Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootin Ruokaa

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.06.2007 14:12

Lainaus: Valkyria

syön mitä vain kuhan ei oo kasviksia

Minäpä syön kaiken. Syön teiltä päät
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.06.2007 14:28

Lainaus: M Chaosbreather

Syön teiltä päät

Kummat päät? Pääpäät vai ne toiset päät... Siis alapäät!
  • Lähetetty: 08.06.2007 15:43

Lainaus: Mariel

Lainaus: M Chaosbreather

Syön teiltä päät

Kummat päät? Pääpäät vai ne toiset päät... Siis alapäät!

Yläpäät.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.06.2007 16:46
musta tuntuu, että näillä helteillä elän jäätelöllä. Sitä on tultu syötyä ihan liikaa...
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.06.2007 18:14
olin minäkin kova kalastelemaan
perhana kun pääsi se hauki silloin karkuun..
enää en aio kalastaa muuta kuin lihapullia ruokalautaselta
  • Lähetetty: 08.06.2007 19:01

Lainaus: TheSecret

helteillä elän jäätelöllä.

Olikohan se Missä x tai Ässä mix-mehujäätelö, jossa toinen puoli päärynäistä ja toinen puoli appelsiini ja salmiakki "nappeja"/ympyröitä. kohta on käytävä ostamassa...
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 10.06.2007 16:06
Minä join eilen välipalaksi ihanaa mansikkasmoothieta. Siinä oli kyllä muitakin marjoja ja hedelmiä, muun muassa aroniamarjoja. Ihanan raikas juoma noin kesähelteellä, kun ei oikein jaksanut syödä mitään.
  • Lähetetty: 10.06.2007 18:40

Lainaus: Swanette

Siinä oli kyllä muitakin marjoja ja hedelmiä, muun muassa aroniamarjoja. Ihanan raikas juoma noin kesähelteellä, kun ei oikein jaksanut syödä mitään.

Oi nam, herkkua!
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.06.2007 18:47
Itse syön sitä, mikä on hyvää Mutta olen ennakkoluuloton maistelija. ******** oikein nirsot ihmiset. "En mä tykkää tosta. Enkä tosta. Enkä tosta. Otan pelkkii naggei" -___________________-
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.06.2007 18:48
Mua ottaa aivoon, kun ennen asuin omakotitalossa ja siellä oli aina ihanaa tehdä grilliherkkuja, mutta milläs täällä kerrostalossa grillailet. Tekis niin mieli esim. grillattua porsaan filettä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit