Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Eroon tylsyydestä?

Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2009 11:53
Jos on tylsää, luultavimmin menen tietokoneen äärelle,luen kirjaa,kuuntelen musiikkia,piirrän,maalaan,pelaan??? siinähän niitä on.. aika kuluu nopeaa, no life?
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.03.2009 18:06
Oli tylsää tai ei mut löytää aina koneelta, valitettavasti. Tunnen todella vähän ihmisiä jotka sietävät minua, enkä sen vuoksi ole paljon ulkona. Jos tylsyys iskee koneella todella pahasti eikä ole mitään tekemistä, niin sulkeudun yleensä omaan huoneeseeni piirtämään, lukemaan, juoksuttamaan gerbiileitäni tai sit vaan kuuntelen musiikkia ja makoilen sängyllä ja tuijottelen kattoa tai seiniä. Kesällä kun olen mökillä, eikä siellä ole konetta, niin tylsyys iskee todella usein. Silloin menen meidän omaan metsään, kävelen sen halki ja menen yli rajan jonkun toisen mettään jossa ei ikinä ole ketään. Kuitenkin mun harmikseni sieltä on kaadettu pois eräs synkkä metsä jossa vietin monen monta ihanaa hetkeä. Näin täällä
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2009 18:13
Istun koneella ja surkuttelen + kiroan kun on niin tylsää että voisi vajota maan alle.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.03.2009 18:56
Kun MINULLA on tylsää, alan siivoamaan ja järjestelemään huonettani. Tällä kompensoin sitä, etten ole ollut siitä kiinnostunut viimeiseen kuuteen vuoteen.

Sen lisäksi saatan katsoa leffoja, angstata, pohtia filosofisia ("Olisikohan minulla rinnakkaistodellisuudessa samanlainen luonne"), kirjoittaa runoja, maalata, hyppiä ja purkaa liiallista energiaa. Varsinkin jos on tullut juotua liikaa energiajuomaa, kuten nyt.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2009 20:05
Istun koneella ja sitten tulee sellanen ei prkl kokopäivää jaksa neljän seinän sisällä istua, sitten vain lenkille ja usein ajelemaan autolla ympäri maitamantuja. Autossahan soi musiikki sitten sen verran kovalla volyymillä et muovi osat lentelee.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2009 22:00
Kuulostaa oudolta, mutta kiskaisen lenkkarit jalkaan ja menen pihaan hyppimään narua. Siinä kun pomppii 10 min ni on niin väsy että seuraava tekeminen on ehdottomasti lukeminen.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.04.2009 22:33

Lainaus: Tyhjäpää

Kuulostaa oudolta, mutta kiskaisen lenkkarit jalkaan ja menen pihaan hyppimään narua.

Outoa tahi ei, siinäpä vasta hyvä liikuntamuoto.
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.10.2009 22:46
Jos on tylsää, olen koneella. Eli aika paljon mutta kyllä kavereiden kanssa viikonloput ja urheilemassa arkipäivät. Yöt ovat sitten runoille
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.09.2010 00:19
musiikkia tullu ny kuunneltua. pelaaminen ei oikee enää sillee kiinnosta ja oikeestaa hyvä niin vois olla aikaa muullekkin jos vaa viittii. nuorempana en muuta tehnykkää.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.09.2010 17:38
Minulla on todella harvoin tylsää. Koska maailmassa on enemmän hyviä kirjoja, elokuvia ja tv-sarjoja kuin aikaa lukea ja katsoa niitä. Joskus myös riittää, kun tuijottelee ulos ikkunasta ja potkaisee aivonsa mielikuvitusvaihteelle. Vaikutan varmaan toisinaan kuolaavalta zombilta, mutta toisinaan saatan tuntitolkulla vain tuijottaa ulos ikkunasta ja pyöritellä asioita ja tarinoita päässäni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit