Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä pelaatte?

Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.06.2008 18:21

Lainaus: Layil

Guitar hero

Voi että, meidän talossa on tuo kyseinen peli. Itse en pelaa mutta pikkusisko(lisko) sitäkin enemmän. Pikkusisko kinusi ainakin kaksi kuukautta emännältä että ostetaan Guitar Hero ja xbox, ja oota kun kauppaan päästiin niin tyttö piti yli puolen tunnin puheen emännälle peliosastolla siitä että miksi juuri hänen pitäis saada xbox ja guitar hero. o.O Kummallisia nämä nykyajan nuoret
Kirjoittanut: Lucianne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.06.2008 22:28
Itse olen tässä ahkerasti pelaillut Age of Empiresiä (the conquerors expansion), jonka satuin perimään veljeltäni, joka oli siihen aikoja sitten jo kyllästynyt. Playstation2 peleistä God of War taitaapi olla viimeisin ihastukseni, vaikka kyseinen peli onkin melkoinen kopio Prince of Persiasta.. Ja peli loppuukin mielestäni aika hämärästi
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.06.2008 22:33

Lainaus: Lucianne

Age of Empiresiä (the conquerors expansion)

Olin yhdessä vaiheessa täysin koukussa tuohon!
Guitar Herosta tuli mieleeni Dance Dance Revolutionin PC-versio Stepmania, joka on siis ns. tanssipeli tietokoneelle; tanssimisen sijasta painellaan nuolinäppäimiä. Tämän saa ladattua ilmaiseksi netistä. Stepmaniaa pelatessa meni koko talvi, varsinkin kun latasin siihen Dragonforcen biisejä
Kirjoittanut: Emirien (Jäsen)
  • • Muokkasi: Emirien
  • Lähetetty: 27.06.2008 09:05
Listaa peleistä, joita pelailen:

WoW (Emirien @ Neptulon, saa tulla moikkaamaan jos sattuu pelaamaan siellä hordella)
Final Fantasyt VII-XII (ei XI:tä enää)
Kingdom Heartsit
Heroes of Might and Magic III-IV
Civ IV
Stepmania (sormilla)
Oblivion ja Morrowind

+ randomeja pelejä, joita pelailen vaan harvoin. Dark Chronicle jnespäin. Ainiin ja poikaystävän Guitar Heroa.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.06.2008 12:12

Lainaus: Tiragen

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ihan mukava peli, tuppaa vaan käymään tylsäksi välillä. Sitten pitää taas latailla jotain modeja...ikuinen kierre.

Lainaus: neo_shaman

Mutta Diablo on kaikkien PC-pelien kunkku!

Ykkönen vai kakkonen? Eipä silti, molemmathan ne ovat loistavia. Itse olen niitä hakannut liikaakin.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.06.2008 13:09

Lainaus: Sire

latailla jotain modeja

Oi että kun voisikin latailla kaikkia hienouksia mutta kun meillä on tuo vain xbox:ille. o.o Vähän kateeksi käy kun kaveri jolla on tuo Oblivion niin latailee kaikkia ja mahdollisia hienouksia siihen
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 27.06.2008 23:00
Olen tykästynyt Guitar Heroon ja jossain määrin myös Rock Bandiin. Olen ajatellut ehkä hankkia Singstarin jossain vaiheessa. Tietokonepeleistä Bejeweled -tyylinen Cradle of Rome koukutti minut yhdessä vaiheessa aika kovasti, mutta nyt en ole sitä vähään aikaan niin paljon pelaillut. En yleisesti ottaen menesty kovin hyvin missään tietokone- tai videopeleissä, mutta noissa mainitsemissani sentään jonkin verran. Ja itse asiassa suurin osa peleistä ei suoraan sanottuna edes kiinnosta minua.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.06.2008 23:04
Lainaus: neo_shaman

Mutta Diablo on kaikkien PC-pelien kunkku!

Ykkönen vai kakkonen? Eipä silti, molemmathan ne ovat loistavia. Itse olen niitä hakannut liikaakin.

Äh, muistaakseni kakkosta olen pelaillut enemmän, sekä sen lisäosaa (?). Ykkönen ei toiminut kunnolla edes vanhalla 98lla.
Kirjoittanut: Evilg (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.06.2008 03:25
Pc:llä oon pelaillu Soul reaver: Legacy of kainia. Se on ylivoimainen suosikki kaikista. Kakkosena Diablo kakkonen.

Playkkarilla samaa Soul reaveria ja Castlevania: symphony of nightia.
Kirjoittanut: PuzzleMind (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2008 15:13
Tällä hetkellä on menossa Final Fantasy XII ja Shadow of the Colossus

Hyviä kauhu pelejä voin suositella esim: F.E.A.R, The Suffering, Condemned ja Quake 4.
Ja jos taas haluaa tunnelmaa / silmäkarkkia niin: Bioshock, Gears of War, Rogue Trooper ja TimeShift

...kallis harrastus

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit