Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: hullogootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.10.2008 19:44
Tää on sellanen asia että se tuottaa jokaiselle ongelmia elämän johonaki vaiheessa. Moon vieläki siinä ongelmas et en osaa tehä alotusta, paitsin jollekki mitä ei näe jokapäivä kouluss. Oon ihastunu yhteen meijänluokkalaiseen ja tää on ongelma! oon parikertaa jo selviytyny tästä onkelmasta toisten poikien kans mutta tää on aivan eri tapaus.
Kirjoittanut: Azop (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2008 07:42
Kokemuksesta voin kertoa että kannattaa kehua toisen kaasunaamarikuvaa galleriassa Ainakin se tepsi minuun...(tai ainakin toimi keskustelun aloittajana)

Itse menisin (livenä) suoraan juttelemaan...siitä kyllä selviää aika nopeasti kiinnostaako toista vai ei
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.10.2008 18:19

Lainaus: Azop

Kokemuksesta voin kertoa että kannattaa kehua toisen kaasunaamarikuvaa galleriassa

Jaa.. ei mulle vaan oo herunu, vaikka naamari onkin. Ehkä se ei peitä naamaa tarpeeksi hyvin
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2008 19:10
Totesin tässä pari viikkoa sitten, että yllättävän pätevää on mennä pummimaan tulta, ja siinä samalla kehaista tyypin jotain vaatetta, tai vaikka hiuksia. Itse rohkaistuin tämän tekemään, ja sain siinä itselleni kivan kaverin. Nykyään ollaan yhteyksissä lähes päivittäin.
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2008 19:33
Kaikki sanoo että olen hirveän ujo, mutta en ole enää.
Menen suoraan kysymään. Tai niin tein tän ekan ja toivottavasti vikan kanssa.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.10.2008 20:16
Erään ihmisen ja minun välillä on tuntunut olevan jonkinsortin jännitettä, kävin tänään hieman "hiillostamassa" häntä ja kipinöintiä oli havaittavissa Ensin kävin ostamassa hoitoainetta sopivaan aikaan että pääsin kyseisen ihmisen palveltavaksi, vaihdettiin sitten siinä muutama sana/hymy/katse. Vähän myöhemmin tulin uudelleen ostoksille kun olin "unohtanut" ostaa yhtä toista tuotetta ja höpöteltiin vähän enemmänkin jne. Oonpa ovela...
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.10.2008 17:06

Lainaus: Sire

kipinöintiä oli havaittavissa

Anna mennä vaan...siitä se lähtee.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.10.2008 19:55
Katotaan nyt miten täs käy...

Ajattelin jos nyt alkais käymään myöhempään illalla marketissa ja jos tällä kyseisellä naisihmisellä sattuis olemaan työvuoro justiinsa silloin...sit vois kyselemässä vaik suihkusaippuaa. Harmi vaan kun ton jälkeen mulla ei oo aikoihin mitään ostettavaa kosmetiikkapuolelta Toisaalta hän vaikuttaa aika suoraviivaiselta ja ulospäinsuuntautuneelta ihmiseltä... vois ehkä olla ihan hyvä asia vaan kysyä ihan suoraan että oisko mitään intoa tavata minua muuallakin kun hänen työpaikallaan. Tai ehkä oon ihan väärässä ja tulee kämmenen kuva poskelle... no, kokemushan se on sekin. Jos nyt ees saan kasattua itteni kun on sen aika.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 15.10.2008 18:28

Lainaus: Sire

Toisaalta hän vaikuttaa aika suoraviivaiselta ja ulospäinsuuntautuneelta ihmiseltä... vois ehkä olla ihan hyvä asia vaan kysyä ihan suoraan että oisko mitään intoa tavata minua muuallakin kun hänen työpaikallaan.

Voisi säästää ainakin hermoja ja aikaa jos tuollaisen tempun teet, koska ei se tilanne välttämättä muuten mihinkään edisty. Tietysti pahimmassa tapauksessa saatat saada pakit. Tai lähestymiskiellon. Sinuna etsisin korvaavan kaupan jo etukäteen siltä varalta, ettet enää tuon tilanteen jälkeen kehtaa käydä samassa kaupassa. Oikeastaan saattaisi olla myös hyvä jos pukeutuisit johonkin valeasuun siksi aikaa kunnes olet selvittänyt saatko tunteillesi vastakaikua. Sinuna ehkä myös esim. nilkuttaisin ja muuttaisin äänensävyäni kun asioin ko. kaupassa. Neiti(?) myyjä ei näin ollen tunnista sinua kaupan ulkopuolella, joten henkilöllisyyden kätkeminen on kaikin tavoin ihan positiivinen juttu.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.10.2008 18:58

Lainaus: kuopassa

Oikeastaan saattaisi olla myös hyvä jos pukeutuisit johonkin valeasuun siksi aikaa kunnes olet selvittänyt saatko tunteillesi vastakaikua.

Kannattaa valita valeasu huolella, se klassinen rillit-nenä-viikset -yhdistelmä ei ehkä ole paras valinta tässä tapauksessa Oikeastaan on hyvä, että ko. neiti on sillä hetkellä töissä: asiakas on aina oikeassa, eikä hän voi näin ollen läimäyttääkään sinua, mikäli kokee asiasi epämiellyttäväksi. Mutta rohkeutta vaan, et sinä siinä mitään häviäkään, korkeintaan voitat!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit