Gootti.net

Eroketju

Kirjoittanut: Thanatosofos (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 28.01.2016 08:49
    (Jos tämmöinen ketju on jo olemassa niin ohjatkaa minut sinne ja poistakaa tämä, kiitos. )

Mahtaako täällä olla ketään muita ihan vastikään parisuhteesta eronneita tai semmoisia joita ero mietityttää ehkä vielä pidemmänkin ajan jälkeen?

Itselleni tuli vajaat kaksi kuukautta sitten ero avovaimosta yli kahdeksantoista vuoden suhteen jälkeen. Fiilikset ovat sanalla sanoen karmivat juuri nyt, ja vaikka yleensä karmiva on mulle positiivinen termi niin näin ei ole tällä kertaa.

Olisi kiva kuulla toisten samassa tilanteessa olevien ajatuksia ja fiiliksiä. Yksityisviestiäkin saa laittaa jos siltä tuntuu.
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 29.01.2016 04:24
    Noin pitkän suhteen jälkeen varmasti hankala miettiä millaisena elämä jatkuu. Jos voit pitää itsesi kiireisenä niin ettet esim. työpäivän jälkeen jaksa ajatella mitään ylimääräistä vaan rojahdat nukkumaan, sillä tavalla voit ottaa eroon etäisyyttä.
    • Lähetetty: 29.01.2016 09:14
    kuopassa
    Jonkin sortin liikuntaharrastuksen aloittaminen on työn alla. Pelkään juurikin sitä että jään himaan yksin mököttämään koska olen luonteeltani suhteellisen epäsosiaalinen. Tämän asian kanssa on vaan pakko alkaa nyt tehdä töitä.
    Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
    • Lähetetty: 07.02.2016 15:40
    Jaksamisia Ero on aina paha paikka, varsinkin noin pitkästä suhteesta. Kyllä se vielä iloksi muuttuu!

Itselläni oli tuossa ero lähellä, onneksi saatiin asiat sovittua. Säikäytti kyllä kun piti lähteä äidin luo miettimään miten tästä päästään eteenpäin. Ihan kauheet pari päivää.
    • Lähetetty: 09.02.2016 15:01
    Kiitos kannustuksesta.
    Ja mukava kuulla että jotkut osaavat sopia asiansa, vaikeatkin. Meillä mentiin semmoisen rajan yli että sieltä ei minun mielestäni enää ollut paluuta.
    Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
    • Lähetetty: 28.02.2016 02:54
    raja on johonkin vedettävä, ja jos siitä tallotaan yli niin jotakin on tehtävä. ei oo helppoa mutta niin kauan ku tekee jotakin järkevää niin ei tule pahaa vahinkoa.
    Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
    • Arvo: Platinagootti+
    • Lähetetty: 16.03.2016 07:58
    En onneks oo joutunu vielä tähän ikään mennessä eroamaan kumppanista ja toivon, että ei tarvitsiskaan. Sen verran oon kuitenkin seurannut kavereiden eroamisia sivusta ja monessa tapauksessa vielä ollut hoitamassa aftermathia, että se ei oo koskaan helppo päätös erota. Ja henkilökohtasesti oon sitä mieltä, että oot todella rohkea kun uskalsit erota noinkin pitkästä suhteesta. Mutta se pitää kuitenkin tehdä niin kuin on itselle parasta. Joskus se on yrittää lisää ja joskus se on päästää irti.
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit