Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Noloja tilanteita?

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.11.2008 18:00

Lainaus: pimeyden_hehku

nolaan itteni lähes joka päivä, niin ei niitä ny muista.

No jos noin usein itsensä nolaa niin luulisi muistavan?
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.11.2008 19:19
Asun pienellä paikkakunnalla ja menimme sitten kaverini kanssa paikalliseen elokuvateatteriin. Semmoinen pieni teatteri, ja lipunmyyjänä toimii aina sama läski ukkeli.

Kaveri osti liput nopeasti kun ei jonoakaan ollut ja tilasi meilla poppparit ja sitten limpparit. Kaveri sanoi miehelle että otamme kaksi keskikokoista limpparia. No minulla ei ollut rahaa kuin vain pieneen juomaan joten aloin supitella sitä kaverilleni. Mies katsoi meitä kysyvästi ja totesinpa sitten siihen että:
"Eikun minä ottaisin mieluummin tuollaisen pienen pimpan"

Tajusin nopeasti mitä olin sanonut. Mies ja kaverini repesivät nauruun ja minä yritin olla niin kuin ei mitään. En sitten kestänyt ja juoksin vessaan nauramaan. Nykyäänkin mies naureskelee kun me saavumme asiakkaiksi.
Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2008 17:09
Repesin Little Vampiren mokalle ihan täysillä
Itse muistan kaksi mokaa jotka erityisesti hävettävät.Siis oikeasti, se toinen hävettää vieläkin. Kerrotaanpas nyt ensin se miedompi moka.
Olin uimarannalla uusissa bikineissä, joissa oli takana ihan ihmeellinen kiinnityssysteemi. En ilmeisesti ollut osannut laittaa sitä kunnolla kiinni, sillä noustessani pintaan yläosa ponnahti varmaan metrin päähän ja jäi lillumaan pinnalle. Kelluin paikallaan naama punaisena ja tajusin sitten napata takaisin hitaasti vajoavan yläosan, naurun saattelemana.
Sitten se Nolo juttu.
Istuimme kaverini kanssa heidän saunatuvassaan. Olimme käyneet uimassa ja istuimme bikinit ja pyyhkeet päällä sohvalla. Kaverini siirtyi keinutuoliin ja alkoi keikkua villisti. Keinutuoli kaatui rämisten ja kaverini jäi sen alle nauraa räkättäen. Vähän kännisenä komiikka nauratti tavattomasti : kaverini ei noussutkaan ylös vaan jäi makaamaan oudossa asennossa kiikun alle ja luki sen pohjaan liimattua lappua. Lapussa luki: "Suomalaista laatua. kestää kovaakin käyttöä." Nauroin kippurassa ja lirautin vahingossa sohvalle. Hähätin entistä enemmän ja liimasin takapuoleni sohvaan jottei kaverini huomaisi mitään. Myöhemmin kerroin vahingostani ja sain vastaukseksi punaisen naaman ja kauhistuneen virnistyksen...
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.11.2008 17:34
Että te oottekin noloja!! Miulle ei vaan käy koskaan mitään 8D

...taisit miulla on vaan niin erikoisesti rakennetut aivot että kaikki mitä en haluais muistaa unohtuu (kuten nyt vaikkapa koepäivämäärät).

*pinnistelee muistiaan*

ööm. nosiis mitä nyt soittelen väärille ihmisille kun kännykkäni luettelo on täynnä ihan ihme nimiä. Ei se mitään, miä en alennu käyttämään muista heidän OIKEITA nimiään, on paljon hauskempaa kirjoittaa "Alennuskampela" ja miettiä myöhemmin että kukas helvetti tääkin on
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2008 17:38

Lainaus: Funereal Soul

No jos noin usein itsensä nolaa niin luulisi muistavan?

nii mut ne on niit perus et kaatuu dösäs suoraa jonku sylii ja koulus törmäilee kaikkiin ja kaatuu naamallee ku kompastuu omiin jalkoihinsa tms, ni en jaksanu rupee sepustaa mitää tarkemmin
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.01.2009 00:04
tässä yks päivä oli tarkotus hakea mummin silmälasit optikolta. no kun soitto kävi (äidin kännykkään siis) näkyi vaan numero ja äiti arveli että se olis miun veli joka soittaa (kun sillä näkyy kans joksus vaan numero) ja käski vastata joten vastasin "(oma nimeni) äidin puhelimessa!"
ja tosiaan optikoltahan se soitto tuli
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2009 21:17
Kerran olin aamulla ruuhkabussissa. Tuli sitten mutka ja horjahdin aika hienosti kun en pitänyt mistään kiinni, kaaduinpa siis jonkun miehen syliin! Eipä siinä mitään, itseäni hävetti ihan mielettömästi, mutta onneksi mies vain tokaisi "Harvoin noin nätit tytöt syliin kaatuilee!"
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2009 15:17
Nojaa en tiedä onko tämä nyt niin noloa mutta kaupassa äiti pyysi hakemaan vanilijakastiketta. No kävelin sitten etsimään sitä ja löysinkin. Vanilijakastike oli ylähyllyllä enkä tietenkään lyhyt kun olen yltänyt siihen. Tuijotin varmaan kolme minuuttia kastiketta niinkuin pikkulikka katsoo kaksietristä miestä viaton ilme kasvoilla. Tajusin sitten lopulta pyytää jotain naista ottamaan sen minulle. Silloin tuntui vähän faililta.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.01.2009 17:06

Lainaus: Pumpkin

Vanilijakastike oli ylähyllyllä enkä tietenkään lyhyt kun olen yltänyt siihen.

Kuulostaapa tutulta. Tympäisevä tilanne, varsinkin kun MELKEIN yltää, muttei ihan.. rasittavaa! Voisivat hankkia kauppoihin tikapuut meille matalille ihmisille ettei tarvitsisi aina olla nykimässä muita hihasta.. ;P
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2009 18:37

Lainaus: Mortti

Tympäisevä tilanne, varsinkin kun MELKEIN yltää, muttei ihan..

Niinpä, tuota itsekin mietin siinä tilanteessa, enkä viittinyt edes yrittää kurkotella sinne kun tiesin etten yltäisi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit