Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

erikoisia kykyjä!

Kirjoittanut: Vampiric (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2012 12:29

Lainaus: Roudatar

Olen jokseenkin yliempaattinen ihminen. Saatan tulla vihaiseksi ja surulliseksi ihan ihmeellisistä tilanteista.

Voin niin samaistua tähän. Erityisesti kaikki tapaukset, joissa eläimiä on kohdeltu huonosti pistää vihaksi ja surulliseksi samaan aikaan, Onko niitä eläimiä pakko ottaa, jos niistä ei voi huolehtia!? Ja olen muutenkin ihan supertunteellinen ihminen ja herkkä, joten monien tv-sarjojenkin katsominen saattaa aiheuttaa toisinaan hallitsemattomia itkukohtauksia, oli kyseessä sitten surullinen tai onnellinen kohtaus..
Kirjoittanut: KandyCaramel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: KandyCaramel
  • Lähetetty: 05.08.2012 20:40

Lainaus: Vampiric

Olen jokseenkin yliempaattinen ihminen. Saatan tulla vihaiseksi ja surulliseksi ihan ihmeellisistä tilanteista.

Samassa arkussa seilataan.

Tulen samaan aikaan todella surulliseksi ja vihaiseksi varsinkin joidenkin äitien ja isien kohdalla, jotka eivät ymmärrä lapsiensa avunhuutamista (niin vauvana, lapsena kuin teininäkin). Kerran äiti, aina äiti, kasvoi lapsi kuinka isoksi tahansa. Olivat vanhemmatkin kerran samanlaisia lapsia. Ja eläinten huono kohtelu, tiestystikin.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.08.2012 21:37
no täälläpä on monia empaattisia ihmisiä.
ite oon semmonen tunteeton.
muut voi itkeä jotain surullista tarinaa niin minä vaan "jaa".
kyllä,olen non-empaattinen ihminen!
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2012 22:34

Lainaus: iPOP

onko teillä "erikoisia" kykyjä?
eli tarkotan semmosia joita monikaan ei osaa.
just semmosia joilla sitten ihmisiä voi hämmästyttää.

Olen oikeakätinen, en ole kovin hyvä kirjoittamaan vasemmalla, mutta piirrän vasemmalla melkein yhtä hyvin kuin oikealla.

Lainaus: Kuolonenkeli

muistan uskomattoman hyvin pieniä ja merkityksettömiä asioita.

Tämä myös. Muistan asioita, joita minulle on sanottu joskus kauan sitten. Siis jotain aivan turhia.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.08.2012 22:48
Ai niin. Keksin riimejä ja esim. laulunsanoja uskomattoman hyvin suoraan lennosta Jos alotan hoilaamaan jotain vaikka tunnaria, unohdan heti tietenkin sanat ja keksin omat tilalle. Oon myös tehny melkein kaikesta pilalaulun...
  • Lähetetty: 05.08.2012 23:00

Lainaus: Kuolonenkeli

Oon myös tehny melkein kaikesta pilalaulun...

täällä myös! (pormestarina ei ole hankala keksiä hirveitä juttuja)
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2012 16:07

Lainaus: DEADBUNNY

Itselläni on hyvä ihmistuntemus... Tai jotakin.
Voin siis helposti huomata jos ihminen valehtelee, peittää tunteensa ym.

Vähän samanmoista täälläkin. Sen lisäksi että huomaan valehtelijan, vaikka olisi kuinka hyvä siinä, niin näen myös yleensäkkin ihmisen sisälle niin sanotusti. Esim. lukiossa tapasin käydä teatterikursseja ja siellä tapasin uusia ihmisiä. Siellä kun oikein käsipäivää sanottiin ihmisille niin näin heti aina kättelijästä että millainen menneisyys hänellä on tai millainen hän ylipäätään on ihmisenä. Esimerkkinä eräs nykyinen hyvä ystäväni jonka tällä kurssilla tapasin ja joka myöhemmin, kun tutustuttiin toisiimme paremmin, vahvisti tarinan jonka hänestä näin ensitapaamisella.

Ja sitten.. en nyt itseäni miksikään ennustajaeukoksi kutsuisi mutta usein näen joko unessani tai oikein tyhjään keskittyessäni asioita jotka myöhemmin näyttävät oikeasti tapahtuvan. Yleensä jos päädyn vain istuskelemaan silmät kiinni keskittyen niin näen symboleita joita sitten myöhemmin googlettelen että mitä ne voisivat tarkoittaa esim. viime vuoden tammikuussa näin ympyrän ja uppoavan veneen ja myöhemmin luin netistä että molemmat symboloivat jollain tapaa raskautta. Säikähdin siinä sitten kun tietysti oletin kyseessä olevan minä itse, mutta muutama kuukausi myöhemmin sain kuulla erään toisen olleen raskaana tuolloin ja teki abortin miehen pakottaessa siihen... Sitten esimerkki aika hetki sitten tapahtuneesta. Näin unta entisestä yläasteen musiikinopettajastani ja ihmettelin miten se niin yhtäkkiä tuli uniin kun en sitä vuosiin ole nähnyt tai siitä mitään kuullut. Seuraavana päivänä miehellenikin sitä kummastelin että miksihän nyt siitä sitten unta näin, ja se tuntui häiritsevän jatkuvasti. Noh, illemmalla kaverini soitti ja kysyi tiedänkö kuka se miesopettaja oli joka täällä kuoli viikonloppuna. Tällöin en osannut tietenkään yhdistää asioita mutta sitten sitäkin seuraavana päivänä sain kuulla että tämä em. musiikinopettaja oli se opettaja joka kuoli viikonloppuna.
  • Lähetetty: 06.08.2012 18:55
Anyxia,sinulla taitaa olla 6th aisti.
Onnittelut!
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.08.2012 22:28

Lainaus: Anyxia

Siellä kun oikein käsipäivää sanottiin ihmisille niin näin heti aina kättelijästä että millainen menneisyys hänellä on tai millainen hän ylipäätään on ihmisenä.

Haluatko kokeilla mua? Vähän haastetta
Ja muuten vau, mäki haluisin osata ennustaa........

......7 oikein lottorivin

Ite osaan ennustaa tosi hyvin vaan sarjojen leffojen kirjojen tai minkätahansa juonet ja käänteet. Kerran katottiin kavereiytten kanssa jotain parodialeffaa, ja heittelin vaa niitä juttuja sinne, että mitä tulee tapahtumahan, ja nehän tuijoti mua sillee "Ootko varma, ettet oo nähny tätä?"
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2012 23:16
Mä huomaan aina ihmisten silmistä jos jokin vaivaa kyseistä henkilöä. Oli ihminen kuinka väsynyt, kännissä tai sekotilassa niin että silmät on sekaiset, mutta se on sellane tietynlaine tyhjyys mikä paistaa läpi. Että mulle kannattaa vaa suoraa sanoo jos joku on persiillää eikä inttää '' Kaikki o iha jees ''.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit