Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä pelaatte?

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.05.2007 17:45
vähän mitä sattuu... varmaan pelaisin jotain vamppyyreihin liittyvää peliä jos porukat antas suostumuksensa mutta ei... eli pelailen PS2-pelejä tekken4 ja 5 ja sims2. ja sit sellasta ku ratchet and clank pelisarjaa... meillä on niistä ekasta gladiatoriin asti(ratchet and clank 1 2 3 ja ratchet gladiator)... eli kaikki neljä ilmestynyttä...
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.05.2007 17:51
just nyt en oo vähään aikaan pelannu mitään ku tylsistyin. oon pelannu Fable: the lost chaptersin pariin kertaan läpi, guild warsia vähäsen, diablo 2:sta, heroes of might and magic 3, Gunz: the duelia (joka on muuten omasta mielestäni paras ilmainen peli mitä maan päällä on ) ja tota... nii final fantasy 7 on kans hyvä
Kirjoittanut: QueenOfWinter (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2007 10:02
Hmm... Itse pelaan lähinnä vain Harvest moonia ja Final fantasy 6:sta, mutta tykkään katsella, kun joku pelaa Call of Cthulhu: Dark corners of the earth:ia. Omat hermot eivät riitä sen pelaamiseen
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.05.2007 11:46
olen alkanut WoWittamaan, pelottavaa , ei niin pitänyt koskaan käydä
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.05.2007 11:49
WOW aina silloin kun ehtii. Peliaikaa pitäis taas käydä ostamassa.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.07.2007 08:31
En oo koskaan pelannu WOWia missään muodossa. Siihen on monta syytä. Näytönohjain kortti on koneella sen verran huono ettei onnistu, aika ei riitä, miulla on huono englannin kielen taito.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.07.2007 08:51
Ite pelaan Guild Warssia aaaivan liikaa :P http://www.xfire.com/profile/suokas/ Mutta muuten ajattelin pelaa jtn rakentavaa esm Sim City (kumpa olis) ja pleikkarin puolelta en pelaa mitään kun olin kesä leirillä äiti suuttui ja myi mun kaikki pelit... Sain kyl 50e itelleni
Kirjoittanut: midnight (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.07.2007 12:32
KAIKKI KUNNIA ZELDALLE!!!
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.07.2007 12:58
täl hetkel pelaan paljon final fantasy XII:tä ku se on aika uus (makso 60e o_O) ja se muuten on hyvä
Kirjoittanut: Errat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.07.2007 14:54
Syyskuussa lopetin WOWin kertaheitolla, sen jälkeen pelaillut muun muuassa Entropiaa, S.T.A.L.K.E.R. ( lähinnä putkiaivo äkkiäläpi menetelmällä joka vähän harmittaa näin jälkikätee, kun olisi voinut oikeesti voinut tehdä niitä sivujuonellisia tehtäviäkin) ja Oblivion+Shivering ( joka on aika läpikulutettu muutamaa sivu tehtävää vailla "läpi" pelaamista)

Nyt lähiaikoina olen miettinyt palaavani EVE online pariin jota pelasin ennen WOWia, joskin lähitulevaisuudessa häämöttää uhkaavasti Warhammer ja DarkFall online, joten niitä odotellessa keskitän pelitarmon töiden merkeissä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit