Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt 2 (kysely"lomake")

Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.02.2007 22:01
1. Laura olen.
2. Kokkolasta
3. Yläaste, kahdeksas luokka.
4. 14
5. Laaja. Vivaldin vuodenajoista blackmetalliin.
6. The Crow ( Veren vangit toinen loistava )
7. Kissan omistan.
8. Yksin olen.
9. Lasketaanko sarjakuvat? No sanon silti: Sandmaneista lukemani on kaikki loistavia.
10. Fantasia ja kauhu.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.02.2007 13:18

Lainaus: Anesthesia

Sandmaneista lukemani on kaikki loistavia.

Hienoa! Olen aina luullut, että nuorempi polvi ei Sandmaneja tunne, vaan lukee pelkkiä Nemejä.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.02.2007 20:52

Lainaus: Velvet Grey

Hienoa! Olen aina luullut, että nuorempi polvi ei Sandmaneja tunne, vaan lukee pelkkiä Nemejä.

Itseasiassa en ole yhtäkään Nemiä lukenut. Kaupassa vain selannut, mutta ne ei jotenkin iske minuun. Isoveljen kautta olen Sandmaneihin tutustunut ja tykästyin heti. Ne kuvitukset on aivan ihania! Ja Neil Gaimanin mielikuvitus. Noh, menipäs taas offiksi...
  • Lähetetty: 12.02.2007 22:24

Lainaus: Anesthesia

Ne kuvitukset on aivan ihania!

Noh, suurimmassa osassa albumeista piirrosjälki on aika kökköä, mutta The Waken kuvitus on jotain ylimaallista! Harmittaa, kun noita löytyy vain yhdstä Helsingin Suomalaisesta, ja tietty Kukunorista, missä ne ovat jotain 5 e kalliimpia kuin Suomalaisessa. Tuon saatavuuden heikkouden takia en ole ehtinyt kerätä kaikkia albumeita :/.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.02.2007 17:43

Harmittaa, kun noita löytyy vain yhdstä Helsingin Suomalaisesta, ja tietty Kukunorista, missä ne ovat jotain 5 e kalliimpia kuin Suomalaisessa.

Rakas vaimokkeeni, Sandmaneita löytyy myöskin Kaisaniemen Fantasiapeleistä ja Akaateemisissa kirjakaupoissa olen myös nähnyt ja lisäksi Jumbon Suomalaisessa oli joskus joitakin osia.

Itsekin Sandmaneita rakastan ja tarkoitus on joskus hankkia kirjahyllyyn jahka tästä joskus rikastun
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.02.2007 21:43

Noh, suurimmassa osassa albumeista piirrosjälki on aika kökköä, mutta The Waken kuvitus on jotain ylimaallista!

No no, niistä on aika monta varsin kelvollista.

Siis mitä? Mä olen ostanut muutamat Sandmanini Good Fellowsista. Yleensä hyllyssä on ollut kaikki, tosin en vissiin ole vuoteen käynyt. Enkä tosiaan ole ostanut niitä kaikkia, koska osassa se piirrosjälki siis pissii. Lisäksi parilla ystävälläni on jo jokainen julkaistu albumi, niin eipä jaksa nähdä vaivaa, kun voi lainatakin.

Good Fellows on siis aivan Helsingin ytimessä, kantabaarini Loosen (yksi niistä) välittömässä läheisyydessä. Fredalla toisin sanoen. Kyseessähän lienee stadin vanhin ja valikoimaltaan paras sarjiskauppa.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.02.2007 14:56
1. Kuka olet? -Anne
2. Mistä tulet? -Oulusta
3. Ammatti/koulutus? -Oon lukiossa.
4. Ikä? -16 :P
5. Mielimusiikki? -Rokki, hevi ja metalli. Lempibändi on Cradle of Filth.
6. Mielilehva? -On aika monta. Ehkä Moulin Rouge. Ainaki tällä hetkellä. Depp-eloguvat on kans tosi hyviä. Viiltäjä on huippu!...
7. Lemmikkejä? -Ei oo. Haluisin kissan. :P Mulla oli joskus 2 gerbiiliä mutku äiti ja pikkuveli on allergisia nii ne jouduttii antamaan pois. :'(
8. Sinkku/Varattu? -Sinkkuhan minä...
9. Mielikirja? -Anne Ricen Kadotettujen Kuningatar.
10. Lempikirjallisuuslaji? -Tykkään monenlaisista kirjoista.
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 23.02.2007 12:43

Lainaus: Ximmo

Good Fellows on siis aivan Helsingin ytimessä, kantabaarini Loosen (yksi niistä) välittömässä läheisyydessä. Fredalla toisin sanoen. Kyseessähän lienee stadin vanhin ja valikoimaltaan paras sarjiskauppa.

Ookoo. Pitää käydä katsastamassa, en tuollaisen olemasssaolosta tiennyt.

Lainaus: Aditu

Rakas vaimokkeeni, Sandmaneita löytyy myöskin Kaisaniemen Fantasiapeleistä ja Akaateemisissa kirjakaupoissa olen myös nähnyt ja lisäksi Jumbon Suomalaisessa oli joskus joitakin osia.

Viimeksi kun Akateemisessa kävin niin eivät olleet kuulleetkaan niistä . Nojoo. Ajat muuttuu js, tuosta kyselemisestä on jo aikaa.
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.04.2007 21:08
1. Kuka olet? - Harakka, Sofia, Hiawatha, pieni intiaani... Riippyy,
2. Mistä tulet? - Vantaalta, mutta nykyää asustelen Nurmijärvellä.
3. Ammatti/koulutus? - Yläastetta tässä tarvotaan.
4. Ikä? - 14 syntymätodistuksen mukaan
5. Mielimusiikki? - Kaikki, sanoman omaava musiikki kelpaa. (Raphan ei musiikkia ole)
6. Mielilehva? - Niitä on niin monta... Pirates of the Caribbean 1 Depp~
7. Lemmikkejä? - Pikkuveljet.
8. Sinkku/Varattu? - Värätty.
9. Mielikirja? - Niitäkin on niin monta... '_' Joku Dragonlance.
10. Lempikirjallisuuslaji? - Fantasia, kauhu... you name it (Nu okei, fantasia ja kunnon kauhu näin pääsäätöisesti siis)
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.04.2007 21:18
1. Kuka olet?
Sanna
2. Mistä tulet?
Savonlinnan kautta Vaalaan, Vaalasta Muhokselle, Muhokselta Ouluun, Oulusta Haapavedelle, Haapavedeltä Helsinkiin ja Helsingistä Ouluun.
3. Ammatti/koulutus?
Opiskelija. Sit teen "keikkahommia".
4. Ikä?
Liikaa ja liian vähän.
5. Mielimusiikki?
EBM, metalli, goottirock, no kaikenlainen.
6. Mielilehva?
Phantom of the opera, Surkeiden sattumusten sarja, korealaiset kauhuleffat jne.
7. Lemmikkejä?
Nipa ja Alisa.
8. Sinkku/Varattu?
Avoliitto.
9. Mielikirja?
Alkuperäset Muumi-kirjat. Sadut.
10. Lempikirjallisuuslaji?
Kauhu. Fantasia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit