Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

aamulla kun herään...

Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.01.2008 20:52
Arki aamusin herään kuudelta, tuppaan peseytyä nopsaan ja juosta pysäkille, kun duuni alkaa seittemältä

Lainaten Plutonium 74:ää
"aamulla mulla ei mene hyvin"
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.01.2008 21:09
Olen tässä lähi aikoina mennyt nukkumaan klo. 9:00-10:00 Kun olen päässyt töistä 8:00. Että hajoilen tässä yö vuoroon taas. kalma-kalle@netti.fi voi äddätä mut meseen jos on valvovia immeisiä täällä...
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.01.2008 21:37
Ääh. mun rytmini vaihtelee oudosti. unilääkkeetkään ei oikein tasoita tätä. Mulla on mirtatsapiinia ja melatoniinia meinaan.

Reilu kuukausi on mennyt niin, että heräilen puolenpäivän jälkeen ja menen neljäksi iltalukioon. Kolmelta yöllä nukkumaan aikaisintaan.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 10:39
aamulla arkisin puoli seitsemän ylös ja illalla yhden toista aikaan yritän mennä nukkuun, mu yleensä nukahdan vasta kahdentoista ja yhden välillä.
Kirjoittanut: Nefer (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.02.2008 15:18
Arkiaamuina yleensä en kerkeä muuta tekemään kuin pukeutua, meikata, etsiä kirjat nopeasti reppuun ja sitten pitääkin jo lähteä kouluun. Viikonloppuisin sitten aamu yleensä alkaa dataamisella.
Kirjoittanut: Lost Soul (Jäsen)
  • • Muokkasi: Lost Soul
  • Lähetetty: 05.02.2008 17:22
Kuudelta on herätys, arkiaamusin notkun sängyssä lähtöhetkeen asti, mutta kun pääsen ylös niin puen, käyn vessassa ja samalla laitan meikkivoide + puuteri, pakkaan repun ja oon valmis. Viikonloppuna tuo aamu voi olla millo mihinki aikaa, mut ensin kone menee päälle...
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.02.2008 17:43
arkisin yleensä lorvin sängyssä ihan viime hetkeen asti sit vaan nousen, syön leipää jos ehdin (yleensä en ehdi) ja lähen kouluun (nii siis kyl mä siin noustessani pistän kans vaatteet päälle)
viikonloppuna tai lomalla herään yleensä siinä kahentoista aikaan päivällä xD ja koneelle
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2008 19:06
1. Herään
2. Yritän päästä ylös
10. vihdoin onnistun.

No sen jälkeen suihkuun, sitten hampaat pesen ja aapupala, kunnes meikkaan ja laitan hiukset. SItten lähen hirveessä kiireessä.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2008 19:10
manailen ensimmäiseksi koirat jotka tulee herättää ja sitte niin kaikkee... riippuu aamusta
Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • • Muokkasi: drama_queen
  • Lähetetty: 05.02.2008 19:31
Lagaan joku viis minsaa istun sängyn reunalla tai vessassa housut kintuissa. Sitten syön ja dataan. Sitten meikkaan ja puen ja sit oikeestaan lähen. Perus.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit