Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä muuttaisit elämässäsi?

Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.01.2009 15:02
Komppaan naistani ja sanon en mitään. Olen tehnyt lyhyen elämäni aikana paljon asioita joista en ole ylpeä, mutta loppujen lopuksi mitään en kadu. Ne asiat ovat osa sitä kuka olen ja kaikki ne on opettanut jotain elämästä. Se saattaa tarkoittaa sitä että välttelen tiettyjä keskustelunaiheita ja paikkoja koska ne saavat oloni epämukavaksi ja kaikkien ei ole tarve tietää menneisyydestäni, mutta ilman sitä minä en olisi minä vaan jopa radikaalisti eri henkilö. Ja minä pidän nykyisestä minästäni .
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.01.2009 17:22
hmm. en muuttais mitään, elämä hymyilee ja kaikki on kondiksessa. jos jotain saisin muuttaa ilman että mikään muu muuttuisi niin se olisi varmaan se etten olisi koskaan aloittanut tupakointia.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.01.2009 18:34
Noh, elämä on aika mukavaa tällä hetkellä. No jos mietitään menneitä en olisi ikinä antanut kenenkään kohdella mua kun jotain ovimattoa.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.01.2009 18:41
Olisin sosiaalisempi ja rohkeampi. Pelkään ihmisiä ja olen epävarma itsestäni seurassa, mutta haluaisin kovasti tutustua ja saada ystäviä. Tuntuu olevan vaan niin vaikea yhtälö.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2009 08:28
Olisin itsevarmempi ja pystyisin helpommin sanomaan että nyt riitti, mua ei kohdella ku mattoa mitä voi tallata aivan mielensä mukaan. Olen antanut ihmisten kohdella itseäni suht huonosti ja siitä on seurannut vain harmia, mutta en vain osaa/uskalla sanoa pahasti.. On se muka olevinaan niin vaikeaa.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.01.2009 12:28
Muuttaisin Menneet 2 vuotta, ehkä asiat olisivat eri tavalla.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.03.2009 00:24
Menneisyydessäni en muuttaisi tällä hetkellä mitään; jokainen valinta on muokannut minusta sellaisen kuin olen ja vahvistanut tai vienyt eteenpäin. Jos voisin yht'äkkiä heilauttaa taikasauvalla jotain muuttaakseni, niin olisin tosin mennyt aikaisemmin opiskelemaan ja valmistunut jo vuosi sitten. :P
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2009 13:37
Itse muuttaisin takaisin kultaiseen Helsinkiin jouduin perheeni matkassa muuttamaan Espooseen ja ihan jokaikinen ystäväni jäi sinne, samoin minun iskä. Käyn koulua Kauniaisten puolella ja siitä pääsee nopeasti granin pysäkiltä pasilaan ja malmille jne. Samoin treeneihin pitää matkustaa Hakunilaan saakka muutama kerta viikosta. Lähin kauppa on minusta kolmen kilometrin päässä joten tietokoneella istuminen on helpompaa kuin istua niissä hiksissä junissa.. Mutta totta tosiaan kaipaan sinne takaisin niin paljon
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.11.2009 19:13
Suoraan sanottuna..En olis koskaan halunnut ees syntyä.
Muuttaisin oman itseni samanlaiseksi,kuin muutkin,niin olis joka paikassa paljon helpompaa.Ei tarvis olla mielipiteittensä kanssa yksin,ei tarvis yksin vastustaa kaikkee epärehellisyyttä vastaan...
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2009 21:01
Jotain noloja asioita tekisi mieli pyyhkiä omasta historiikista kokonaan pois Häpeän edelleen niitä. Ja ehkä eniten kadun sitä että koskaan seurustelin idioottitollo exäni kanssa, se on asia jota kadun todella. Eli sen muuttaisin jos pystyisin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit