Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

aamulla kun herään...

Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.09.2010 00:15
harjaan hiukset, pesen hampaat ja käyn ehkä suihkussa, syön ja kouluu
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2010 07:53
Kun herään öttömönkiäisen hihkuntaan, nousen istumaan. Otan unimaskin pois, hieron unihiekat silmistäni, laitan lasit päähän. Vaihdan yöpaidan pois ja puen päälleni. Otan samaisen otuksen syliini lonkalle istumaan, toivotan hyvät huomenet, poistun makuuhuoneesta ja lasken lapsen lattialle. Poistan purukiskon suustani, pesen hampaat. Teen (lue; kasaan) vaipan (kestovaipat käytössä), aamupesut hoidettuani menemme vaihtamaan pienen yöpaidan pois.

Keittiöön päästyämme laitamme radion ja vedenkeittimen päälle. Neidin touhutessa syöttötuolissaan lusikoiden kera minä pistän kahvin tippumaan, väsään aamupuuron. Siinä on aamupalamme, ja koko päivä on lähtenyt hyvin käyntiin.

Aina tällaisina aamuina olen onnellinen. Rutiinit pitävät minut elossa.

(Ja kas kummaa, tänä aamuna istuin ensimmäisenä koneelle ja koko päivän alkaminen onnistuneesti on vaakalaudalla. ÄRR.)
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2010 11:20
Kävelen unenpöppörössä keittiöön. Jos on vapaata tai iltavuoro, väännä itselleni Lattea, jos taas aamuvuoro, normaali kahvinkeitinkahvi kelpaa. Hiustenlaitot sun muut tapahtuu vasta kahvinjuomisen jälkeen. Aamuvuoroaamuina puen ja käyn suihkussa sillä välillä kun kahvi tippuu. Vapaapäivinä ja iltavuoroaamuina völlään rauhassa aamun ja kipaisen suihkuun/puen vasta aamupalan jälkeen.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.10.2010 12:14
Kissa tuijottaa minua lähietäisyydeltä. Liian läheltä. Se on tuonut leluhiiren sänkyyni. Laitan vielä silmät kiinni. Hiljaista. Tassu lävähtää naamalleni. Avaan silmät ja kissa tuijottaa minua edelleen leluhiiri vieressään. Murahdan ja laitan silmät kiinni, käännän vähän päätä ettei kaveri tule silmille. Hiljaista. Pitkä hiljaisuus. Näykkäys! Kissa puri minua nenästä ja nyt olen taatusti hereillä. Pakko alkaa leikkimään ja kissa laukkaa innoissaan pitkin patjaa. Hiirtä pitää heittää vielä monta kertaa, ennen kuin pääsen keittämään kahvia.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.10.2010 12:17
Minä herään kouluaamuisin 7.30, puen vaatteet päälle ja istahdan läppärin ääreen. Samalla kun dataan, meikkaan ja laitan hiuksiani. 7.50-8.15 katson Muumeja samalla kun laittaudun (minulla on läppäri, tv, peili ja meikit samalla pöydällä) ja lähden sitten koulun ruokalaan aamupalalle. Tupakan jälkeen palaan vielä hetkeksi huoneeseeni datailemaan, ja menen sitten yhdeksäksi kouluun jatkamaan maalailua.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.10.2010 13:05

Lainaus: Iiriva

7.50-8.15 katson Muumeja samalla kun laittaudun (minulla on läppäri, tv, peili ja meikit samalla pöydällä)

Melkee sama kuin mulla =D tosin katson muumin yleensä töissä koska meen 7 töihin, mutta vapaapäivinä herään 7.50 muumien takia =D (jaksaa herätä ku on joku syy )

Mutta tosiaan työaamuina jos meen töihin seiskaan niin herään 6.15, puen työvaatteet, laitan hiukset kiinni ja meikkaan ja lähen ja töissä syön aamupalan. Vapaapäivinä istun koneella ensimmäiset pari tuntia, kunnes jaksan liikkua =D
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.10.2010 16:20
Tämä riippuu vähän aamuista mutta pidemmän listan saa jos ottaa myöhemmän arki-aikataulun.
1. n.7.20-7.40 pyrin nousemaan ylös, joskus menee pitempäänkin
2. ylös päästyäni laitan television päälle
3. puen ja valmistaudun katsellessani muumeja
4. jos jää aikaa syön aamupalaa, useimmiten ei jää
5. Ja lähden odottamaan bussia noin 8.20
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.10.2010 18:05
Herään 5.00 :/// ja raahaan itteni bussiin. Vitutuksen kera.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.10.2010 19:50
Riippuu paljon aamuista. Jos pitää kahdeksalta olla jo keskustassa/lipastolla, niin vääntäydyn ylös, tarkistan sähköpostin ja muuten nörtteilen sen pari minuuttia, kiskon vaatteet niskaan, pesen hampaat ja luumuilen ulos ovesta. Yleensä ilman aamupalaa.

Jos saa nousta myöhemmin, saatan syödäkin jotain. Tiedän että aamupala olisi tärkeä, mutta aamuisin ei maistu ruoka. Ei ole koskaan maistunut. Jos pitää vasta iltapäivällä olla yliopistolla (kyllä, olen humanisti) varaan aamutoimiin yleensä kaksi tuntia, koska pidän rauhallisesta aamuilusta.

Minulla ei ole kauhean pysyvää aamurutiinia. Joskus syön, joskus en. Joskus nörttään, joskus juoksen suoraan bussiin. Jos mahdollista, käyn suihkussa aamulla. Talvisin tämä tosin yleensä jää, koska pitäisi varata miljuuna vuotta aikaa hiusten kuivumiseen. Pitäisi tehdä selkeämmät rutiinit. Tekisi hyvää päälle.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.10.2010 00:08
Roikkuen vuorosta herätys klo 3.50-11, kahvinkeitin ensimmäiseksi päälle. kuteet päälle, kahvit naamariin ja sauhuille. tekstiltä vilkaisen pääuutiset ja sitten töihin tai mitä nyt vapaalla sattuu työn alla olemaan. Huomenna nakkaan kahvittelun seassa kamat autoon ja painutaan pariksi päiväksi kalaan. Just kun on luvattu räntäsadetta...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit