Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

aamulla kun herään...

Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.09.2011 18:43
pitää mennä kuoluun ja samat tyypit joka päivä
Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2011 20:51
Herään lähestulkoon aamuyön puolella jotta saan meditoitua puolisen tuntia. Koetan saada pääni järjestykseen uutta päivää varten, heh... Olen ehkä liian rutinoitunut, mutta mikäli aamurituaalini eivät jostain syystä onnistu ei onnistu mikään muukaan. Pitäisi varmaan aloittaa siedätyshoitokuuri ja nukkua vaihteeksi vaikka metsässä josta suorinta tietä oppilaitokseen.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.10.2011 19:24
Ajattelen ensin: nukun vielä kymmenen minuuttia. Nukun vielä kymmenen minuuttua. Vielä kymmenen minuuttia. Vielä...mitä onko kello jo noin paljon?!?

Pakko aina muutenkin torkuttaa vähintään se puoli tuntia, että pääsee ajoissa ylös, jos silloinkaan. Kröhöm.
Kirjoittanut: Jutzku (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2011 23:37
- Pistän herätyskellon kiini, joka soi 05.00-07.00 riippuen päivästä
- Nousen sängystä
- Pesen hampaat
- Pistän työvaatteet päälle
- Siirryn parkkipaikalle kyytiä odottamaan

Yritän nukkua aina vähintään 6h, aamuisin ei muuta ehdikään, syön töissä silloin kun ehdin. On se kiva katsoa auringon nousu ja lasku, sen jälkeen onkin kotiin lähdön aika
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.10.2011 00:02
Yli 4 kuukautta kestäneen työttömyysputken jälkeen on ollut hyvin hankalaa päästä ylös sängystä aamuisin. Varsinkin, kun on pakko herätä työkkärin kurssia varten jo n. kuuden maissa aamulla ja olla siellä 08:00.

Hankalintahan tässä uudessa päivärytmissä on se, etten ole vieläkään oppinut käymään nukkumaan tarpeekksi aikaisin. Kohtahan tässä pitäisi yrittää saada unta.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2011 14:39
Innostuinpa laittamaan aamulla oikein englantilaistyyppisen aamiaisen, munakokkelia, pekonia, paahtoleipää marmeladilla ja kaffia ja töihin ajellessa huomasin että maailma oli jäätynyt! kaunista.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.11.2011 15:00
Oli ihan ok-aamu kun sain nukkua pitkään .
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2011 19:01
Sain inspiraation! uskomatonta, sillä olen jahdannut tuota fiilista melkein viikon sitä saavuttamatta. Tänään se lopulta tapahtui. keittäessäni pahantuulisena aamukahvia pohtien, miksi ihmeessä olen menossa kuuntelemaan surkeita myyntipuheita turhista aiheista 08.15. Seuraavassa kuvassa maailma onkin kirkas ja selkeä. Päässä juoksee rivejä ja minä juoksen kynä kädessä vihkoon kiinni.

Muutamia merkittäviä pätkiä olen tänään kirjoittanut kokonaisuudessaan. Myös vanhempi tuotanto on saanut päivitystä ja korjailua osakseen. Näin sen mennä pitää! Toivon vain, että fiilis säilyy viikonlopun yli!
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2011 14:57
Lenore, kantsisko tehdä raskaustesti jos sulla on aamupahoinvointia? (vitsi vitsi)

Itse suljen herätyskellon ja nukahdan uudestaan kunnes mutsi/kissa tulee repimään mut ulos sängystä verenhimoisesti. Sitten vedän ekat käteen sattuvat kamat kaapista päälle ja syön jonkun ruisleivän ja täysmehua, kahvia en juo ja tee alkaa unettaa uudestaan. Sen jälkeen etsin kamat ja häivyn napit korvissa. "unohdan" pipon patterille.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.11.2011 15:41
Tänä aamuna oli aika hauskaa uumoilla siinä unen ja valveilla olon välimailla, kun hetkeksi panikoin minne huoneen ovi oli kadonnut.
Ja sitä ennen meni vähän aikaa miettiessä, että missä oikein ees olin.

Ei ihan joka aamuista unisekavuutta, mutta se on toisaalta aika hauska tunne kun on ihan sekaisin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!