Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kauppakorkeakoulu?

Kirjoittanut: jannijalanne (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 01.06.2018 13:00
    Heido! Oon lukiosta viime joulukuussa valmistunut ja haluisin päästä opiskelemaan yksityiseen kauppakorkeakouluun. Oon kuitenkin pitämässä nyt ensin välivuoden opinnoista, eli haen vasta vuoden päästä keväällä. Tärkeetä mulle ois, että koulu ois kansainvälinen ja opetus tosi laadukasta. Asun ite Kouvolassa. Oon miettinyt, että menisin Helsingissä tai Lappeenrannassa olevaan kouluun. Jos on niin kertokaa kokemuksia näistä kouluista: www.lut.fi tai www.helbus.fi ?
    Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
    • Lähetetty: 01.06.2018 18:19
    Lutissa on hyvä paikka jota pikametallimihet piti aikanaan pystyssä... levykokoelmasta löyty kaikki mitä keksi ja jos et metallimusan osilta keksiny hyviä, "henkilökunta" jopa etsi sellasia hyviä. ehdoton ääni lutille.

Siel on joskus tullu parikin viikonloppua vietettyä ja tylsää ei oo kertaakaan päässy olemaan.

E ja mitä koulututkseen tulee, en tiedä yhtään sellasta joka olis lutista valmistunu ja olis täl hetkellä työtön. Muutaman dippainsinöörin ja pari tavallista kuitenkin.
    Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
    • Lähetetty: 02.06.2018 20:57
    mutta sehän olikin tekninen korkeakoulu.... naevermind ill get mi coat
    Kirjoittanut: jarihukka (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 06.11.2018 09:29

Lainaus: jannijalanne

Heido! Oon lukiosta viime joulukuussa valmistunut ja haluisin päästä opiskelemaan yksityiseen kauppakorkeakouluun. Oon kuitenkin pitämässä nyt ensin välivuoden opinnoista, eli haen vasta vuoden päästä keväällä. Tärkeetä mulle ois, että koulu ois kansainvälinen ja opetus tosi laadukasta. Edullinen remonttilaina nopeasti. Asun ite Kouvolassa. Oon miettinyt, että menisin Helsingissä tai Lappeenrannassa olevaan kouluun. Jos on niin kertokaa kokemuksia näistä kouluista: www.lut.fi tai www.helbus.fi ?
    Omakohtaista kokemusta LUT:sta. Voin kyllä suositella. Mukava koulu ja opettajat.
      Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!