Gootti.net

Kirjoita kun saat jotain kivaa 5

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.08.2013 12:00
Vanhemmat tulivat käymään täällä Kuopiossa kyläilemässä eilen. No, koska sekä minulla että heillä oli tarvetta käydä IKEAssa, lähdettiin porukalla. Toki olen tottunut siihen että isä ei annan minun itse maksaa ruokiani ravintolassa (eikä kyllä kenenkään muunkaan jonka kanssa on syömässä, oikeastaan), joten ei siinä mitään. Näin aikuisena ja itsenäisenä ihmisenä kuitenkin kuvittelin että saisin ihan itse maksaa omat taulunkehykseni, paistinpannuni, keittiötarvikkeeni ja seinähyllyni. En saanut. On vähän outo olo nyt, olin vartavasten säästellyt vähän rahaa noita hankintoja varten.

Kaiken hyvän lisäksi äiti vielä toi minulle juuri sellaiset farkut joita olen jo puoli vuotta etsinyt. Oli kuulemma itselleen ostanut eikä ole tullut käytettyä. Ei näköjään kun oli vielä hintalaput paikallaan ja kaikki. Ja oli muuten sen verran suolainen hinta housuilla että ei olisi tästä opiskelijabudjetista sellaisia osteltukaan.

Että kiitti vaan äiti ja isi. Nyt sitä on taas olo niinku pikkutytöllä.
Kirjoittanut: ixydor (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2013 01:41
Sain tänään faijan mustat nahka bootsit ja hänen mustan liivin. Ja löysin kaapiste semmosen hienon kauluspaidan jossa oli vähän vampyyrihtavaa ainesta Valkoinen isohkot hihat. Ja sit vielä puuttuu silinteri, Kävelykeppi, ja pitkähkö takki
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.08.2013 02:25
Kävin tässä viikonloppuna keräämässä punaviinimarjoja ja keittämässä niistä mehua. Maksoi vaan vaivan ja sokerin. Kyllä opiskelijabudjetti tykkää.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.08.2013 15:02
Työpaikka jossa täydet työtunnit!! \o/ Siivoustyötä, alkaa klo 4 aamulla ja loppuu klo 11 aamupäivällä. Koko päivä siis aikaa kaikkeen muuhun puuhasteluun.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2013 16:35
Kävin äitin kanssa shoppailemassa kun sattui täällä kaupungilla olemaan. Käytiin ostamassa kankaita ja muita tarvikkeita, sillä äiti haluisi kovasti ommella mulle mun tyylisiä vaatteita Lopulta reissu menikin niin, että se päätyi ostelemaan mulle legginsejä, säärystimet, boleron, pari pakettia vessapaperia, kaksi hiuspantaa sekä auton täyteen bensaa!
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.08.2013 17:06
Äiti kävi kirpparilla ja löysi mulle sieltä mustaharmaaraidallisen pitkähihasen. Ette kuule tiiäkkään miten kauan oon sellasta ettiny.
Ja eilen sain uuen basson. Thunderbird (sinne meni kaikki protujuhla/synttärirahat)
Kävin myös samalla reissulla antikvariaatissa ja sieltä löyty sellanen tiiliskivi kun Edgar Allan Poen kootut kertomukset.
Tänään sitte äikästä läksyksi etsiä joku kirja x kirjailijalta joka löytyy opettajan kirjalistassa, jotka se jako meille tänään, siellä se Poe oli, ei tartte lähteä kirjastoon jee.
Ja ihan vaan pahistelun vuoksi ostin myös mustan raamatun. Sellaisesta joskus ala-asteella unelmoin.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.08.2013 18:15
On nuo hankinnat olleet vähissä, mutta kyllä jotakin pientä on haaviin tarttunut. Ihana kaulahuivi kirppikseltä (jonka tietenkin onnistuin heti tuhoamaan), kaveri bongasi toisenlaisen huivin ja kiikutti sen minulle, kun siitä kuulemma tuli minä mieleen. Olen edelleen aika häkeltynyt tuosta.
Postissa on myös tulossa kaikenlaista pientä sälää Emp:ltä sekä PartyLitelta. Hurraa Voin istua Nightmare pipo päässä kynttilän valossa ihailemassa huiviani.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.08.2013 05:29

Lainaus: Wormboy

Ja ihan vaan pahistelun vuoksi ostin myös mustan raamatun.

Örr. Mitä pahistelua tuossa on? Periaatteessa yhtä yleissivistävä teos kuin Raamattukin.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.08.2013 15:30

Lainaus: Dark Eyes

Örr. Mitä pahistelua tuossa on? Periaatteessa yhtä yleissivistävä teos kuin Raamattukin.

Oot varmaan saattanu joskus kuullakin tohon kirjaan liittyviä tyhmyyksiä. Luulevat että se on joku saatana on herra- versio raamatusta tai jotain.
Ja näin muutenkin ajattelin kyseisen kirjan lukasta koska olen siitä kuullu paljon.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.08.2013 03:46
Lauantaina saatan saada itelleni upouuden imurin ja vielä pölypussittoman! Äidin kanssa mennään katselemaan kun näyttää olevan tarjouksessa (ja kun ihan oikeesti tarttisin uuden imurin, tuo entinen voi laueta ihan millon hyvänsä). Äiti lupautui sen hetkisen maksukykynsä mukaan jeesaamaan (eli todennäkösesti tulee maksamaan sen kokonaan ja maksan takaisin, kuhan opintolainan saa nostaa ens kuun alussa).
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit