Gootti.net

aamulla kun herään...

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.08.2007 14:17
Hmm...

Kun oli koulussa, äiti tuli herättämään mut kuudelta (yleensä) ja toivotteli mulle hyviä huomenia, johon mä yleensä tokaisin, että eikä oo. Sitten pari puolen litran mukillista kahvia, ja kattomaan telkkaria. Puoltatuntia ennenku piti lähteä heivasin vaatteet niskaan (etin ne lattialta ja pistin pääle puhtaimmat), pakkasin laukun ja menoks.

Nykyään kun on vaan kotona... kato kännystä ajan ja kiroan kissat helvetin alimmalle kehälle, kun ne taas onnistuivat herättämään mut 5-30 min ennen kellon soittoa, jonka pidän päällä sen takia, että edes jonkinlainen rytmi säilyis. Kahvinkeitin päälle, jonka äiti on ladannut valmiiksi, ettei mun pikkukätöset rasittuin ja sitten vessaan. Sen jälkee joko telkkari tai tietokone päälle ja siinä se päivä sitten meneekin. Puen jos jaksan.
Kirjoittanut: Kryo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.08.2007 14:47
Ensiksi yritän unenpöpperöisenä sammuttaa kännykästäni herätyskellon, ja joka kerta se tietty nappi on hukassa, ja sitten saan pelleillä sen kanssa. Sitten ajattelen, että minä vain ummistan silmiäni, en muka muuta. Mutta siitä on tullut varmasti jo tapa alkaa nukkumaan herätyksen jälkeen. En ole aamuihmisiä.
Sitten herään noin 10-30 minuutin päästä ja kiirehdin pää kolmantena jalkana suihkuun suihkuun. Suihkusta tultuani pistän tietokoneen päälle ja kaivan musiikkia soimaan.
Kuivailen itseäni ja puen vaatteet milloin mitenkin. Siinä samalla huidon tavarat ja kirjat laukkuun ja viimeiseksi laitan hiukseni. Luppoaika tulee vietettyä koneen äärellä.
Ja sitten menoks.

Viikonloppuisin herään silloin kun herään, puen joskus, jotta voin tuntea itseni ihmiseksi. Sitten vain möllötellään. Suihkussa tietenkin käyn ensimmäiseksi.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.08.2007 14:53
Läimäisy herätyskellolle, raahautuminen vessaan ja sieltä suihkuun (suihkuun on pakko mennä, muuten ei herää), vaatteet päälle, tupakalle (pakko, muuten ei herää), kahvia (pakko, muuten ei herää) ja voileipää, tupakalle, hampaiden pesu ja hiukset kuntoon, sitten kassin pakkaus ja menoksi.

Järjestys on aina sama, myös vapaapäivinä, jolloin kello vaan soi myöhemmin (kellon on aina pakko olla soimassa, muuten multa menee rytmit aivan päälaelleen), muuten en herää kunnolla. Mulla on vähän noita ongelmia heräämisen kanssa.. Ja nukkumisenkin.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.08.2007 14:56
Siis jos ollenkaan nousen sängystä...ainakaan siihen aikaan kuin pitäisi Yleensä käyn ensin suihkussa ja pesemässä hampaat. Sitten syön jotain jos ehdin. Välillä kun on vähän aikaa pitää valita meikkaako vai syökö. Valitsen aina meikkaamisen vaikka olisi kuinka kova nälkä No kun olen käynyt suihkussa meikkaan,sen jälkeen laitan vaatteet päälle,harjaan hiukset ja jumitan ja lähden kouluun tai minne lie.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Riddler
  • Lähetetty: 30.08.2007 22:00
Herään siinä seitsemän pintaan ja torkutan kelloa sellaasen vartin, jonka jälkeen venyttelen ja laahustan vessaan peseen naaman. Sitte takas portaat ylös huoneeseen pukeutumaan ja petaan sänky levyn soidessa taustalla. Usein olen myös huomannut kasvoilleni ilmestyvän meikkiä, vaikka luulin et oon liian laiska tehdäkseni sitä. Sittenpäs paremmin heränneenä käppäilen keittiöön syömään ja katsomaan uutiset. Ja juomaan kahvia! Kouluun kymmentä vaille kahdeksan.

edit: Kyllähän mä jossakin välissä hampaatki pesen, karsee maku suussa jos en oo pessy niitä
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.08.2007 22:15
Mullei oo mitää vakiotoimenpiteitä aamusin. Herään vähän miten sattuun. Nyt ku oon tullu aina ilta kuudeksi töihin niin oon nukkunu siihen kolmeen asti päivällä ja heräilly rauhas. Töistä ku pääsee sen verta myöhää nii tulee sit valvottua siitä vähän etiäppäi ja nukun sit mihin sattuun asti.

Mut jos jotain pitää listata mitä teen, niin juon ja syön jotain ja pesen naaman ja hampaat ja laitan ittein sen näkööseks et kehtaa liikuskella. Kauheita meikkimaskeja en vedä töitten takia, ihan naturellena liikun. (ei meikkivoiteita eikä mitään). Piilarit tai lasit päähän, tukka jotenki hyvästi (kiinni tai auki) ja menoks. =)
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.08.2007 22:26
Ensimmäisenä hoipertelen vessaan meikkaamaan, jonka jälkeen pukeudun ja harjaan hiukset. Hyvällä tuurilla saatan jopa ehtiä syömään jotain, ennen kuin pitää kipittää pysäkille.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.08.2007 22:52
arkisin 20 minuuttia yritän nousta sit 3 kupillist kahvii, syön jtn voileipää, kuuntelen musaa 40minaa ja mietin mitä laitan päälle. sit tulee jo kiire ja laitan jtn randomia päälle ja sit menee 30 minaa ettii kaikki avaimet jne. 10 min huudan siskolle et sil ois aika raahaa p*rsensä sohvalta kouluun. ja lähen matkoihin. (huom. nykyisin en jaksa meikata)

vklp: 4 tuntia yritän nousta, pissalle ja takas sänkyyn ja sit 2 tuntia yritän nousta sit ja samal katon tv-tä. sit kauppaan ja aamiaiselle.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.08.2007 23:41

Lainaus: Valkyria

arkisin 20 minuuttia yritän nousta sit 3 kupillist kahvii

Sama juttu, toi on terveellinen aamun aloitus
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.08.2007 16:21

Lainaus: Valkyria

3 kupillist kahvii

muistaakseni toi parantaa naisten muistia tai jtn.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit