Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä unelmia/haaveita teillä on?

Kirjoittanut: dreamer_90 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.07.2012 14:36
Elikkä mistäs kukin haaveilee? Itsellä musiikki tärkeä osa elämää, haaveena bändin perustaminen ja keikkailu ainakin.

Aiheeseen liittyen, perustin unelmien jakamisen ympärille oman nettisivunkin. Jos haluaa osallistua maailmanlaajuiseen unelmoijien verkostoon, niin kannattaa vilkaista. Palaute tervetullutta x)

http://www.postourdreams.blogspot.com
Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Bloody Monster
  • Lähetetty: 25.07.2012 00:57
Unelmani liittyy myös musiikkiin. Haluaisin tulla pianistiksi tai muusikoksi.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.07.2012 02:04
Minä haluan myös tehä musiikkia! Olisi ihan mahtavaa olla jossain bändissä. Esiintymiskammo vaan on aikamoinen, mutta sitten kun sinne lavalle menee, ja saa kaiken tehtyä suunnitelmien mukaan, tai ainakin melkein, niin sinne tahtoisi mennä uudestaan. Pelkään hirveästi ihmisten reaktioita, että ne nauraisi mulle, mutta sitten kun ne tuleekin sanomaan että hyvin meni, niin se on ihan parasta.
Kirjoittanut: Rozette (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.07.2012 19:44
Niitä on jonki verra kyllä.. mm. auttaa ihmisiä ja eläimiä ongelmatilanteissa..
Vähän olen saanutkin toteutettua, olen sentään muuttanut muutaman ihmisen ajatusmaailmat.. Eivätkä he tai eläimet joudu kärsimään ihmisen tietämättömyydestä (Ot;n puolelle uhkaa mennä )
Kirjoittanut: Aristosa (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2012 22:45
Tällä hetkellä unelmiani ovat päästä muuttamaan mahdollisimman pian, suoriutua lukiosta mielellään vähintään ämmän papereilla, päästä yliopistoon lukemaan suomen kieltä, kemiaa tai matematiikkaa ja valmistuakin sieltä joskus :'D Haluan myös viettää ainakin vuoden jossain ulkomailla, esimerkiksi Saksassa tai Japanissa.
Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2012 11:14
Mulla myös on musiikki osa elämää ja on ollut bändi, tosin soitin hengellistä musiikkia yhden kaverin kanssa joka on uskossa. Kuuntelen aika lailli laidasta laitaan musiikkia. Haaveilin aikoinani omasta ravitallista mutta se kai jäi haaveeksi. Ja oma hevonenkin on ollut. Haluaisin myöskin oppia soittamaan joko pianoa tai kitaraa, kumpaakin.
Kirjoittanut: Nightsong (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2012 16:31
Itsellä haavet sijoittuvat suurelta osin myös musiikkiin Olen opiskellut musiikkia pidemmän ajan ja olen laulanut metalli bändissä jo hyvän tovin. Haaveeni onkin päästä bändin kanssa useammin keikkailemaan ja toteuttamaan musiikkia enemmän
Toinen suuri haaveeni liittyy tällä hetkellä opskelemaani ammattiin eli vaatetusalaa. Toivoisin saavani oman vaatemalliston ja ehkä, jopa oman yrityksen jonain päivänä Tällä hetkellä on ainakin paljon tullut suunniteltua historiallis romanttisia asuja, jotka ovat todella lähellä sydäntäni Näistä haluaisinkin tehdä sen oman malliston jonain päivänä.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.11.2012 18:05
Ihanan kuuloisia haaveita ihmisillä. :> Vaatemallisto olisi minustakin mukava, mutta sitä ennen täytyy saada vaatetusala käytyä ja hyvin paperein. Haluaisin myös perustaa bändin tai kuulua sellaiseen ja olla hyvä kitaristi. Tämä on ainakin semmoinen haave, mitä voi harjoitella vallan mainiosti.
Mutta mutta. Se kaikkein päällimmäinen on saada kirja julkaistuksi. Kässäri on jo valmiina ja lähtenyt kustantajalle. Toivotaan parasta
Onko teillä muilla kirjailija/runoilijahaaveita?
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.11.2012 20:57
Puhe kirjallisista haaveista? Hienoa Aikomus olisi saada itsekin jossain vaiheessa materiaalia ulos. Kirjoitan paljon, mutta en välitä kirjoittaa yksittäisten runojen kokoomia, vaan tahdon saada aikaiseksi sarjoja, jotka muodostavat ehjän kokoelman. Lisäksi vuosien mittaan minusta on tullut hyvin kriittinen tuotosteni suhteen
Kustantajan vastauksen odottelu voi muuten olla kamalan pitkä aika. Kannattaa lähettää tuotos kerralla useammalle!
Käsikirjoitusten puolella taas olen ollut melko aktiivinen. Heiluin 10-22 vuotiaaksi teatterissa (ja nykyään, 3 vuotta myöhemmin, en uskalla käydä katsomassa näytöksiä sillä tuli toimintaa kohtaan herää tässä miehessä välittömästi tilaisuuksien jälkeen, enkä tahdo pysyä nahoissani. Intohimoitsemurha ) Moisia esitettiin harrastuspuolella 3 ja nyttemmin yhteen peliin otettiin käsikirjoitukseni, jossa toimin myös animoijana, joten tilanteeni on sen suhteen tosi upea!
Kuitenkin, parhaiten unelmistani tuntuu elävän työskentely kuvan parissa. Saan tehdä animointia ja maalauksiani kohtaan on osoitettu paljon kiinnostusta vanhassa kotikaupungissani. Saan välillä jopa valita, mitä prokkiksia vastaanotan, mikä on mahtavaa!
Tosiaan, jos unelmoi, niin haavettaan kohtaan täytyy olla melko nöyrä ja tehdä sen eteen paljon töitä eikä vaan odottaa inspistä. Voi onnistuakin (:
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2012 23:03
Jos ei olis rahahuolia, ja voisi elää vapaana kaikista ylimääräsistä pakoista olisi kiva. Myös kartano, jossa kohtuu iso tanssisali, ja päädyssä parvella keskikokosen n. 40 äänikerran kolmimanuaaliset urut ja toiseen päähän flyygeli. Paljon soihtuja / kynttilöitä tietysti Koko komeus tietysti tukemaan tyyliä Vai sittenkin kivilinna.... Joo, kivilinna sen täytyy olla! Ja sokkeloisia pitkiä käytäviä ja salakäytäviä. Voishan tota listaa jatkaa, mutta omat akustiset urut olis jees. Digitaalisillaki pärjää, mutta akkarit on kyllä niin oma juttu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit