Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulumenestys?

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.08.2007 18:39
En tiedä joko tänne olen mainostanut omaa lukiomenestystäni, eli kielet 10 (paitsi saksa 9) ja matikka 4 tai 5 Historia on myös kymppi ja muut lukuaineet vaihtelee kasia ja ysiä kurssista riippuen. Fysiikka ja kemia taisi olla molemmat 7. Laidasta laitaan siis ^-^
Kirjoittanut: Akhkharu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.08.2007 19:28
Ihan hyvin on koulussa mennyt ihan alusta asti. Valkolakkikin pamahti käväällä kevyesti Ja stipendit menestymisestä fysiikan, matematiikan, kemian ja englannin opinnoista ;DD Huvittavaa.. en nyt kuitenkaan ihan älyttömästi hommia koko lukioaikana paiskonut..
Viikon päästä alkaa uudet tuulet ja aloitan ammattikorkeassa tuotemuotoilun koulutusohjelman. Saapi nähdä kuinka siellä selvitään
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.08.2007 23:50
Lukio menee päin ************, tosin jotkut aineet sujuu hyvin.
Amiksel oon sitä keskitason luokkaa.
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2007 21:40
Ala-asteen lopuilla joskus muinoin äitini ryhtyi ylistämään erästä kaveriani siitä, miten hyvillä hänellä koulussa sujui ja tokaisipa siihen samaan syssyyn sitten vielä, että minäkin voisin vähän ottaa mallia kyseisestä ihmisestä. Noh, mallia en ottanut, mutta nokkiini otin, jonka jälkeen sitten yläasteella ka nousikin sinne kahdeksan ja yhdeksän välimaastoon ja jonkun stipendinkin kai sain... Nyt lukiossa maksimimäärät kursseja ja numerot lähinnä yhdeksikköä ja kymppiä, toki muutama kahdeksikkokin mukaan mahtuu. Ja silti olen sitä mieltä etten selviä kirjoituksista.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2007 21:42
Kauppiksen toinen luokka, keskiarvo: 3,6

En ole koskaan lukenut kokeisiin.
Pärjään kuuntelulla ja muistiinpanoilla. Ei musta ole lukemaan, liian levoton kun olen.
Kirjoittanut: Lathring (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.09.2007 14:04
Arvosanojen suhteen pärjään ihan hyvin, en ole koskaan saanut 7:ää huonompaa numeroa (ja nekin ovat tulleet matikasta) kokeessa enkä todistukseen. Toinen juttu taas on se mistä ne ovat tulleet. En juuri koskaan kuuntele tunneilla kuin puolella korvalla ja muistiinpanotkin kirjoitan mekaanisesti ja ajattelen samalla ihan muita asioita. Kokeisiin en lue kuin korkeintaan edellisenä iltana ja hiukan koulussa. Luultavasti opettajat rustaavat todistuksen numerot randomilla koska eivät muista minua
Kirjoittanut: rokkirevolveri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.09.2007 15:55
yritän KOVASTI korottaa 7.2 keskiarvoani.
ärrärr oon vaa nii huono koulus.
en voi mitää.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 08.09.2007 22:14

Lainaus: Lathring

Arvosanojen suhteen pärjään ihan hyvin, en ole koskaan saanut 7:ää huonompaa numeroa (ja nekin ovat tulleet matikasta) kokeessa enkä todistukseen. Toinen juttu taas on se mistä ne ovat tulleet. En juuri koskaan kuuntele tunneilla kuin puolella korvalla ja muistiinpanotkin kirjoitan mekaanisesti ja ajattelen samalla ihan muita asioita. Kokeisiin en lue kuin korkeintaan edellisenä iltana ja hiukan koulussa. Luultavasti opettajat rustaavat todistuksen numerot randomilla koska eivät muista minua

Ihan sama kuin minulla Paitsi minä kyllä pyrin keskittymään koulussa, ja vaikka en keskittyisikään täysillä, yleensä asiat jäävät päähäni kun luen kerran huolella. En selaa koealuetta moneen kertaan, kerran lukeminen riittää silloin kun se on tullut läksyksi. (ja aina joskus luen vielä kerran ennen koetta, mutta koskaan en useammin. Olen huomannut liian pänttäämisen vain huonontavan tulosta)
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.10.2007 00:48
Aina oon ollu parhaimpien joukossa.
Viimeksi amiksesta valmistuessani, luokan toiseksi parhaat arvosanat.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.10.2007 09:08
En ole hyvä, jopa saanut todelliset haukut siitä, että käytökseni on ollut numeroarvostelussa 7. Tai että en ole saanut mitä he olisivat halunneet. Faijani on kova arovstamaan hyvää käytöstä eikä hänelle juuri kelpaa alle 10, jota oli todella vaikeaa saada, jossei ollut maikkojen lellikki. En jaksa, ei kiinnosta, sitä helvetin ankeeta ****** jota on pakko mennä aikasin aamulla kuuntelee ja kestää neljää iltapäivällä.. ei *****! Inhoan koulua..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit