Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Emot ja gootit.

Kirjoittanut: Lathring (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.10.2007 18:10
Eräs emo-ystäväni linkitti mulle eilen mesessä jonkun emo-videon (ei siis tätä Emo Songia) ja loppuillan käytinkin sitten katsomalla kaikki youtuben emo-aiheiset videot 8D Huolestuttavaa. Emous ilmeisesti koukuttaa todella herkästi... Ja tarttuu herkkään myös pysyvästi ainakin päätellen nykyisestä katukuvasta. Ja mitä tähän emojen gootteihin ja toisin päin sotkemiseen tulee niin on se outoa. Jotenkin musta tuntuu että esim. tällaset tummiin pukeutuvat japaniernut vois paljon helpommin em. sakkiin sekoittaa...
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.10.2007 00:46
Itsekin olen jäänyt koukkuun EMOvideoihin EMOista saa niin hyviä parodioita ettei joillekin voi olla nauramatta.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 24.10.2007 13:23
Emopojat on mielestäni vieläkin hyvän näköisiä (/me wants to be a hawt emoboy)... Ei siis ne isokokoiset sotanorsut... Eikä nyt vedetä palkokasvia hengitystiehyihin (vai miten ikinä kirjoitetaankaan).. Jos en olisi löytänyt lauraa (tuulentytar) niin luultavimmin olisin emopojan kanssa. :'D
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.10.2007 18:08
Hyi, itse sain vain helvetillisen naurukohtauksen On väärin, että miehet alkavat olla kauniimpia kuin naiset xo Kyllä sen ukon pitää edelleen olla raavas ja miksei karvainenkin köriläs, muutenhan mies päätyy matonkuteiksi...

Asenne on aivan väärä, ei meikäläistä valloiteta herkkyydellä... Tai sitten itse vain olen mielenvikainen (mikä on todennäköisempää)... >
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.01.2008 22:44
Kuunteleeko emot muuten mitään sellaisia kuin vaikka I Walk The Linea, Interpolia, Franz Ferdinandia tai vaikka Editorsia? Kun mäkin näet tykkään noista ja jotenkin ne saattais jotenkin osua siihen lonkeroon?

Voi olla tyhmäkin kysymys mutta kun olen aika kahvilla tuosta emojen musiikista, en seuraa oikein mitään medioita niin mä en edes tunnista mitään My Chemical Romancea tai jotain vastaavia. Voi olla ehkä ihan hyväkin etten mitään tiedä...
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 01.01.2008 22:50

Lainaus: Deadboy

Kuunteleeko emot muuten mitään sellaisia kuin vaikka I Walk The Linea, Interpolia, Franz Ferdinandia tai vaikka Editorsia?

Mää tunnen yhen emon, joka kovasti tyksii Interpolista mutten ole oikeen varma lasketaanko sitä ihan Emo-musiikkiin. (Mikäli ihan semmonen genrekin on määritelty.)
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 01.01.2008 22:55
Mainitsemiasi pändejä en oo liiemmin kuullut, mutta voinen sanoa että käsittääkseni alunperin 'emomusiikki' oli osittain indietä sekä suuremmissa määrissä punkkia. Aiemmin tässä ketjussa mainitsin muutamat pändit jotka sujahtavat tuohon emo-kategoriaan, ja voinen heittää ne uudelleenkin tähän, jos vaikka löytäisit jonkin tutun pändin

Lainaus: Chrystalis

Green Day, My Chemical Romance, Hawthorne Heights,Funeral For A Friend, From Autumn To Ashes, Dashboard Confessional, From First To Last, Thursday, Saetia, Atreyu, Suicidal Tendencies, Red Jumpsuit Apparatus, etc...

Heihou ja hellät tunteet!
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.01.2008 23:17
Eli aika kebabilla mä oon. Melkeen tiesinkin. Onkos emoillakjin jotain true/fake emobändejä?

Lainaus: Chrystalis

Suicidal Tendencies

Tuo yllätti mut kun on kuitenkin aika vanha bändi. On muuten vaikuttanut pomppuhevibändeihin ja muihin aika paljon. Näin ton Metallican lämppärinä -93 ja ei ollut oikein mun juttu. Mutta ei ollut The Cultkaan silloin joka oli samalla keikalla ja sai aivan saakelin huonon vastaanoton Metellica-faneilta, (Suikkareista tykättiin enemmän) joissa oli ja on paljon niitä junttihevityyppejä, se tuli huomattua. Nykyään kun se nyt on maailman isoimpia bändejä niin fanikunnassa nyt on ihan kaikkea. Mutta silloin harmitti Cultin puolesta. Nyt kun näkisin Cultin niin voisi pudota ihan vähän paremmin vaatimattomasti sanottuna.

Ps. olin muuten -93 peruskoulussa joten mikään ihan totaali ikäloppu en ole, ainakaan omasta mielestäni.

Entäpä muuten Placebo emoille? Jotenkin tuntuu että sopisi kuvaan...
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.01.2008 15:47
emot ja gootiti on minusta aivan erillaisia. tunnen hirmusen monta emoa ja yksikään ei muistuta minua eikä ajatusmaailmaanikaan... mutta noo ehkä hieman. mutta sekin on vain hieman
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Lähetetty: 24.01.2008 14:15
"Emos hate themselves. Goths hate everyone else" eikös se siinä ole pähkinänkuoressa ;D
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit