Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Työpaikat

Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2007 01:29
Minusta tuli sitten väliaikaisesti eläkeläinen Eipä onneksi ihan heti tarvitse työpaikkaa alkaa pohtimaan, helpottavaa sinäänsä.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 30.03.2007 15:19
Lähden opiskelemaan (jos pääsen) puusepäksi, sitten sisutus/kalutesuunnittelijaksi (AMK) ja puuseppänä/sistus/kaulustesuunnittelijana saan tehdä entisöintiäkin ja töitäkin löytys paremmin. Ainakin vähän mielenkiintoisempia...
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.03.2007 12:21
Minä aion pyrkiä Joensuun yliopistoon lukemaan psykologiaa.. Muuten olisin Kuopioon halunnut, mutta Kuopiossa on se tilastomatikan osuus:/ Nyt pitää panostaa vaan ihan hirveesti, koska minä meen sinne yliopistoon vaikka väkisin!!
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.03.2007 14:42
olen töissä puhelinmyynti firmassa, kauppaan yrityksille ammattilehteä. Minulla on asenne vamma kyseistä työtä kohtaan mutta siinä pystyy tienaamaan TODELLA hyvin niin mikäs siinä. Ilman minkäänlaista koulutusta kun ei tahdo oikein minnekään päästä duuniin.. Plussaa on vielä että duunikaverit on mukavia niin paikassa jopa viihtyy. Olen kyllä hakenut taas kerran opiskelemaan mm. vaatetusalan artesaaniksi, graafisen suunnitelun alalle sekä parturi-kampaajaksi.. viimeisin vaihto ehto on siitä hyvä että töitä löytyisi aina..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.04.2007 14:29
Ei miuta taida kelpuuttaa kukaan edes kaupan kassalle... ._. hyvähän sitä on olemattomia aikaisempia työpaikkoja hakemukseen pistää, kun on ollut vain kerran elämässään kesätöissä vaikka on jo täysi-ikäinen, TET-työpaikatkin on pitänyt sen takia lisätä listaan... Miten työkokemusta muka saa ellei mihinkään pääse?!

Eivätkö ole mokomat edes naamaa nähneet.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.04.2007 14:33

Lainaus: Iiriva

Miten työkokemusta muka saa ellei mihinkään pääse?!

Sun kannattais kokeilla hakea varastoalalle, sinne pääsi ainakin aiemmin aika helposti. Jossei sit halua siivoamaan ryhtyä, työtä sekin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.04.2007 15:10

Lainaus: poison

Sun kannattais kokeilla hakea varastoalalle, sinne pääsi ainakin aiemmin aika helposti.

Minä, näin pieni ja heiveröinen, varastoon? :<
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: poison
  • Lähetetty: 01.04.2007 15:15

Mä olin 3 vuotta Inex Partnersilla Espoossa, ja siellä oli myös pieniä ja hentoja naisia
Tai sit johonkin Orionille pakkaan lääkkeitä ysm.
  • Lähetetty: 01.04.2007 15:24

Miten työkokemusta muka saa ellei mihinkään pääse?!

Niinpä. Kattelen työpaikkoja niin tarvitaan just se tietty koulutus ja kokemusta tai sitten pelkkää kokemusta pitäs olla 5 vuotta. Mistä vatusta sitä saa ku ei pääse minnekään.
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 01.04.2007 15:27

Lainaus: poison

Mä olin 3 vuotta Inex Partnersilla Espoossa, ja siellä oli myös pieniä ja hentoja naisia
Tai sit johonkin Orionille pakkaan lääkkeitä ysm.

Tuota, miekkoseni kelpaa jonnekin varastoon kun sen on aika fyysistä ja raskasta työtä. En mie oikein suosittele kovin heiveröiselle naiselle, kun se oli poikaystävän kaverillekin (mies) alkuksi ainakin todella raskasta mutta en tiedä, kai naisellekin voisi olla jotain pakkaushommaa siellä. Itse varmaan pyöryä kupsahtasin siellä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit