Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Eroon tylsyydestä?

Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2010 17:58
Minulla ei käytännössä katsoen ole koskaan tylsää, koska tekemistä riittäisi. Kalenteri on buukattu lähes täyteen ensi helmikuuhun asti.

Mutta JOS minulla olisi tylsää, minä perustaisin uudet kotisivut, piirtäisin, kirjoittaisin lyriikoita ja tekisin biisejä, kyselisin Taroteilta, fiilistelisin sateen ääntä yhdistettynä johonkin klassiseen, kynttilät sytytettyinä... Tai pitäisin huolta kauneudesta koristelemalla rakennekynsiäni. Tai kirjoittaisin pari näytelmää, jotka ovat olleet mielessä.

Jos ei ole inspiraatiota tehdä mitään, mutta on silti tylsää, silloin olen väsynyt. Sitten menen nukkumaan.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2010 19:44
Tälläkin on harvemmin tylsää, välillä todellakin saisi olla lisää tunteja vuorokaudessa jotta ehtisi tekemään kaiken mitä pitää tehdä. Ja toki miehekkeen kanssa tulee vietettyä sen verran aikaa ettei paljon siinäkään tarvitse miettiä mitä tekisi.

En oikeastaan ole edes varma tiedänkö mitä tylsyys on, koska rakkaita harrastuksia joita tekee mielellään ilman tylsistymistäkin on sen verran paljon ettei ehdi tylsistymään missään vaiheessa. No sanotaanko että sitten kun on ylimääräistä aikaa rentoutua/lorvailla niin kuuntelen musaa tai katselen musavideoita/livetaltiointeja, katselen elokuvia, pelaan PC-pelejä tai surffailen netissä, piirrän tai luen. Mutta jos ei mikään noista inspiroi, lähden ulos urheilemaan musiikit korvilla ja yleensä tie vie 4 kmn päähän tallille tai kavereitten luo tai autolla parinkymmenen kilometrin päähän vanhemmille.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.09.2010 10:43
Jumitan netissä, ja kun sekään ei toimi, istun tekemättä mitään ja murjotan. Mut yleensä kyl keksin itsekseni tekemistä, ongelmia tulee vasta sitten, kun on liikaa vapaa-aikaa ja huonot ja masentavat kelit. Tai muuten vaan apaattinen mieliala.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.09.2010 18:29
Mulla on vähän liian usein tylsää. Ja monesti (liian usein) aika vierähtääkin koneella kaikkea turhaa tekemässä kuten nettikauppojen kiertely. Yritän myös muuta tehdä kuten kuunnella musiikkia ja viime aikoina oon innostunut myöskin piirtelemään. Ja muuten jos on tylsää eikä keksi mitään tekemistä kannattaa kokeilla tehdä kollaasia. Itse tein tässä vasta tyylikollaasin. Se on mukavaa liimata paljon kuvia kartongille jotka miellyttävät silmää Ja myös rentouttavaa kun saa leikellä ja liimata.
Kannattaa kokeilla kaikenlaista uutta tekemistä ja voi jopa löytää jonkin uuden mukavan jutun
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.09.2010 18:34
Mulla on ollut siltä osin tylsää, kun telkkari on rikki, ja uus tulee vasta ensi viikolla. Mutta voila`,hyllyssä on puolenkymmentä opusta odottaneet lukemistaan. Hei vain tylsyys
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.09.2010 07:45
Tylsyys on kaukana kun hanhiparvia menee taivaan täydeltä yli.

Huomenna noita sitten tuskin näkyykään alle sadan metrin korkeudessa, jälleen edessä lähes viikko puskassa ja just oikeaan aikaan tällä kertaa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 26.09.2010 12:15

Lainaus: mlrd

Huomenna noita sitten tuskin näkyykään alle sadan metrin korkeudessa, jälleen edessä lähes viikko puskassa ja just oikeaan aikaan tällä kertaa.

Olen saanut sinusta sellaisen mielikuvan, jossa näen teikäläisen rämpimässä korvessa ja aina välillä ihastelemassa jotain nättiä luontokappaletta. Tämä mielikuvani sisältää sellaisia kohtauksia jossa hihkaiset ainakin "Ankka!", jonka jälkeen ammut sen ankan. Välillä kävelet eteenpäin ja toteat: "Kato, kyyhkysiä!". Sitten *laukaus, laukaus*. Joskus toteat: "Vau! Siilipariskunta!" ja *split, spläts* perään. On meinaan aika miehistä touhua verrattuna tähän tietokoneen edessä istumiseen.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.09.2010 22:44

Lainaus: kuopassa

Tämä mielikuvani sisältää sellaisia kohtauksia jossa hihkaiset ainakin "Ankka!", jonka jälkeen ammut sen ankan. Välillä kävelet eteenpäin ja toteat: "Kato, kyyhkysiä!". Sitten *laukaus, laukaus*. Joskus toteat: "Vau! Siilipariskunta!" ja *split, spläts* perään. On meinaan aika miehistä touhua verrattuna tähän tietokoneen edessä istumiseen.

Mielikuvasi on hiukan pielessä... Tai paljonkin. Tule katsomaan, hittojako sitä selittämään.
Kirjoittanut: ArkkiLuopioX (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.10.2010 03:47
Haastan kaikki joilla on liian tylsää, kirjoittamaan 10 sivun kauhutarinan. Ne eivät koskaan mene hukkaan ja ne voi julkaista vaikka tällä foorumilla.

Jos on vaikea keksiä aihetta, niin voi aloittaa vaikka siitä, kuinka nämä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Brain_coral
Aivokorallit oikeasti hallitsevat meitä ja tätä maailmaa meren pohjasta käsin. Alien intelligence.

Kaikkihan myös tietävät jenkkiläisen area51 alueen, mutta kuinka moni tietää, että sen vastine Venäjällä on:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mount_Yamantau

Myös maailman eteläisimmällä saarella:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ross_Island
On vain tutkimusasema ja puolimiljoonaa pingviiniä ja kaksi vuorta, joiden nimet ovat Erebus ja Terror. Erebus on aktiivinen tulivuori ja Terror on ilmeisesti jo sammunut.

Kirjoittamisen iloa kaikille.
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.10.2010 18:52

Lainaus: ArkkiLuopioX

Haastan kaikki joilla on liian tylsää, kirjoittamaan 10 sivun kauhutarinan. Ne eivät koskaan mene hukkaan ja ne voi julkaista vaikka tällä foorumilla.

Tämmöisestähän voisi syntyä vaikka minkälaisia kauhuklassikoita. Eikös mm. Shelley, Polidori, Lordi Byron ja kumppanit aikoinaan myös harrastaneet kummitustarinoiden kirjoittelua keskenään...

Lainaus: ArkkiLuopioX

Aivokorallit oikeasti hallitsevat meitä ja tätä maailmaa meren pohjasta käsin. Alien intelligence.

Toivottavasti se YK:n palkkaama avaruusolioiden yhteyshenkilö on lukenut tuon linkin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit