Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

aamulla kun herään...

Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.09.2007 12:46
Tänä aamuna:
-Heräsin poikakaverin luota
-Käärin sätkän ja poltin sen
-Vessaan, naamanpesu, hampaitten pesu
-Jääkaapilta äkkiä kokista muutama hörppy
-Hain pyörän varastosta
-Polkaisin vähän matkan päähän omille kämpille
-Söin
-Rapsuttelin rottapoikia ja kyttäsin telkkua 5 min
-Laitoin lämpimästi vaatteita päälle ja mp3-soittimen korviin
-Käärin sätkän ja hipsin pihalle pyörän luo
-Poljin töihin musiikkia kuunnellen ja sätkä huulessa
-Töissä kahvia (en jaksa kotona keittää)

Tällainen oli tämä aamu, jokainen aamu vähän erilainen. :P
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.01.2008 11:58
roikun puolisen tuntia unen ja valveen rajoilla jonka jälkeen kampean itseni ylös ja kahvia kuppiin. jos kahvia ei pannussa ole, menee kauan ennenkuin herää. olen kehno keittämään itse
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.01.2008 19:03
Herään yleensä herätyskelloon ja painan torkkua. Herään taas kellon sointiin ja painan torkkua. Jossain vaiheessa sitten yritän pysyä hereillä, mutta makoilen kuitenkin sängyllä minimi 5 min. Sitten onkin kauhea kiire jo ja pakko nousta, pukea, meikata, syödä ja juosta bussille. Viikonloppuisin nukun niin kauan, että aamu on ehtinyt mennä jo ohi.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.01.2008 19:14
Tänä aamuna heräsin, join kupin kahvia ja söin pari leipää. Sen jälkeen puin päälleni, asensin piilarin, pesin hampaani ja hyppäsin isän autoon. Sitten 2 tuntia liian aikaisin kouluun ja kirjaston kautta kahvioon hörpimään lisää tuota jumalten juomaa.
EDIT: Ei hyvää päivää kuinka paljon kirjoitusvirheitä tässä oli...
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Miss Angel
  • Lähetetty: 14.01.2008 19:22
Arkisin herään kännykän herätyskelloon, laitan sen pois päältä ja hautaudun peittojen sisälle viideksi minuutiksi. Sitten pakotan itseni nousemaan, etsin hupparin yöpaidan päälle ja pakkaan koululaukun, syön, meikkaan ja vaihdan vaatteet ym. Laitan myös lähes aina joko cd:n tai radion päälle päästyäni sängystä ylös. Inhoan puhumista aamulla, joskus on jopa liikaa sanoa "huomenta". Minä ainakin tarvitsen oman aikani, jonka aikana ehtii herätä kunnolla. Viikonloppuisin en herää aamulla vaan päivällä, silloin vaan nukun niin kauan kunnes herään ja se on yleensä kahdentoista jälkeen. Silloin voi vain maata sängyssä.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.01.2008 19:31
arkisin: herään herätyskelloon puhelimes, heitän sen jonneki kauas piiloon. kiroon sängyssä kunnes nukahdan. herään. paniikis etin puhelinta. puen päälle. vedän kahvia naamaan. kerään kampeet ja lähen ulos. joskus syön.
viikonloput: lojun puolet päivästä sängyssä ja syön sitten mitä vaan sattuu eteeni ja kahvia.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.01.2008 19:39
..Sitä vaan toivoo useimmiten, ettei olis enään edes tarvinnut herätä.
Karu totuus valkenee ja sitten vaatetta niskaan, pihalle, metsään hetkeksi heräämään. Takaisin sisälle ja keittämään kahvia, jota ilman ei päivästä tule mitään.
Joka aamu taitaa olla aika samanlaista.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.01.2008 22:13
Arkisin kello soi 7:20, ja 9:20 jos jaksossani ei satu olemaan pääainetta. Laitan kellon kiinni ja vetkuttelen vielä sängyssä, ja monesti sitten huomaan että kello on jo ihan hirveästi ja tulee mieletön kiire.
Siinä sitten keitän äkkiä nuudeleita, puen samalla vaatteet, laitan koiralle ruoat, ja jos ehdin niin avaan koneen ja tsekkaan äkkiä suosikkifoorumit ja galtsun.
Sitten koiran kanssa pikkulenkille ja sen jälkeen lähden vispaamaan pyörällä kouluun, paistoipa tai satoipa puukkoja. (boikotoin Oulun koskilinjoja)
Yleensä olen sitten koulussa paria minuuttia vaille kun tunti alkaa. Jännä etten ole tainnut montaakaan kertaa myöhästyä, vaikka joka aamu lähtö jää viimetippaan

Viikonloppuisin olen sitten sellainen vätys että minua ei saa millään ylös sängystä ennenkuin kello on kaksitoista päivällä. Hyvin usein se herääminen menee johonkin kahteen asti. Toisille aamu, toisille päivä.
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.01.2008 09:22
Ihan ensimmäisenä tietsikka ja stereot päälle ja musa soimaan. Sitten kahvi tippumaan ja hampaanpesulle, vaatteet päälle ja viimisenä tulee yleensä syötyä jotain kahvin kanssa. Töihin jos täytyy mennä niin en yleensä kerkeä edes kahvia keittämään vaan periaatteessa juoksen sängystä keittiöön ja syön samalla kun puen vaatteita ja sitten pesen hampaat jos kerkeän.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Death Angel
  • Lähetetty: 15.01.2008 14:12

Lainaus: Piiskansiima

Minun taas on pakko syödä jotain siksi, että minusta tulee nälkäisenä aivan sa*tanan äkäinen...

Sama täällä. Äitini tietää etten lähes koskaan syö kunnolla, joten jos olen lähdössä johonkin enkä tulee kotiin syömään niin hänen on pakko tukkia ruokaa minulle mukaan!! Aamuisin hän ei välitä syönkö vai enkö, mutta päivällä hän ei tahdo nähdäkkään minua jos en ole syönyt..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit