Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Emot ja gootit.

Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.08.2009 19:43
En tykkää emoista koska yleensä he katsovat halveksivasti ja naureskelevat tyylilleni. Eihän se tarkoita että kaikki emot olisivat sellaisia mutta ne kaikki ketkä tiedän ovat! aina olla tuijottelemassa alentavasti kuin he olisivat parempia. Todella ärsyttävää. Tunnen vain yhen emon joka on ihana ihminen. aina kehuu vaatteitani ja on muutenkin iloinen ja mukava... tuntuu että emot ovat huomion hakuisia... ja tänään minulle huudeltiin "emo" vaikka olen KAUKANA siitä. no ehkä nämä huutelijat eivät tiedä goottityylin olemassaolosta ja olettavat minun olevan emo.
Kirjoittanut: Horned (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.08.2009 21:37
kaikkia mustaan pukeutuvia pidetään yleensä täällä vähän yksinkertaisessa koulussa emoina vaikka täällä ei ole yhtään emoa gootahtavia henkilöitä kylläkin löytyy mutta alkaa pikku hiljaa ärsyttää tuo että joku tulee pomppiin eteen ja kertoon jotain bussikortti viiltely tsydeemejään
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.09.2009 14:11
Minua pidetään poikkeuksetta emona, vaikka minulla olisi mitä tahansa päälläni pitkä musta hame, liituraitahuppari, maiharit, samettia, pitsiä, silkkiä mitä vain, olen silti jonkun mielestä emo... tai hevari.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.09.2009 17:08
Systeri on nyt juuri mennyt yläasteelle ja häntä ja hänen kavereitaan on alkanut kovasti emotyyli kiinnostamaan. Näkyy osittain pukeutumisessa kyllä vasta onneksi, ettei hirveitä angstailuja.

Itse en näe gooteissa ja emoissa mitään muuta samaa kuin tuon mustan värityksen vaatteissa.
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.08.2010 22:49
Olen huomannu että ihmiset sanoo gootteja emoiksi noin niin kuin halveksumistarkoituksessa. Itseasiassa en muista yhtään kertaa milloin minua olisi kutsuttu gootiksi pilkka mielessä. Emoksi sen sijaan...
Emoissa ei ole mun mielestä mitään vikaa mutta ne ja gootit on eri asia. Emot ja gootit erottaa jo viimeistään siitä että ne kuuntelee eri musaa. Gootit goottia ja emot emoa.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kuolonenkeli
  • Lähetetty: 30.07.2012 00:14

Lainaus: Chrystalis

Pistä vaikka juutuubiin Hawthorne Heights... Takaan et tuut järkyttymään!

Lainaus: Kyumin

emossa ja gootissa ei oo mitään samaa emot on sellasia angsteja "mä oon masentunu ja vedän ranteet nallekarkilla auki" en tykkää emomusasta.

eka, HOLY S*IT!!!!
ja toka, nallekarkilla?
Ja Kuunsillalta (sori jos kirjotan jotain väärin)
i look like a dead and just like a homo
-i must be emo
haha
Itteäni suututtaa, jos joku kutsuu emoksi... -.- OLEN GOOTTI PRKL!!! mutta kaveri haluais emoks, nii en iha hirveest niitä viittis haukkuukkaan, vaikka ne on sellasia "Jos sä jätät mut, mä hyppään tän talon katolta!"-tyyppejä...
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2012 00:45
Tuskin ne emotkaan kaikki oikeasti vetelee ranteita auki. Se nyt on semmonen juttu mikä yhdistetään siihen tyyliin. Onhan se ärsyttävää tietty että asioita sotketaan toisiinsa, täälläpäin Emo, Hevari ja Gootti tarkoittavat näille "taviksille" aivan samaa asiaa.
Noin yleensä toi huomioviiltely on ihan perseestä, että voivoi tökätääns hakaneulalla mahdollisimman näkyvälle paikalle aijaijai kun sattuu. Voiko sitä edes sanoa viiltelyksi, jos se on lähinnä rapsuttamista.
On olemassa myös ihmisiä jotka ei viiltele saadakseen huomiota.
Muakin sanotaan joskus emoksi. Sillä ne ihmiset osottaa tyhmyyttään, jos on pitkä nahkatakki, teräskärkimaiharit, reisitaskuhousut, joku paita ja ruskeat hiukset vyötärölle asti, ei kyllä silloin ehkä ihan sitä emon arvonimeä ansaitse.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2012 00:59
itteä on sanottu emoksi jongun kerran,koska kuviksen tunnilla teen kaiken tummina väreinä.
mut en oo emo...........kliinisesti todistettu.......................
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.07.2012 11:12
No, kai ne yhdistää sen hiton viiltelyn vaan kaikkeen synkkään, ku ne ajatteelee, et ollaan niin masentuneita, et ollaan synkkiä Mä en ainakaa oo masentunu tai synkkä, olen idioottihuummorilla varustettu älyn maahantuoja
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2012 12:49
pukeudun mustaan enkä ole masentunut tai viiltele.
enkä synkistele!
vaan oon 24/7 nauraja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahhaha!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit