Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Wicca

Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.09.2007 23:05
Sainpahan juuri valmiiksi uskonnon aineen. Kirjoitin sen Wiccasta. Tulikin muuten aika pitkä 6 sivua. Kyllä toi kirja ainakin autto valasemaan tosi paljon wiccasta. Ja muutenkin koko ajatusmaailmaa Olen ylpeä tästä!
Kirjoittanut: Kirottu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.10.2007 15:41
Wiccalaisuus kolahtaa täysillä tämän neidin päähän. Olen ottamassa tietoa siitä koko ajan ja tilasin erään kirjan, joka on englannin kielinen. Toivottavasti tajuan pääasiat. Kyllä se englanti sujuu, vaikkakin joksus joudun turvautumaan sanakirjaan ihan. Olen vasta kiinnostunut wiccalaisuudesta, en ole vielä wicca ja en tule olemaan pitkään aikaan. Haluan tutustua asiaan rauhassa ja kaapin suojissa. Saa nähdä, mitä käy..

Hienoa Metallitar!
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.10.2007 16:18
Olen ollut kiinnostunut wiccasta, horoskoopeista sun muusta jo kaksitoistavuotiaasta, mutta en ole pitkään aikaan tehnyt mitään taikoja ja tällä hetkellä vasta etsin sitä "omaa" juttuani, wicca toki hyvänä ehdokkaana. Olen vain niin pirkuleen epäileväinen kaikkea kohtaan enkä osaa oikein heittäytyä mukaan muiden kommenttien pelossa, mutta mikäs kiire tässä on, koko elämä aikaa etsiä

Ja tosiaan, hienoa, Metallitar! Toivottavasti opettajasi pitää aineestasi
  • Lähetetty: 06.10.2007 19:57

Lainaus: Kirottu

Hienoa Metallitar!

Lainaus: DeadlyNightshade

Ja tosiaan, hienoa, Metallitar! Toivottavasti opettajasi pitää aineestasi

Kiitos..sitä minäkin toivon!
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.10.2007 20:00
" lukukerrat 666 "

offia
  • Lähetetty: 11.10.2007 19:09
Sain tänään Witches' Biblen. Odotan innolla lukukokemusta, vaikka se onkin englannin kielinen.
  • Lähetetty: 11.10.2007 23:08
Vau. Mahtaa olla lukemisen arvoinen kirja.
  • Lähetetty: 12.10.2007 10:27
Metallitar, sen pitäisi olla lukemisen arvoinen opus. Ainakin suositeltiin eräällä kanavalla sitä suuresti. Sanottiin myös, että siinä on kerrottu aika tiiviisti aiheesta wiccalaisuus. Aloitin jo eilen lukemaan ja mielenkiintoselta vaikutti. Mutta en usko, et ensimmäinen lukeminen riittää, pitänee varmaan lukea toisenkin kerran.
  • Lähetetty: 13.10.2007 17:52
Täytyypä jossain vaiheessa itsekin hankkia kys. kirja. Kirjastoista en ainakaan ole löytänyt.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.10.2007 18:35
Minusta ei olisi englannin kielistä lukemaan, olen netistä kahlannut kaiken suomen kielisen läpi mitä olen vain löytänyt.

Seuraavaksi pitää kahlata huone läpi xD (etsi kirjasto kortti) että pääsen kirjastoon... Ja sieltä kaikkea kivaa :p

Mitä mieltä olette eteerisistä öljyistä? mikä on lempparinne?
Minulla on tällä hetkellä 5 eri öljyä: laventeli, applesiini, sitruuna, mänty ja kataja. Limetti ja greippi tulossa.
lempi öljyni on tulossa oleva greippi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit