Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.10.2007 20:38
yölläpä ei oikeammin tapahdu paljoakaan. joitain hiippareita ja kissoja, sori, siinä se.
(oikeasti yön varjot on täynnä romanttisia vampyyreitä ja haikeita haamuja, yöllisiä kiihkeitä seikkailuita ja tulisia suudelmia.. jos niin tahdot).
Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.10.2007 09:41
Minun kanssani on takuulla raivostuttavaa nukkua samassa sängyssä. Rohmuan tilan, peiton ja tyynyt. Aamulla minä herään virkeänä laittamaan teetä, kun toinen tuhisee sängyssä huonosti nukkuneena ja selkä kipeänä, kun on saanut nukkua patjan reunalla.
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.10.2007 15:56
Mun vieressä on kai aika hyvä nukkua, kun nukun todella paikallani tosi pienellä alueella.

Mä kävelen usein unissani. Ja puhun. Viimeksi mökillä rupesin hokemaan mun parhaan kaverin nimeä Olen myös usein mummoni ja vaarini luona kävellyt unissani. Kerran luulin että vessa on aivan toisessa suunnassa kuin se oikeasti on, ja yritin lähteä ahtautumaan sohvan ja seinän välisä (kun sohva on seinän vieressä), ja tunkeuduin yli metrin siellä välissä jaa yritin siirtää sitä todella isoa sohvaa Sitten heräsin ja ihmettelin mitä ihmettä teen siellä.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.10.2007 16:26
Pienenä olin kova tippumaan sängystä, enkä ite heränny siihen. Yks tuttu oli kerran kuullu kauheen kolauksen, juossu paniikis kattomaa ja nähny mut nukkumas tyytyväisenä lattial. Sit mulla oli sellanen pellepehmolelu, et ku sitä painaa vatsasta, se kuorsaa. Nukuin sen kanssa ja sit se li alkanu kuorsaamaa. Faija heräs siihe ja tuli paniikissa kattomaan, ku luuli et hengitän jotenki huonosti.

Nykyään vaan potkin ja lyön unissani.. En tosin onneks sillon ku nukun poikaystäväni vieressä.

Noin vuos sitten olin kuulemma huutanu huoneessani käyneelle(oli lakanoita hakemassa) mutsilleni huutanu et "painu h*lvettiin v****n idiootti". Näin unta, jossa olin vihanen eräälle henkilölle. Sit kun mäkin olin heränny, asia selvitettiin. Oli mutsi pikkasen pelästyny, ku en yleensä ees puhu unissani.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Warchild
  • Lähetetty: 14.10.2007 17:51
Kaverini oli yötä meillä, katsoimme Queen of Damnedia minua alkoi väsyttää ja sanoin kaverilleni että menen nukkumaan, kun hän oli katsonut elokuvan loppuun, hän luuli minun olevan vielä hereillä ja kysyi miten dvd soitintani käytetään, olin unissani selittänyt mistä napista pitää paina ja mitä pitää tehdä ja mihin kohtaa hyllyssäni kyseinen elokuva kuuluu. kaverini oli mennyt viemään dvd:tä hyllyyn ja katsonut, minä nukuin...

On muuten myöskin mielenkiintoista tippua puolentoista metrin korkeudesta unissaan pers*elleni, heräämättä. Tai roikkua kerrossängyn laidala nilkastaan... Nukkuessaan.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.10.2007 16:37

Lainaus: Warchild

On muuten myöskin mielenkiintoista tippua puolentoista metrin korkeudesta unissaan pers*elleni, heräämättä. Tai roikkua kerrossängyn laidala nilkastaan... Nukkuessaan.

Juu varmasti. Mä ainakin pelästyisin..
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • • Muokkasi: Shadow Q
  • Lähetetty: 21.10.2007 23:01
Tää ei varsinaisesti liity tähän mut yks yö heräsin siihen, että unessa minulla oli ollut 5 rivinen rottaniitti rannekkeeni kurkussa :O

Sen jälkeen ahdisti muutaman viikon käyttää sitä.

Yöt nukun aika rauhattomasti ja aamulla usein lakanat lattialla, mutta en ainakaan tietääkseni kävele unissani. Joskus harvoin saatan jotain älyvapaata höpöttää, mutta nyt ei tule mitään mieleen.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.10.2007 00:29
Katsotaan ja ihmetellään Yle Extran mielensäästäjiä samalla, kun tuskaillaan unettomina ja tuijotellaan harmahtavia kattotiiliä.

Että se siitä yön salaperäisyydestä ja vampyyriromantiikasta.
Kirjoittanut: rag doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.10.2007 20:53
Mä nauran unissani mun porukat kerto ku olin joskus joutunut nukkuun niitten välissä ja ne oli joskus yöllä kuulu kun nauran muuten oon rauhallinen nukkuja.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.10.2007 21:21

Lainaus: Emily

Minun kanssani on takuulla raivostuttavaa nukkua samassa sängyssä. Rohmuan tilan, peiton ja tyynyt. Aamulla minä herään virkeänä laittamaan teetä, kun toinen tuhisee sängyssä huonosti nukkuneena ja selkä kipeänä, kun on saanut nukkua patjan reunalla.

Oho ihan niinku minä Joskus herään yöllä ja sit kysyn toiselta, että miks sä et nuku vaan istut siinä tolleen ja sit jatkan uniani ja aamulla toinen kertoo että ei oikein mahtunu nukkumaan x) Kivaa kun se on nii kohtelias ja antaa minun onnellisena nukkua lämpimän peiton alla kun ite palelee koko yön
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit