kun se ei ees tajuu minkä takii ite sille vähän suutahin, ei tajua vaikka ainakin 3 kertaa kaikki syyt oon niin perusteellisesti hälle kertonut. Ja kaiken lisäksi sanoopi vielä että miun suuttumisen aiheet on ihan mitättömiä. No mutta kaipa tämäkin pikkuriita (yksipuolinen riita, vain minä riidoissa) on vaan parempi unohtaa.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.04.2012 21:45
Minä olen niin yksinäinen että alan epäillä omaa olemassaoloani, tuntuu että mieleni tylsistyy sosiaalisen kanssakäymisen puutteessa ja muutenkin kiukuttaa ja ahdistaa.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2012 00:44
^ Sitten pitää vaan alkaa sosialisoimaan. Vaikkakin se on helkatin vaikeeta välillä mutta kunhan alkaa ees jutteleen jollekkin aluksi ja sitten järkkää jonkun kanssa jotain tekemistä.
Ja tässä kohtaa ihmiset sanoo yleensä ettei heillä ole ketään tuttavaa, mutta siinä vaiheessa minä sanon että koitappa hankkia, rohkeasti puhumaan vaan jollekin.
Kirjoittanut: kiki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.04.2012 20:45
^Juu ja tuo sosialistuminen kannattaa aloittaa netissä, mullakin on on nyt kova harjoittelu menossa, oon ite sosiaalinen ehkä kaks kertaa kuukaudessa (nolostus) saan tosin syyttää kavereitani siitä kun eivät vastaa yhteydenpito yrityksiin niin sitten menee maku edes ajatella että pitäisi niihin yhteyttä ja sitten siitä tulee kierre ja ajattelee että oon niin tylsä ettei kukaan viihdy seurassa
Ja ahdistaahan se kovasti ensin ku ajattelee että pitäisi itsekseen opetella olemaan sosiaalinen, itse olen yrittänyt jo kohta vuoden olla sosiaalinen ja hankkia kavereita kun edelliset on jonnekkin kadonnut (osa muutosta toiselle puolen suomea ja osa narsistisen eksän johdosta) ja edelleenkin tuntuu vähän ahdistavalta ja etenkin vieraalta käytökselta, mutta huomattavasti helpompaa
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • • Muokkasi: The Trap-door lover
  • Lähetetty: 09.04.2012 02:39
Ei se sosialisoituminen vaan käy niin kuin amerikkalaisissa elokuvissa.

Lainaus: Vampiric_

rohkeasti puhumaan vaan jollekin

Joo, minun kokemukseni mukaan vieraille saa puhua vain on humalassa tai hullu, humalassa en ole ja hulluksi en haluaisi itseäni tehdä sen enempää kuin jo nyt olen.
Minä en edes oikeasti tiedä missä uusia ihmisiä voisi tavata, ehkä jossain baarissa? ei kiitos, olen allerginen rasittaville ääliöille.

Lainaus: kiki

^Juu ja tuo sosialistuminen kannattaa aloittaa netissä

Eipä niitä samanhenkisiä kavereita tunnu helpolla löytyvän netistäkään ja minusta on ikävää tuppautua väkisin juttelemaan ihmisten kanssa vaikka ollaankin internetissä.

Lainaus: kiki

... ja sitten siitä tulee kierre ja ajattelee että oon niin tylsä ettei kukaan viihdy seurassa

Pikkuhiljaa tuolllaiselta se alkaa tuntua kun on liian pitkään yksin, sitten sitä vain lamautuu ja ajattelee että miksi edes nousta aamuisin kun koko helvetin maailma tuntuu pärjäävän paremmin ilman minua?
Luullakseni en ole edes kovin kamala tyyppi ja ihan mukavaa seuraa mutta niinpä vain usein tuntuu että tulen kuolemaan yksin ja katkerana (onpahan edes jotain jota odottaa, hihhei ).
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.04.2012 06:50

Lainaus: The Trap-door lover

Minä en edes oikeasti tiedä missä uusia ihmisiä voisi tavata, ehkä jossain baarissa? ei kiitos, olen allerginen rasittaville ääliöille.

Noh, vaikka niissä kuuluisissa miiteissä. Jos omalla paikkakunnalla ei ole vielä järjestetty miittejä, niin rohkeasti järjestämään! Todella pienillä paikkakunnilla asuvilla tämä toimii huonommin, mutta silloin suosittelen ihan oikeasti pyrkimään käymään jossain lähimmässä kaupungissa järkättävässä miitissä. Ja toinen hyvä paikka tutustua ihmisiin on erillaiset keikat, festarit ja muut tapahtumat. Itse olen ainakin muodostanut läheisiäkin ystävyyssuhteita erilaisissa tapahtumissa törmäämiini ihmisiin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.04.2012 09:42

Lainaus: groomeri

Noh, vaikka niissä kuuluisissa miiteissä.

No voi kai noissa tutustua sen illan, mutta jos ei ole luonnostaan "puhuja", joka keksii sanottavaa tuosta vaan niin hiukka vaivautunutta on siinäkin olla. JA pakko sanoa näin jälkikäteen, että miitissä tutustuu ihmisiin, mutta lähinnä sekin on jäänyt siihen, että nyt tietää millainen ihminen on siellä nimimerkin takana.

Lainaus: groomeri

toinen hyvä paikka tutustua ihmisiin on erillaiset keikat, festarit ja muut tapahtumat.

Joo, jos edelleenkin se toinen osapuoli puhuu ja itse saa vaan kuunnella. Mulla ei ole taidokkaita puheenlahjoja ainakaan ollenkaan, vaikka vieraiden ihmisten seura ei sinänsä haittaa.

Minä en edes oikeasti tiedä missä uusia ihmisiä voisi tavata, ehkä jossain baarissa? ei kiitos, olen allerginen rasittaville ääliöille

Juurikin näin. Eikä kännisiä ihmisiä edes jaksa katella tai kuunnella niitä hienoja isku yrityksiä. Muutenkaan kaikille se baari ei ole oikeasti vaihtoehto minne mennä..
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.04.2012 11:43

Lainaus: PiraMalevolent

miun suuttumisen aiheet on ihan mitättömiä

Musta tuntuu, että mulle eräs myös tärkeä poika on tätä mieltä mun suuttumisen ja tiuskimisen kohteista.

Hmh, mitäs ongelmia mulla... suutun liian herkästi, olen masentunut ja muutenkin kaikki tuntuu ahdistavalta.

Eipä niitä samanhenkisiä kavereita tunnu helpolla löytyvän netistäkään ja minusta on ikävää tuppautua väkisin juttelemaan ihmisten kanssa vaikka ollaankin internetissä.

Mä olen löytänyt mun kaikki samantyyppiset kaverit netistä. Siis nyt puhun ajatusmaailmasta, pukeutumistyylistä ja musiikin kuuntelusta. Ärsyttää kun kaikki samantyyppiset asuvat keskisuomessa tai pohjosessa ja itse etelässä
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.04.2012 13:55

Ei se sosialisoituminen vaan käy niin kuin amerikkalaisissa elokuvissa.

Harrastukset, joissa vietetään aikaa muitten kanssa, on aika hyvä tapa tutustua ihmisiin ja yhteinen kiinnostuskin löytyy. Niille ei tarvii välttämättä ees alkaa puhumaan, ne ku yleensä tulee puhumaan jossain vaiheessa kun tarpeeksi pyörii mukana. =) Erinäisiä yhdistyksiä on Suomi täynnä. Sen verran kuitenkin joutuu tekemään, että ottaa yhteyttä ja kysyä onko niillä jotain toimintaa, johon pääsee mukaan.

Tän foorumin väki taitaa olla yleisesti vähän passiivisempaa... Vai? =D
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.04.2012 14:09

Lainaus: HNC

än foorumin väki taitaa olla yleisesti vähän passiivisempaa..

No itelläkin ses sosiaalinen porukka ja ihmiset löytyy harrastusten parista. Ihan sama, kuinka outoja tyyppejä on niin kummasti yhteinen harrastus yhdistää ja saa uusia ystäviä. Mutta se tapaaminen jääkin aina sitten sinne treenipaikalle. Ja aina ei jaksais puhua harrastuksesta, koska ainakin näin vuosikausia lajia harrastaneena ja paikkakuntaa ja ihmisiäkin vaihtaneena, huomaa, että ne puheen aiheet koskee pelkkiä harrastusjuttuja. Paskan puhumista nyt tietty on aina.
Mutta sitten jos haluais muka "oikeasti" sosiaalista elämää niin se hiukka tahtoo jäädä. Mutta mullekin tulee jatkuvasti kyselyjä kahville jne. mutta oma passiivisuus taitaa joshtua siitä, että ei taho jaksaa.
Harrastukset haittaa sosiaalista elämää nimitäin. Varsinkin kun on aloittanut uusia juttuja niin aika ei vaan riitä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit