Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.04.2014 18:28
Hauskaa. Tietokone on ( jälleen kerran) pask... Anteeksi, siis rikki, ja minulla palaa hermo. Kiikutettu juuri tuhannellemiljonannelle korjaajalle, ja lopputulos? Rikki! Joutuu kirjoittamaan kännykällä, jossa Wilma ei toimi. Siinä sitten selität opettajalle ettet tiennyt mitä tuli läksyksi, etkä nähnyt ilmoituksia lukujärjestys muutoksista, tai kokeista. Ärrin murrin.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.04.2014 11:01
On muuten aika jännä olo. Tilillä 12 € ja toinen päivä tulee rahaa. Mielenkiintoista etten paremmin sano.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.04.2014 12:52

Lainaus: Nocturne

On muuten aika jännä olo. Tilillä 12 € ja toinen päivä tulee rahaa. Mielenkiintoista etten paremmin sano.

Vähän sama. Lompakossa melkein 15 euroa ja tilillä hyvällä säkällä euro. Perssiistä olla opiskelija. Muuten pärjäis ihan jees, mutta niinä ensimmäisinä kuukausina opintolainan noston jälkeen sortuu siihen, että siirtää säästötililtä ensin sen 300 euroa ja myöhemmin sit ottaa lisää, kun ei osaa silloin olla säästäväinen. No tilannehan on nyt se, että tälle ja ens kuulle jäi nostettavaks yhteensä se n. 300. Varsinkin ens kuun loppupuoli menee kituuttamiseks ja että ei olis liian helppoa, niin kesäkuussa ei mitään hajua millon tulee rahaa. Parashan olis, jos pääsis palkallisena työharjotteluun, vois EHKÄ pyytää hieman palkkaa etukäteen, mutta siitä ei ole MITÄÄN takuita. Mieli tekis suorittaa rage quit opiskelun kanssa.
  • Lähetetty: 24.04.2014 18:36

Lainaus: Roudatar

mutta niinä ensimmäisinä kuukausina opintolainan noston jälkeen sortuu siihen, että siirtää säästötililtä ensin sen 300 euroa ja myöhemmin sit ottaa lisää, kun ei osaa silloin olla säästäväinen.

Mä tein pankin kanssa sopimuksen opiskellessani, että he siirtävät joka kuukausi 300 mun tilille, että mun ei tuu heti käytettyy niitä. Mä tiesin että vähän tohon lisää ni vuokra on maksussa. Ja mä tunsin itteni, oon huithapeli rahojeni kanssa. Penniä osaan venytää, mutta jos rahaa on, se menee sen siliän tien.Ja myös muutama kesä meni sossunluukulla ensin ja sitten kämänen kesätyö...
Kirjoittanut: Spderkiss (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.04.2014 21:23
Tylsä perjantai. Ei ole varaa humalaiseksikaan ryhtyä, vaikka tuskin tämä meno sillä paranisi. Ja vappukin on vielä tulossa kummittelemaan. Hyrrh. Sekin varmaan taas yksi päivä muiden joukossa. Jee.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.05.2014 16:27
Olisi ollut tosi kivaa katsoa Euroviisuja ja pitää hauskaa kavereiden kanssa kuten meillä on perinteenä. Valitettavasti joku oli jostain minulle käsittämättömästä syystä kutsunut tilaisuuteen paikalle aivan kammottavan tyypin. Istuin sitten koko illan kuuntelemassa kun todella humalassa oleva henkilö jakelee erittäin seksistisiä ja rasistisia kommentteja kaikesta mitä viisuissa tapahtuu. Minulle uusi tuttavuus ja en kyllä halua tavata tyyppiä enää ikinä. Kuvottava ihminen.

Purin kieleeni vaikka pari kertaa teki mieli jo sanoa, miten törkeää tyypin käytös oli. Ajattelin että se on niin kännissä että kritiikki saattaa vain pahentaa tilannetta, mutta näin jälkikäteen kyllä on sellainen olo että ehkä olisi ollut parasta edes koittaa saada se tajuamaan ettei tää nyt vain ole okei. Voi olla että oisin aiheuttanut lievän selkkauksen, mutta omatunto olisi puhtaampi. Nyt tuntuu että annoin hiljenemällä hyväksyntäni sen dorkan käytökselle.

Toivottavasti sillä tyypillä on edes aivan kauhea krapula.
  • Lähetetty: 11.05.2014 17:31
Lensin lahjakkaasti perjantaina kirjastonrappusissa turvalleni ja kolhaisin onneksi vain polveni. Kiukuttelee vieläkin vähäsen tuo polvi, vaikka pääasiassa vain istuessa.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.05.2014 19:43
Kävin mökillä. Oli kivaa. Huomenna lääkäriin kuvauttamaan jalat.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.05.2014 16:56
Koulu loppuu kohta, tulee kesä ja veljen lakkiaiset - ja tarvitsen kengät. Vaikka perusballeriinat, niihin voi sitten liimata vaikka jotain henkevää tarpeen vaatiessa... Minulla vain on huonoja kokemuksia balleriinoista (jokainen pieni kivensiru tuntuu henkäyksenohuen pohjan läpi ja lopulta pohja hajoaa), enkä osaa kävellä korkokengillä, enkä huoli lenkkareita, eikä kenkäostoksiin varatulla rahalla saa mitään muuta kuin niitä balleriinoja.
Nimimerkillä "käytössäni on talvisaappaat ja lenkkarit"
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.05.2014 04:55
Pääsenköhän nukkumaan... aiemmin päivällä eli eilen vaihdoin pari sanaa Isä Leon kanssa kun kävi siunaamassa kalamajaa. eiköhän tälle 40h valvomisputkelle ole tarpeeksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit