Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tonnilla tunnissa!

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.02.2007 16:35

Lainaus: Lenore

Tai sitten voisin hankkia elämän.

saiskohan sellasen tonnilla?
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 23.02.2007 11:11
Ostaisin parhaimman mahdollisen sillä rahasummalla saatavan stereosarjan. Sen jälkeen ei taidakaan rahaa hirveästi yli jäädä.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.02.2007 14:01
aika kiirus tulisi jos kaikki tietyt puljut haluaisi käydä läpi ja vielä ostella pitäis
eka lävistäjälle, sieltä sitten noppeesti levykauppaan ja *huoh* myöskin morticiaan ja sit jos vielä kerkeäisi niin huonekaluliikkeestä sohva
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.02.2007 14:16
Kauheeta ku te saatte paljon aikaan tonnilla. Jos jotain tommosta pientä ostelis, eli olis vaikka rajoitus silleen, ettei yksittäinen tuote saa maksaa kuin 200e, niin sitten joutuis jo jotain puljaamaan. Enkä ees heti keksi, mitä tarvitsisin silleen aikuisten oikeasti.

Viimeksi kun kävin hifiliikkeessä niin mulla meni 3000 euroa, eikä mennyt läheskään tuntia.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.02.2007 14:31

Lainaus: Ximmo

Viimeksi kun kävin hifiliikkeessä niin mulla meni 3000 euroa, eikä mennyt läheskään tuntia.

Mä en uskalla edes mennä hifiliikkeeseen
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.02.2007 15:44

Kauheeta ku te saatte paljon aikaan tonnilla. Jos jotain tommosta pientä ostelis, eli olis vaikka rajoitus silleen, ettei yksittäinen tuote saa maksaa kuin 200e, niin sitten joutuis jo jotain puljaamaan. Enkä ees heti keksi, mitä tarvitsisin silleen aikuisten oikeasti.

Joillekin riittää halvempi ja vähempi jotkin ei aina vaadi "parasta"
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.02.2007 17:09

Lainaus: Warchild

Joillekin riittää halvempi ja vähempi jotkin ei aina vaadi "parasta"

No en mä nyt saatana parasta halunnut. Voit koittaa itse mennä ostamaan tuuletusääneltään hiljaista projektoria, joka toimii päivänvalossa, ja jonka kuvanlaatu on hyvä. Ei kovin halvalla irtoa. Ja pelkästään HDMI-kaapeli (10m pitkä) maksaa jotain satasen, oli laatu parasta tai ei.

Köyhä ei voi ostaa halpaa, koska sen korjaaminen / vaihtaminen kelvolliseen tulee kalliimmaksi.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.02.2007 17:28
Sisustaisin ja ostaisin vaatteita.... ....loput mikä jäis niin ainakin tällähetkellä tekisi mieli niin ryyppäisin kankkulan kaivoon..
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.02.2007 19:14

Voit koittaa itse mennä ostamaan tuuletusääneltään hiljaista projektoria, joka toimii päivänvalossa, ja jonka kuvanlaatu on hyvä.

töissäkö tarvitset, vai teatterinrakennusko oli käynnissä?

jos jälkimmäinen, niin mitenkäs olet hoitanut huoneen akustiset puolet?
kellarihuoneeseen yritän väsätä "teatteria..."
betoni vaan kaikuu aika tavalla, pintaratkaisua haeskelen...
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.02.2007 12:59
Uuden subbarin. Ehkä kaksikin. Sitten vaatteita loppusummalla. Että en sen järkevämpää käyttöä noille rahoille keksisi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit