Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sairaudet/Allergiat (ne omituiset ja normaalit)

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.02.2007 16:03
Mähän jouduin kans jäämään viime Anvilista pois sen hypoglygemia-kohtauksen takia. Siinä veren sokeri putoaa 2-3 yksikköön. Tulee ihan hirvee olo ja taju meinaa lähtee. Mä otin heti pienen pussin glukoosia ja hunajaa, ja paneuduin makuulle. Se sit pikku hiljaa helpotti, mutta olo oli vielä monta tuntia niin huono, etten olis voinu mihinkään lähteä
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.02.2007 16:08
Mulla ei oo mitään allergioita. Mut mulla on käsissä jotain outoa ihottumaa ja sitä on ollu jo jotain pari vuotta. :S En tiiä yhtään mistä se tulee... Lääkäritki oli ihan et mitä v*ttua.

Mun kaverilla on se kylmä-allergia mikä joillaki täällä on kans. Sillä tulee aina joitaki ihme näppyjä käsiin ku ollaa oltu ulkona.
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.02.2007 11:41
Mulla on erittäin paha nikkeliallergia (jos esimerkiksi ostan vyön jossa lukee: "nikkelitön" niin saan silti hirveen ihottuman siitä v*tun pienestä määrästä joka siinä soljessa on).

Sitte mulla on pakkoneuroosi, pesen käsiäni koko ajan ja viime talvena se oli niin paha että olin suihkussakin joka päivä varmaan kolme tuntia... ja se ei siis ole bakteerikammoa vaan niinkin typerä asia kuin spermakammo. Aika hankalaa seurustelevalle ihmiselle. Ja nyt kun olen toipunut siitä melko hyvin niin tuli ero. My luck.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 22.02.2007 18:46
Mulla oli pentuna anemia, nyt korjaantunut pois. Tosin kärsin lämpöhalvauksesta, eli pyöryn jos joudun liian kuumaan paikkaan. Ennen pyörryin joka kesä. Nyt nestettä ja varjossa aina kesällä niin ovat jääneet pois. Minulla on kalpea ja ohut iho, josta paistaa siniset verisuonet (jäämiä anemiasta) sitten lievä vuoden kestänyt akne tai rosacea (en tiedä kumpi ku ei lääkärikään tietnnyt) mutta on taas lieventynyt, sitten tälläkin hetkellä kärsin kroonisesta sylkirauhastulheduksesta (vuoden kestänyt sekin). Näinpä, joten ei ehkä sairauksia mutta *********** vaivoja!
Kirjoittanut: BlackMetalNeito (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.02.2007 15:00
Nikkeli allegria on minulla. Kivaa kun kaikista killuttimista ja koruista ja niitti jutuista tulee rakkuloita.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 23.02.2007 15:15
Olen niinkin onnekas, että minulla ei ole mitään muita allergioita kuin hyvin lievä siitepölyallergia, mutta vastineeksi saan kärsiä turhankin usein flunssasta ym vastaavista. Varmaan joka kesä olen ollu vähintään kerran, ellen jopa kaksikin kertaa kauheessa flunssassa.
Suvussa kulkee ties mitä tauteja diabeteksesta (jos onnistuisin edes jotenkuten oikein sen kirjoittamaan) reumaan. Täytyy vaan toivoa ettei minulle tule noita.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2007 15:24
Mä oon kissoille allerginen, vaikka rakastan niit nii paljon.. ääh..
ja siitepölyallergiat on kans..
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.03.2007 17:55
Minulla on vaan nikkeli allergia Se on kyllä välillä hieman ärsyttävä mutta nyt kun on hommannu tarpeeks koruja joita voi pitää niin ei se nyt silleen enää häiritse
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.04.2007 07:55
säääd
Kirjoittanut: helvetinkoira (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.04.2007 01:05
Suonikohjuja vasemmassa jalassa ;( Leikattukkin on. Vuosi sitten. Kipiänä on jos joutuu kolmekin tuntia seisomaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!