Gootti.net

Päivän epäitsekäs tekosi

Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Sad Angel
  • Lähetetty: 23.06.2012 16:06
Ajattelin, että jos haluaisitte vähän kehuskella itseänne aiheesta, niin tähän ketjuun voisi sitten onnitella itseään jostain päivän mittaan tehdystä hyvästä teosta.
Itse tuin äitiäni, kun isäpuoli ja velipuoli vetäisivät juhannuksen kunniaksi oikein räkäkännit ja yrjösivät pitkin seiniä. äiti siivosi. Tarjouduin kiltisti auttamaan ja olin kerrankin hyvä tytär.
Mitä olette siis tänään ja lähipäivinä tehneet joko jonkun ihmisen tai kenties eläimen, tai jopa luonnonkin hyväksi?
Kirjoittanut: iris (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.07.2012 22:50
Eräällä ystävälläni oli tili tyhjä kuten myös jääkaappi. Lainasin/annoin hänelle vähän rahaa ja leivoin sämpylöitä. Hän kysyi, miksi tein niin vaikka mun ei tarvitsisi. Vastasin, että jos mulla olis joskus tili ja jääkaappi ihan tyhjänä, toivoisin että jostain ilmestyis joku ihminen joka saattaisi vähän eteenpäin. En siis odota välttämättä vastapalvelusta tuolta tyypiltä mutta salaa toivon, että maailmasta vois joskus saada jotain takaisin kun hätä tulee. Katsotaan miten mun käy. No jos ei muuta niin kaveri ainakin sai sämpylöitä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.07.2012 09:57
Viime viikolla mieheke löysi jalkakäytävältä kosketusnäyttöpuhelimen. Vein sen seuraavana päivänä poliisiaseman löytötavaratoimistoon. Heti seuraavana päivänä soitettiin, että oikea omistaja oli löytynyt ja että löytöpalkkio on tulossa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 02.07.2012 10:37
^ Löytöpalkkio lienee 10 prosenttia tavaran arvosta.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.07.2012 14:44
Kyllä, tavaran sen hetkisestä arvosta. Kyllä se muutamakin euro lämmittää. Esim. ei ole mitään väliä jos vaikkapa puhelin on maksanut alkujaan 500€, jos sen arvo sitten myöhemmin (miten kyllä miltei aina käy) alenee, niin sitten sen hintaluokan mukaan.
Kirjoittanut: Zero Hassle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.07.2012 06:23
No tää oli eilen ku olin kävelyllä illalla ja huomasin vähän voipuneen olosen kastemadon lojuvan siinä tiellä niin otin tikun ja heivasin sillä sen vähän syrjemmälle sinne mullan tykö siitä kuivalta asfaltilta jonkun jalkoihin jäämästä..se tosin jäi vähän omituiseen asentoon roikkumaan siihen ruohonkorsille niinku jotain serpentiiniä kun en halunnu sormillani ellotukseen koskea, liekö joutunu vaan ojasta allikkoon mun takia :/

Mut yritinpähän sentään..ku jaksaisin itteeni auttaa senkään vertaa joskus
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.07.2012 10:26
minäpäs pelastin pari etanaa tuoissa toissapäivänä, ne oli kovasti tietä ylittämässä, mutta siinä jää kyllä etana helposti pyörän alle, joten avtin matkaa sen berran, että kannoin ne koteloista kiinni pitäen sinne vastapäiseen ruohikkoon ja asettelin vielä nätisti lehdille
Kirjoittanut: Majesty (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.07.2012 12:30
Olin pihalla tupakalla ja huomasin että samaan rappuun on menossa mies pyörän kanssa. Päättelin sitten että samaan aikaan kun ollaan menossa niin voin helpottaa toisen äherrystä pitämällä ovea auki. Voi sitä ilmettä herran kasvoilla kun pitelin hänelle ovea auki. Näytti niin kiitolliselta ja iloiselta.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.07.2012 12:43

Lainaus: Majesty

Voi sitä ilmettä herran kasvoilla kun pitelin hänelle ovea auki. Näytti niin kiitolliselta ja iloiselta.

varmaan oliki ilonen kiva et jotku sentää helpottaa ihmisten arkea
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.07.2012 03:43
Tää tapahtui eilen. Meidän hotellissa erilaiset ammattiliitot saa majoituksesta alennusta, jos asiakas sitä älyää pyytää. Vastaanoton väki ei itse kysy automaattisesti, että onko voimassaolevaa ammattiyhdistyksen jäsenkorttia, jotta käärittäis paremmat rahat. Mulla on kuitenkin tapana kysyä joka kerta asiakkailta, että onko niillä jotain pamin tai tehyn tai minkä vaan jäsenyyksiä, koska se on reilua. Eilen kun kysyin saapuvilta, heti maksavilta asukkailta jäsenyyttä, he ilostuivat kun olivat jhl:län jäseniä ja saivat alennuksen. Kehuivat minua reiluksi ja oikein miellyttäväksi respatytöksi! Ihanaa
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit