Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Mitä pelaatte? - Sivu 51

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä pelaatte?

Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.08.2009 23:05
Itse olen perinteisten lautapelien ystävä, Monopoli on ollut suosikkini 7-vuotiaasta asti Sims on ainut peliaddiktioni, kakkosta pelaan odotellessa uutta konetta, jolle sitten asennan kolmosen...
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.08.2009 00:45

Lainaus: SirMarylee

en löytänyt savepaikkaa

Pyllystä semmoset pelit joita ei voi tallentaa silloin kun olisi tarve tallentaa. Kokemusta muutamasta.

Itse pelailen lähinnä Tetristä kännyllä, kun ei ole mitään uutta ja innostavaa 360:lle. Tetriksen pelailukin rajoittuu lähinnä työpaikalle. Ei aina jaksa tehdä töitä, sitäpaitsi aika kuluu nopeammin pelatessa.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.08.2009 09:53

Lainaus: Heetteri

Eilen ja toissapäivänä tuli taas pelattua Star Wars -ropea. Oli megaeeppistä; en tajua miten joillekin se maailma ei vain aukea. Mielikuvituksen, heittäytymiskyvyn ja uskalluksen puutetta?

Lainaus: Piiskansiima

Veikkaan kyllä, että kaikilla ei vain ole roolipelaamiseen tarvittavaa mielikuvitusta.

Joo. Propsit tosin meidän kahdelle uudelle rohkealle Jedille, joilla oli "bad feeling about this", ja vaaleansiniselle assassin droidille. Jätkät kokeili ensi kertaa elämässään ropeltamista rohkeasti ja ihan vapaaehtoisesti .
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.08.2009 11:34
Eilen sain käsiini pelin Call Of Duty 4: Modern Warfare
Aijai.. On kyllä paras sotapeli mitä olen pelannut pitkiin aikoihin!
  • Lähetetty: 11.08.2009 17:28

Lainaus: FilthyVictorian

Eilen sain käsiini pelin Call Of Duty 4: Modern Warfare
Aijai.. On kyllä paras sotapeli mitä olen pelannut pitkiin aikoihin!

Jäin itse tuohon koukkuun n. kk sitten, vaikka ensin en muka pitänyt pelistä. Siinä on joitain todella mahtavia kenttiä. Esim. ghillie puvussa hiippailu aavekaupungissa. Jumaliste että hikosi kädet kun rupesi tulemaan äijää ja panssaria niin maan perskeleesti niittyä pitkin ja piti yrittää pysyä näkymättömissä.
Harmi vaan kun pelissä on niin pirun vähän aseita. Lisää saa ostettua live-palvelun kautta. Törkeää!
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Lähetetty: 11.08.2009 17:56
Warhammer 40k DoW + DC + WA + SS
Combat Arms
Silent Hill 1

Tilanne tämä.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.08.2009 18:27
Red Faction: Guerilla tuli pelattua ensimmäisen kerran läpi. En nyt täysin allekirjoittaisi kaikkea sen saamaa hehkutusta pelilehdistöissä, mutta kieltämättä ihan viihdyttävää räimettä. Hieman pidempää ja ehkä syvällisempääkin tarinamoodia olisin toivonut, mutta kyllä tuossa normal-vaikeustasollakin riitti ihan kiitettävät 14-16h pelattavaa vain pääjuonitehtävät aukaisemalla ja ne läpi runnomalla. Syvemmällä tarinamoodilla meinaan sitä, että moni hahmo jäi hieman laihanlaiseksi, vain nimeksi ja kasvoksi, eikä Marsin pelastamista heidän vuokseen ainakaan tehnyt mieli suorittaa. Ehkä jonkinlainen keskustelusysteemi olisi tehnyt terää, niin hahmoilta olisi voinut kysellä heidän tarinansa ja kuulumisensa tarkemmin eikä vain kuunnella näiden horinoita automatkoilla.

No, ehkä pelin päätähti oli kuitenkin Geomod 2.0 eli (melkein) täydellisesti tuhoutuva ympäristö. Joissain rakennuksissa oli tuhoutumattomia metallipalkkeja ja maastoon ei saanut aikaiseksi minkäännäköisiä kraattereita, edes pieniä, mutta melkein kaiken muun sitten saattoikin pistää lihoiksi - voi sitä riemua kun sai kaivoskävelijän käyttöönsä ja kävi riehumassa hieman EDF:n tukikohdassa. Kerrassaan viihdyttävä paketti nalkutuksestani huolimatta, ja moninpelin muutamat eksoottisemmat pelimoodit vaikuttivat nekin ihan mielenkiintoisilta, mutta en ehtinyt kovin vahvasti niihin tutustumaan vielä.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 11.08.2009 18:44
Uusi tuttavuus minulle, aivan mahtava ja koukuttava peli, Settlers of Catan
URL
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.08.2009 20:47

Lainaus: Bloody Count

Jäin itse tuohon koukkuun n. kk sitten, vaikka ensin en muka pitänyt pelistä. Siinä on joitain todella mahtavia kenttiä. Esim. ghillie puvussa hiippailu aavekaupungissa. Jumaliste että hikosi kädet kun rupesi tulemaan äijää ja panssaria niin maan perskeleesti niittyä pitkin ja piti yrittää pysyä näkymättömissä.

Kyllä. Itselläni oli vaikeuksia pysyä näkymättömissä, kunnes älysin mennä kahden puun väliin makoilemaan. Ainoa asia joka ärsytti oli ne hemmetin koirat. Tulee sieltä ja täytyy äkkiä ampua tai joutuu räpeltämään sen R3:sen kanssa surkein tuloksin. Harmitti vaan ,että kenttiä ei ollut enempää. Vaan jaksaahan niitä tahkota vielä.
  • • Muokkasi: Bloody Count
  • Lähetetty: 12.08.2009 01:35

kahden puun väliin makoilemaan.

Aivan Cpt. MacMillan:in perässä hiukan vasemmalla selviää kanssa.

Harmitti vaan ,että kenttiä ei ollut enempää. Vaan jaksaahan niitä tahkota vielä.

Jaksaa tosiaan. Olen pelannu vähän ajan sisään 5 kertaa läpi, eikä kyllästytä vieläkään.

Edit. muistinpa äiän nimen väärin

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit