Gootti.net

Wanhaintanssit

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.02.2008 14:46
Minäpä tanssin perjantaina! Oli aika tuskaa. Jatkotkin oli aika tuskaa. Yhyyangst.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.02.2008 17:23
Tanssit on vihdoin tanssittu ja näin jälkikäteen vois sanoa että jäi ihan hyvä mieli tuosta tapahtumasta. Oli se kyllä vähän stressaavaa..
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.02.2008 18:37
en itse tanssinut mutta kyllä meidänkin koulussa järjestettiin,joku onnistui murtamaan kätensä siellä
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2008 19:14
Heh, Synapsin aikaan oli Wäiskissä myös joidenkin steinerkoululaisten wanhojenjatkot, ja he kuulemma kutsuivat meitä yläkerran bilettäjiä sujuvasti goottihu*riksi! xD
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.02.2008 12:06
Pöh, tämän vuoden vanhat koulussamme haukkuivat meidän (siis viime vuoden vanhojen) tanssejamme. meillä oli kuulemma p*ska teema (vanhan ajan Hollywood) ja rumat koristelut (mustaa, valkoista, punaista ja kultaa). No he väittivät pistävänsä paremmaksi. Lopputulos oli että niillä oli teemana joku epämääräinen teinileffa tanssiaisjuttu (jenkkilän vanhojentanssit!?) ja koristeluna oli ilmapalloja joka paikassa ja kaikissa sateenkaaren väreissä. Enpä väittäisi että pistivät paremmaksi. Ja valaistuskin noilla kusi, luulivat että pärjäävät pelkillä liikuntasalin kattovaloilla, ja lopussa pistivät salin pimeäksi ja jotkut perhanan diskovalot päälle. Lopputulos: koko perhanan tanssia ei näkynyt siellä pimeässä ja valojen välkkeessä, ja joku mummo oli saada epilepsia kohtauksen... Ja ne liikuntasalin valot ovat kamalat, onneksi meillä ole hyvät spottivalot silloin aikanaan käytössä.
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2008 00:52
En edes menny koko rainaan.. ei perhana vie vaan kiinnostanu.. Jatkoille menin kuokkiin thou - ninni tietääkin - ja tanssin siellä kerrostalon katolla. wuu!
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.02.2008 01:15
Mun piti tanssia kaverini kanssa viime vuonna mutta jouduin peruuttamaan ku tuli töitä päälle harmittaa vieläki, piti vapaissa tansseissa olla Hank Von Helvete mutta jäipä haaveeks
Kirjoittanut: Vandarling (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.01.2011 23:57
Te kaikki tyylikkäästi ja massasta kirkuvasti erottuvat ihmiset! Joko olen soke tai tyhmä. En ole löytänyt hintaluokaltaan sopiavaa tai muutenkaan "nättiä" täysipitkää, muhkeata hametta. Wanhojen tanssini ovat 17.2 ja minulla ei ole vielä pukua! Koitan viimeiseen asti pitää kiinni siitä, että en joudu pukeutumaan serkkuni mekkoon joka on sulka ja paljetti helvetti. Vielä vaaleanpunainen Kertokaa ken kerkiää mistä löydän muhkean wanhojen tanssiin sopivaan hameen? Musta olisi paras ja tummansininekin loistava. Kiitoksia ketkä kerkeävät auttamaan tätä epätoivoista tunaria!

(Modeterveiset: aloitus siirretty sille sopivaan ketjuun. Tunari tai ei, luethan foorumin säännöt silti...)
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2011 18:51
En oo kiyl ite tanssinu vanhojen tansseis mut kerrompa kuiteski. Ko olin viime vuon kattomas koulun kaa ni siel tanssi yks gootti jolla oli kans gootti vanahemmat.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.09.2011 21:26
Itsehän tanssin aikanaan nuo kuuluisan surulliset wanhojen tanssit. Olin ite ommellut hienon mekon ja pynttäytynyt, samana iltana sain tietää että ihastukseni ei jätkään tyttöystäväänsä vaan kiirehti ystävänpäiväksi hänen luo. Ai miksikö vihaan aina niin ihanaa ystävänpäivää?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit