Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä pelaatte?

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 08.04.2008 20:08

Lainaus: Deadboy

Call Of Dutya (ykköstä) tullut pelailtua viime päivinä. Ärsyttää vaan kun missään pelissä ei ole kampanjaa missä voisi olla saksalaisten puolella.

Mi amore! Bella! Ihmettelen miksi en ole aikaisemmin huomannut tätä viestiä. Olen samaa peliä pelannut siellä moninpelikarsinassa. Verkkopeleissä pystyy mättämään myös saksalaisten puolella. Siihen on myös jotain modeja saatavilla, joiden avulla pelin mekaniikkaa ja aseita yms. voi virittää tyylikkäämpään jamaan kuin ne defaulttina ovat. Tämän varmaan tiesitkin kun olet peliä pelannut.

Joskus viime vuoden puolella, ehkä tammi-helmikuussa, pelasin velipojan luona Call Of Dutyn sitä Expansion Packia, jonka sittemmin sain lainaksi myös tähän omaan kotikoneeseen. Siinä laajennuspaketissa on moninpelien tekniikkaa hiottu paljon ja myös parempia kenttiä tarjolla. Harmittelen edelleen kun en saa tähän koneeseen asennettua sitä laajennus-CD:tä. Se vain herjaa jotain ettei pysty käynnistämään sovellusta. Ilmeisesti jonkinlainen Windowsin installer-ohjelman käyttöoikeudet on tässä masiinassa niin rajoitetut, ettei pelilaajennuksen asentaminen onnistu. Joka tapauksessa siinä Call Of Duty: Expansion Packissa on mahdollista tehdä vielä sellainen strateginen siirto, että netistä käydään imaisemassa modaus, jonka nimi oli muistaakseni "Axis Front". Sen asentamalla tuo päivitetty COD1 mahdollistaa saksalaisena pelaamisen. Myös pelihahmojen ulkonäyt voi sen(kin) modin avulla muuttaa kunnon Waffen-SS -henkeen sopivaksi... Saksalaisena pelaaminen onnistuu moninpelissä toki ilmankin mainitsemaani laajennusta.

Peliin tutustuessani miellyin oitis siihen saksalaiseen konepistooliin, koska sillä osumisprosentti liikkuvaan kohteeseen kasvaa huomattavasti. (Meikäläisen sihti on sitä luokkaa, että kohteen pitää olla vähintään ladonoven kokoinen jos meinaan osua.) Onneksi viime aikoina olen oppinut tähtäämään aseen tähtäimen sijaan. Aikaisemmin lähinnä tapitin vihollista silmällä ja liikuttelin aseen piippua "suunnilleen" siihen suuntaan mihin kohde liikkui. Nyt opittuani oikean tähtäystavan, olen ottanut sen jenkkien automaattikiväärin suosikiksi. Aseen nimi oli kai Springfield. Sillä kun kerran osuu vastustajaa kuuppaan niin tyyppi tippuu ja heti.

Tähän väliin pitää nillittää Call Of Dutyn pelimekaniikasta jonkin verran... Kun siellä on niitä jaeger-fäägereitä, niitä supertaitavia luusereita, jotka ovat pelanneet peliä yötä päivää viimeiset viisi vuotta. Aloittelijalla ei ole mitään saumaa jos samaan rataan sattuu niitä prkleen klaanilaisia. Jos ne vässykät yhtään noudattaisivat rehellisen sodankäynnin sääntöjä, niin tietäisivät ettei missään sodassa taisteluja käydä niin, että tyypit hyppivät ilmaan ja yrittävät loikkimalla väistää ammuksia. Realistisuudesta tietoakaan. Toinen erittäin harmittava seikka tässä pelissä on se, kun verkkopelikentissä ei ole minkäänlaisia rintamalinjoja. Pitää jatkuvasti tapittaa jokaista ilmansuuntaa. Hyppimisistä ja jokaisen suunnan vahtimisesta huolimatta peli on erittäin hyvä. Varmaan parempiakin on, mutta samanlaista vastakkainasettelua ei ole monissa 1st person shooter -peleissä tarjolla.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.06.2008 15:17
Nyt on tullu pelattua Metal gear solid 2: sons of libertyä. Läpäsin sen just pari päivää sitten.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.06.2008 16:52
en tiedä olenko vastannut aiemmin mutta ... Olen ihan koukussa Final Fantasy 8:n ja Castlevania Symphony of the nightiin. Harmi vaan, että olen melkein pelannut jälkimmäisen jo kokonaan läpi .
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.06.2008 19:12
Oi ihana aihe. Haloa tulee vähän pelattua ja erilaisia fantsupelejä, The Elder Scrolls IV: Oblivion - nimistä peliä tulee pelattua aivan liikaa
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.06.2008 21:04

Lainaus: Tiragen

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tuo on hyvä, samoinkuin sen lisäosa Shivering Isles, taisi olla nimeltään.
Itse tykkään pelailla vanhoja "luoja"-simuja, tyyliin Black & White, Emperor, Pharaoh, sekä Heroes of Might and Magic II & III ja Age of Empires II.
Mutta Diablo on kaikkien PC-pelien kunkku!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.06.2008 23:11

Lainaus: neo_shaman

Itse tykkään pelailla vanhoja "luoja"-simuja, tyyliin Black & White

Se on kiva peli, harmi etten omista itse

Ehkä sen voisi vielä löytää jostain, mutta se onkin sitten asia erikseen, haluaako Vista minun pelaavan sillä, se kun ei näemmä tukenut edes Neverwinter Nightsia... -.-'
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.06.2008 10:13
Ainut peli mitä tykkään pelailla on Guitar hero osaankin jotain.
Kirjoittanut: Menduros (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.06.2008 12:09
Devil May Cry 3 Dante's Awakening Special Edition, aivan mahtava peli, heti kun neljännestä DMC:stä tulee PC versio niin hankin, ensimmäinen ja toinenkin oli jo aivan mahtavia myös. Sitten tulee suht. harvoin pelattua Shaiya Onlinea.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.06.2008 14:03
ManHunt: Ihanan raaka ja mahtavasti tapoja (hyvin kierojakin sellasia) tappaa väkeä ja hiippailla. Verta ja aivomössöä.. Nam
ja Sitten tässä on kanssa menossa pelauksesa myös Diablo 2.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.06.2008 14:08
NWN:n asentelin eilen ja sain jopa vanhat seivini toimimaan, joten nyt kelpaa taas jatkaa pelaamista, kun ei tarvitse aloittaa aivan alusta. Kakkosen asensin myös koneelle. Pikkaisen grafiikat bugaaa, kun näytönohjain ei pysy mukana. Pikkuvikoja moiset, eikä haittaa menoa ollenkaan

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit