Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Noloja tilanteita?

Kirjoittanut: blackraven (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.04.2008 21:00
mun pahin moka oli viime joulukirkossa. mentiin sinne vanhaan pyhän laurin kirkkoon ja istuttiin sit siellä jumalan palveluksessa ja keksimpä fiksuna tyttönä että minäpä laitan dimmut täysille ipodista enkä kuuntele koko saarnausta. vieressä istuva kaveri innostu myöskin ajatuksesta jonka seurauksena oli 2 täysillä raikuvaa soitinta ja kuulokkeet jotka vuotivat- ja pahasti. jonki aikaa ihmeteltiin et minkä takii kaikki tuijotti meitä ja jatkettiin siltikin kuuntelemista. kyllä saatiin kirkon jälkeen bussi jonossa mojovat huudot luokan valvojalta
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.04.2008 22:13

Lainaus: Bumpkin

mjoo... koulus tulee vähän välii möhlittyy ja joskus aika pahastikki XD

Ai jassoo ?? XDD Etpä ole nähnyt kun mä typeränä kävelen lukiolaisia päin-törmäys-nolostuminen- nopea paikalta liukeneminen!! XDD
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2008 17:16
No tosiaan koulussa tulee möläyteltyä ja tehtyä millon mitäkin. Eilen äikän tunnilla opettaja anto aiheita miten pitää liikkua ja piti hokee jtn runoo samalla niin sitten opettaja sano: "Teidän pitää väistellä tarkka-ampujia" No minä fiksuja alan ryömiä lattialla yrittäen päästä toiseen päähän salia niin, että toisella kädellä pitelen housuja jalassa ja toisella hinkutan eteen päin, luepa siinä sitten samalla vielä jotain hemmetin runoa joka meni jotenkin: "Minä en haluaisi kuolla, sinun takiasi" tuli lähinnä sellanen olo, että haluaisin kuolla itteni takia, koska puolivälissä matkaa sitten housut meinas kunnolla tippua je repesin nauramaan. Opettaja katto vähän kieroon.

Samalla tunnilla kun jatkettiin runojen lukemista niin piti pienessä ryhmässä keksiä joku tapa millä lukea sitä niin ensin kaverin kans naurettiin koko runo läpi, no ei siinä mitään. Sitten huomattiin, että yleismeteli kasvo vähän, joten päätettiin huutaa koko runo läpi, siinä vaiheessa porukka vähän kahteli meitä oudosti. Sitten me päätettiin laulaa koko runo läpi kunnon battle metal tyyliin ja runo oli kaiken lisäks jotain: "jäkälä nosti pikarinsa..jne" ja siinä sitten "loistavilla" lauluäänillä lauleskeltiin sitä kunnon taisteluhengessä, kunnes huomattiin pieni hiljasuus ympärillä :P
  • Lähetetty: 23.04.2008 17:53
Nolotti tänään koulun ruokalassa.. Juuri silloin kun koko ruokala hiljentyi ja kaverini huusi: Selince! I kill you!! Tunnistaako joku että mistä videosta tuo oli? Kaikki hiukan tuijottivat..
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.04.2008 19:06
Achmed the Dead Terrorist
  • Lähetetty: 23.04.2008 20:19

Lainaus: Dark Eyes

Achmed the Dead Terrorist

On se vaan niin ihana!!
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2008 20:35
on
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.04.2008 21:13
No tilanne, joka ei tapahtunut onneksi minulle.

Eräs nimeltämainitsematon Valtteri päätti erään nimeltä mainitsemattoman ystäväni Pipsan konfirmaatiotilaisuudessa sanoa sitten kovaan ääneen mikkiin:
-Miten vitussa oot kytkeny nää piuhat!? kun piti alkaa soittamaan kitaraa. Että tällästä täällä hämeenlinnassa. Paraasta siinä on, että tuo kaikki on videolla
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 23.04.2008 21:28
Mun piti pitää vuonna -94 (kasiluokalla) karatetunti liikuntatunnilla, ja olin just saanu oranssin vyön ja kävelin niin hemmetin tärkeenä luokan eteen lavalle. (tarkoituksena esittää potkuja ym vähän "muita ylempänä") Se uusi puku oli tosi jäykkää, kovaa kangasta koska oli jonku käytetty kilpapuku, ja mulla jotenkin tarttui isovarpaan kynsi siihen lahkeen saumaan, ja ensi töikseni lensin pyllylleni liukkaalla lavalla, ja siitä vielä alas tosi kömpelösti siihen jengin jalkojen juureen! Kaiken huippu oli se, kun kaikki vaan tuijotti pokkana ja yks muija kysy: "Tuoko se ukemi taakse on?"
Kirjoittanut: Timbe (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.04.2008 22:19
Mun noloin moka on varmaa , ku kysyin opelta ennen Englannin koetta että ^saako kuunnella musiikkia^ Ja opettaja vastasi myöntyväisesti. No minä siinä musiikkia kuunnellessani mietin että onpa hiljasella , ja laitoin musiikin täysille. Ja eikä ollu parhaat maholliset kuulokkeet , ja sitte rupesin vähän miettimään et miks jotkut kattoo mua. Enhän mää kuitenkaa tajunnu miks ne mua kattoo (ku oon vähän tyhmä) Mut loppuhuipennnukseksi rupesin sit vielä laulamaan.. Opettaja käski ulos luokasta ja saarnas varmaa 30min.. Se on kai nolointa mitä mulla on käyny..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit