Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Elämämme kumppanit ja rakastuminen

Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.05.2007 18:37

Lainaus: nocturnal_chimaira

kertoisit ny loppuu

Niin, jää häiritsemään :/

Mutta mutta, on poikaystävä. Näimme ensimmäisen kerran kun oltiin juomassa live 06 ja päädyttiin jotenkin samaan porukkaan. Täytyy kyllä sanoa, että illasta en muista mitään. Sattumalta löysin sen kuvat galleriasta ja aloin kommentoimaan. Ja ei muistanut minua :/ Sitten meni puoli vuotta ja tämä poika alkoi katsomaan kuviani melkein joka päivä, joten rohkeasti menin vain kommentoimaan. Viikko sitten meni, puhuttii, tekstailtiin ja lopulta nähtiin! Ja tänään tulee täyteen 10 vk Täydellinen minulle
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.05.2007 21:23

Lainaus: Tuulentytar

riehuttii ja näin ja hmh. Illan jälkee tekstailtii ja juteltii irkis ja sit tavattii uusiks ja siitä se sit lähti. Eli nopeeta se oli, ei me kauaa tunnettu ensin(pari päivää )
Ja koko ajan rakastun vaan lisää ja lisää

Kyllähän se mut hyväksyy tällasena, kun itse on samanlainen.

Että pitää kai kiittää gootti.nettiä siitä, että löysin jotain niin ihanaa

En tiedä kirjoitinko kauaskin totuudesta, joten ehkä tuo yks korjailee ja kertoo oman näkökantansa asiaan ?

Riehumiseen ei alkoholilla ollut vaikutusta... ;> Ja törmäiltiin tosiaan muutamaan otteeseen sen jälkeen ja siitä se sit tosiaan lähti. Jatkuvasti rakastuu toiseen enemmän ja enemmän, kun paljastuu toisesta enemmän puolia ja ominaisuuksia(tapojakin)..

Neitini hyväksyn sellaisena kuin on. En rupee toista muuttaa suuntaan saati toiseen, oon hänet hyväksyny semmoisena ku on, ja sellaisena rakastan.

Kiitos siis Mr. Kuopassa 'lle (hmm, äidinkieli on englanti, judge by that) ja gootti.netille
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 10:24
no joo, siis täl tyypil on kiharat hiukset ja sillee. mustat. soittaa rokkibändis bassoo. ei oo mitää jutuu eikä tuukkaa olemaa, mut kuiteki. ihan sma. ihan sama sama sama vaik ei ookkaan ihan sama!!!
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 10:35

Lainaus: jeeves

no joo, siis täl tyypil on kiharat hiukset ja sillee. mustat. soittaa rokkibändis bassoo. ei oo mitää jutuu eikä tuukkaa olemaa, mut kuiteki. ihan sma. ihan sama sama sama vaik ei ookkaan ihan sama!!!

rupee pikkuhiljaa selviimään mulle (ainaki mä luulen) ja se tyyppi siis lähtee pois (en muista kunnol mitä sanoit enkä nyt enää jaksa mennä sivui taaksepäin ku aloin jo kirjottaakki) eli söpö poika mut ei koskaan ollu mitään juttuu? (tuli vähän mun yks tapaus mieleen. tapasin tosi söpön tytön ja kaikki mitä mä sille sanoin oli moi, tai no irc-gallerias jotain puhuttiin mut kuitenki. nyt sillä on poikaystävä mut en mä usko et mä olisin ees ollu sen tyyppiä)
  • Lähetetty: 31.05.2007 10:47
nojoo. siis tää tyyppi .. no joo .vähä repesin äske ku näin sun kuvat galleriassa ja sullaki on kiharat hiukset. XD

eli siis tää tyyppi nt liikkuu ihan omis porukoissaan, ja sit se on vähä sellane et sil on vähä huonot elämäntavat, ei sil sillee välii, mut on se ihan kaunista kateltavaa.
  • Lähetetty: 31.05.2007 11:12

Lainaus: jeeves

sil on vähä huonot elämäntavat

oli vähän kans sil söpöl tytöl (poltti ja näytti juovanki joskus, oon mäkin polttanu mut tajusin lopettaa ajoissa) ja ei pieni polttelu ja juonti missään nimessä pahasta ole (vaikeeta olla kaikille mieliks )
  • Lähetetty: 31.05.2007 11:17
no joo.. tää tyyppi tuntuu olevan aina koulus kännis tai krapulas siit asti ku se sai tietää et päs läpi kirjotuksista. xD
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.05.2007 17:16
Kuvioissa pyörii tällä hetkellä uus miekkonen. Mukavan oloinen ja ihan kivan näkönenkin. Vihreet silmät ja kyömynenä.

Aika ujon sorttinen on vaan tämä herra, saa nähä tuleeko tästä nyt sitte mitään, mut yrittänyttä ei laiteta.
  • Lähetetty: 31.05.2007 17:22

Lainaus: Pic

saa nähä tuleeko tästä nyt sitte mitään, mut yrittänyttä ei laiteta.

onnea vaan siihe mä en ole tällä hetkellä ihastunu kehenkään, mut toisaalta vaik oisin ni en osais tehä asialle mitään
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 31.05.2007 17:34
Nojuu, tämmöinenkin viestiketju.

Mie tosiaan tapasin myöskin nykyisen mieheni ihan netin kautta. Olin joskus muutamia vuosia sitten laittanut ihan leikkimielessä eräälle treffipalstalle ilmoituksen ja päivittelin sitä joskus viime kesänä ja lisäsin itsestäni kuviakin. Semmoinen pitkätukkainen otus sieltä sitten kysyi lupaa saada meseosoitettani ja vaikuttihan tämä silloin jo melko mielenkiintoiselta. Minä kun olen loppupeleissä huono joskus tutustumaan ihmisiin mesessä jutellessa niin pyysin sitten tätä otusta soittamaan minulle. Tämäpä soitti ja kuulosti mukavalta. Nähtiin ja semmoista, eipä se loppupeleissä ollut kuulemma miusta kiinnostunu ollenkaan mutta sitten kun lähdin viikonloppulomalle kotosalla käymään niin perään tuli teksiviesti että kyllä se tykkään kuitenkin. Kyllä se siitä sitten lähti vaikka meikä jarruttikin aika reippaasti alussa, semmonen ku oon.
Nyt takana kohta 8 kk ja toivottavasti monta edessä. En luokittele itteäni gootiksi eikä tämä miekkonenkaan ole sellainen. Mutta täytyy sanoa että se musta pitkä tukka valloitti aika reippaasti Metalliin painottuva musiikkimaku, samat aatteet ja muuta kivaa. Oon ihan häppihäppi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit