Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

21.12.2012 - Uuden Ajan Alku

Kirjoittanut: Tähtisielu (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 08.12.2012 03:36
    http://www.indigenous.youth-leader.org/?p=3712

Jos joillekin oli vielä epäselvää, niin Mayat eivät ennustaneet mitään maailmanloppua tämän kuukauden 21. päivälle: se on vain korporaatiomedian keksimä tarina, että saivat pari lehteä myytyä, heh.. x)

On siis noin 26 tuhannen vuoden jälkeen tulossa hetki, kun aurinko, maa ja galaksin keskusta ovat suorassa linjassa keskenään. Jos kerran kuu vaikuttaa käytökseen, auringon aktiivisuus vaikuttaa käytökseen niin miksi ei myös tällainen asia?

Meditaatiolla on vahva vaikutus sisäisen maailman avautumiseen, myöskin usko oikeisiin asioihin. Mitään ei tule räjähtämään eikä muutakaan hollywood shittiä. Kyseessä on ennenkaikkea ihmiskunnan henkinen kehitys, avaimet tähän kehitykseen ovat, kuten sanottu sinussa sisäisesti. "Galaksin keskustasta saapuu suuri valo" mutta oletko valmis vastaanottamaan valon? Omassa elämässäni on tapahtunut monia ihmeitä, joita on mahdotonta selittää minkään tieteen keinoilla esim. henkimaailmassa pystyy näkemään näkyjä tulevaisuudesta mutta usein vaikeita tulkita eikä niitä ymmärrä ennenkuin vasta ovat tapahtuneet.

Tässä suomennettuna pääpointit tuosta linkistä:

"Juuri nyt varjoiset ovat hyvin vahvoilla ja hyvin selvillä siitä, mitä haluavat. Heillä on visionsa ja prioriteettinsa selvästi esillä ja myös hierarkiansa. He toimivat monin keinoin nyt jotta ihmiset eivät voisi yhdistyä viidennen maailman energioihin."
    ...
    "Me elämme maailmassa joka on tehty energiasta. Tärkeä tehtävä tällä hetkellä on oppia näkemään tai tuntemaan energia kaikessa ja kaikissa: ihmisissä, kasveissa, eläimissä. Tästä on tullut yhä tärkeämpää kun me lähestymme viidettä maailmaa koska se on liittyväinen "eetteri" (suomennos ehkäpä henkimaailma?) elementtiin - ulottuvuus, missä energia asuu ja aaltoilee. Menkää pyhiin paikkoihin Maa planeetalla rukoilemaan rauhaa, opetelkaa kunnioitusta Äiti maata kohtaan josta saamme ruokamme, vaatteemme ja suojan. Meidän täytyy uudelleenaktivoida energiat pyhissä paikoissa. Tämä on työmme."
    ...
    "Suurin viisautta on yksinkertaisuus. Rakkaus, kunnioitus, suvaitsevaisuus, jakaminen, kiitollisuus, anteeksianto. Se ei ole monimutkaista tai pröystäilevää. Tosi tieto on ilmaista. Se on koodattu sinun DNA:hasi. Kaikki mitä tarvitset on sinun sisälläsi ("Jumalan valtakunta on teissä sisäisesti" ote raamatusta). Suuret Opettajat ovat sanoneet näin alusta asti. Löydä sydämesi ja löydät myös tiesi."

Hyvää joulun odotusta kaikille ja olkoon Suuri Henki (Jumala) aina kanssanne!
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 08.12.2012 10:58

Lainaus: Tähtisielu

Jos kerran kuu vaikuttaa käytökseen, auringon aktiivisuus vaikuttaa käytökseen niin miksi ei myös tällainen asia?

Olet ihan oikeassa. Monet asiat voivat vaikuttaa käytökseen. Esimerkiksi minun käytökseeni vaikuttaa alakerrassa mölyävä villi-ihmisten perhe. Olen joutunut ostamaan korvatulppia. Haluan myös ostaa tai rakentaa jonkin koneen, joka aiheuttaa jyskytystä epäsäännöllisin väliajoin. Voisin kytkeä sen päälle lähtiessäni asioimaan niin, etten itse joutuisi sen aiheuttaman mölyn vaivaamaksi.
    Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • • Muokkasi: emanon
    • Lähetetty: 12.12.2012 04:53

Lainaus: kuopassa

Haluan myös ostaa tai rakentaa jonkin koneen, joka aiheuttaa jyskytystä epäsäännöllisin väliajoin.

Olin joskus vastaavassa tilanteessa, ja paras ratkaisuehdotus mikä keksittiin, oli se, että kannetaan joskus kavereiden kanssa kännipäissään betoniporsas mun kämppään ja aina silloin kun ei ole muuta tekemistä, porailen siihen reikiä iskuporakoneella
    Hyviä hetkiä porauksen harrastamiseen ovat esim. lauantai- ja sunnuntaiaamut, kun tietää niiden möykkäävien apinoiden kärsivän krapulasta.

Tuohon pääaiheeseen liittyen: tuo "galaksin keskustasta saapuva valo", olisi sinänsä tervetullutta, sillä minua on useamman vuoden vaivannut valoon liittyvä mysteeri. Minulla on nimittäin kattolamppu, johon saa kolme hehkulamppua kiinni. Hankin näihin muutama vuosi sitten energiasäästölamput, mutta ne eivät tunnu kestävän kuin noin puoli vuotta kerrallaan, ennen kuin palavat. Ärsyttävää tällainen. Luin tuon viisaan Maya-vanhuksen tekstin pääpiirteittäin, mutten saanut vastausta tähän minua kalvavaan ongelmaan. Noh, ehkä sillä ei ole niin väliä, sillä olen jokatapauksessa jo ostanut uuden kattolampun, jossa on sekä halogeenivalot että ledejä! Muutoksen ajat ovat siis totta tosiaan käsillä!
    Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
    • Lähetetty: 12.12.2012 07:48
    Juu, omaan käytökseen ainakin tuo vaikuttaa, välttelen nimittäin niitä, joihin se "vaikuttaa" (new age saarnaajat jne.)
    Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
    • Lähetetty: 16.12.2012 13:55
    Olen samaa mieltä ketjun aloittajan kanssa, alunperin ennustus ei käsittele maailmanloppua, mutta väärinkäsitystä lienee enää turha korjata, onhan se suositumpi teoria, ja ihmiset ovat tunnetusti idiootteja. Maailmanloppua enemmän ainakin itseäni huolestuttaa ne ihmiset jotka uskovat kyseessä olevan oikean maailmanlopun. Tulevan perjantain pitäisi siis olla se "The päivä", joka on kummitellut lopunenteilijöiden listoilla jo pari sataa vuotta. Mitä kukin meistä tekisi, jos "tietäisi" 100% varmasti että "kuolet huomenna/ylihuomenna, jne."?
    Onhan näitä oletettuja maailmanlopunpäiviä eletty jo useampia, viimeisin apokalypsi piti muistaakseni tulla 1.1.2000, jolloin tietokoneiden olisi pitänyt seota ja terminaattoreiden massatuotannon alkaa ;D 80-luvulla taisi olla kaksi maailmanloppua, ja v.1990 yksi. tarkempia päivämääriä en nyt tähän hätään muista, pahoittelen.
    Anyway, ihmiset ovat hulluja. Näinköhän saamme elää kiintoisia aikoja? Uskonlahkot ovat tehneet joukkoitsemurhia "tietäessään" kuolevansa muutenkin, tai "päästäkseen avaruusonnelaansa" kun maailmanloppu koittaa. Yhtä hyvin joku ryhmä voi suunnitella "vääräuskoisten" joukkomurhaa turvatakseen taivaspaikkansa.
    Nytkin Ranskassa kuuluu porukka vaeltavan vuorelle päästäkseen perjantaina avaruusolioiden kyytiin o_O

hyvät hyssykät..
    Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
    • Lähetetty: 16.12.2012 19:13
    Tjaa, eiköhän 21. päivä ole vaan ärsyttävin päivä facebookin historiassa Tuskin se maailma mihinkään loppuu, jos siihen eivät usko mayatkaan, en nyt oikein vaan ymmärrä, että miksi mayojen tai muitten heimojen ennustukset olisivat yhtään sen pahempia ja todennäköisyys maailman loppumiseen olisi suurempi, kuin jonkun tavallisen tohtorin laskelmat. Uskon edelleen, että maailmanloppu tulee vasta parin tuhannen vuoden päästä, kun aurinko ottaa lopputilin
    Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 16.12.2012 19:21

Lainaus: Kuolonenkeli

vasta parin tuhannen vuoden päästä, kun aurinko ottaa lopputilin

Noh, saat kyllä hieman kauemmin odottaa.
    Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 20.12.2012 15:00
    Haha. Oli minulla naurussa pidättelemistä, kun ovelleni koputettiin ja siellähän sitten joku mummeli tuli saarnaamaan ikuisesta pelastuksesta, koska kaikkihan me kuolla kupsahdetaan 21 päivä.
    Vähän sain silmiäni siinä pyöritellä ja nätisti yrittää selittää, ettei kiinnosta PIIP enempää mikään jeesustelu.
    Kyllä homman nimi on tasan se etten ole ikinä uskonut noihin maailmanloppu-juttuihin, piste.
    Se on tosiaankin vain median keksimä kohuasia, jolla saadaan ihmiset ostamaan ja tekemään x3
    Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
    • Lähetetty: 20.12.2012 17:04
    http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

Tuolta tarkistamaan kaikki menneet ja tulevat maailmanloput
    Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 25.12.2012 11:32
    hankala uskoa, mutta minun piskuisiin aivoihini ei olekaan kamalasti luottamista. Toivottavasti ihmiskunnan kehitys tapahtuu myönteiseen suuntaan, nyt kun ollaan menty persmäkeä jo monta vuotta ja alaspäin.
    Sama se, millä keinolla tästä pallosta saataisiin vähän parempi paikka.
      Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
      Järjestä treffit